Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:Ik heb geen zin om na al dit onnodige gezeik door niet lezen in dit topic nog eens 10 min of meer onnodige pagina's door te gaan spitten naar mijn antwoord, of het hele verhaal opnieuw uit te leggen. Is me goed recht toch? Lijkt mij wel. Ik vind het ook jammer. Maar in verdediging gaan ben ik niet zo dol op, een goede discussie echter wel, maar die kan op Bokt tegenwoordig maar moeizaam gevoerd worden helaas.
Mereltje_ schreef:Citaat:Ik ga me bijna afvragen waarom je zelf een spiegelreflex hebt.
Voor haar (volgende studie), heeft ze ergens vermeld...
Ik denk overigens niet dat de TS'er persé bedoeld dat ze zelf weé perfecte foto's maakt. Ik denk dat ze bedoeld dat sommige mensen wel een dure camera hebben en er echt maar wat mee aanrommelen, zonder de boel te snappen. Ik kan me voorstellen dat als je serieuze interesse hebt in fotografie, en al dan niet met moeite zo'n spiegelreflex kan kopen, het niet leuk vind als mensen die minder serieus zijn er ook mee rondlopen. En nee, ik bedoel dus niet dat iemand die 'minder serieus' is er geen moet kopen! Maar misschien is dat het gevoel wat Juul wil beschrijven. Aan de andere kant gebeuren die dingen nu eenmaal... Ik vind het erger als iemand bijvoorbeeld een paard of een ander dier koopt zonder te weten waar hij mee bezig is. Een camera is nog best onschuldig, het is alleen wel duur![]()
En het zal al wel vaker gezegd zijn, maar de reden dat het op Bokt zo opvalt is gewoon dat iedereen z'n paarden en andere beesten graag vastlegt. En sommigen zijn daar meer mee bezig dan anderen... Ikzelf ben bepaald geen fotograaf maar ik heb mappen vol paardenfoto's in mijn computer staan, waaronder ook foto's waar ik best trots op ben. Volgens mij maken dieren gewoon in veel mensen de 'fotograaf' los...
Anoniem schreef:Jep, jij snapt 'm. En volgens mij nog zonder 10 pagina's door te lezen ook.Aanrommelen vind ik ook prima trouwens, doe ik zelf ook, ik hou niet zo van lezen en zoek het liever zelf allemaal uit, vind ik ook leuker dan dat het voorgekouwd in een boekje staat.
![]()
Maar ach verder.. uit dit topic blijkt wel dat een aantal mensen me snappen, en een aantal niet. Prima toch? Ieder z'n idee. Maar ga dan niet lopen mierenn**ken op kleine dingetjes omdat je niks nuttigers weet te posten en lekker mee wilt praten met iedereen.Ik weet wel wat ik doe, echt wel. En als iemand daar andere ideeën over heeft, mij een zorg. Ik kom er wel, of niet. Maar dat zal de tijd moeten leren.
Juul schreef:FOAC en fotovakschool ben ik allebei wezen kijken, maar ook die hebben een strenge toelating. En ze zijn duur, en je krijgt geen stufi. Zit er dus niet in.