Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Saskiaatje schreef:Breghje schreef:
Vast nog nooit een stalker gehad?
Nou, ik kan me eigenlijk perfect in ZIJN situatie verplaatsen.
Jetske schreef:you don't know me. Wie weet ben ik ook wel eens geslagen of wat dan ook misschien zelfs wel misbruikt. Maar dan nog zet je zoiets niet op internet. zeker neit op BOKT. Dan zou ik hulp gaan zoeken bij m'n ouders weet ik veel en niet achter me computer gaan zitten.
eefangel schreef:@Jetske: wat schiet jij er mee op om zulke reacties te plaatsen?
Iedereen weet nu wel dat jij TS in twijfel trekt, dat hoef je niet meer verder uit te leggen.
Je helpt TS hier niet mee, dus volgens mij kun je hier beter niet meer posten.
(geldt overigens ook voor de rest van de posters die dergelijke reacties plaatsen)
Saskiaatje schreef:nicci88 schreef:Zo ben je ook een stalker dan?
Ha-ha.
Wat maakt hem een stalker? Dat hij zijn eigen vriendin belt/smst en graag van haar wil horen wat er precies aan de hand is?
Dat kan ik prima begrijpen, namelijk.
Danielle_1 schreef:Ben wel heel benieuwd hoe dit alles gaat aflopen.....

Ha-ha.
Wat maakt hem een stalker? Dat hij zijn eigen vriendin belt/smst en graag van haar wil horen wat er precies aan de hand is?
Breghje schreef:Saskiaatje schreef:
Nou, ik kan me eigenlijk perfect in ZIJN situatie verplaatsen.
Als ik je goed begrijp, vind jij dus ook dat iemand zich 24/7 dient te kunnen verantwoorden aan zijn partner, trots is dat ie iemand in elkaar mept etc????? Lees de eerste pagina anders even wat hij allemaal van haar eiste, en denk daar even over na. Ik heb zelf ook twee maal een stalker gehad, 1 ex en 1 totaal vreemde van me. Het is de hel op aarde ipv dat het zielig is voor die persoon.
eefangel schreef:@Jetske: wat schiet jij er mee op om zulke reacties te plaatsen?
Iedereen weet nu wel dat jij TS in twijfel trekt, dat hoef je niet meer verder uit te leggen.
(geldt overigens ook voor de rest van de posters die dergelijke reacties plaatsen)
Breghje schreef:Saskiaatje schreef:Ach, liefde maakt blind, zeggen ze toch? Ik vind de politie bellen overdreven.
Vast nog nooit een stalker gehad?
Ha-ha.
Jetske schreef:eefangel schreef:@Jetske: wat schiet jij er mee op om zulke reacties te plaatsen?
Tja en de rest helpt de TS wel door 79274902840 keer te zeggen 'owh bel de politie' 'bel de poltie' Je hoort alleen maar politie, maar degene die het belangrijskte zijn in zo'n situatie zijn je ouders.

Jetske schreef:eefangel schreef:@Jetske: wat schiet jij er mee op om zulke reacties te plaatsen?
Tja en de rest helpt de TS wel door 79274902840 keer te zeggen 'owh bel de politie' 'bel de poltie' Je hoort alleen maar politie, maar degene die het belangrijskte zijn in zo'n situatie zijn je ouders.