Zal ik ook een kaartje sturen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna14 schreef:Moehaha, ik vind dit wel een leuk plan xP
Zal ik ook een kaartje sturen?
Faelivrin schreef:Zeg iemand kan toch wel even naar stal Zoer bellen?
Wil ik ook wel even doen hoor, straks.
Storm76 schreef:Ik vind het eigenlijk best jammer dat we nog niets gehoord hebben van hem... het kan hem niet ontgaan zijn dat heel bokt met hem meeleeft.
Ik heb hem een dag of 5 geleden al een mailtje gestuurd met de linkjes naar dit forum, ik hoop dat het bij hem aan is gekomen.
Thats_Me schreef:Storm76 schreef:Ik vind het eigenlijk best jammer dat we nog niets gehoord hebben van hem... het kan hem niet ontgaan zijn dat heel bokt met hem meeleeft.
Ik heb hem een dag of 5 geleden al een mailtje gestuurd met de linkjes naar dit forum, ik hoop dat het bij hem aan is gekomen.
Neem aan dat hij het druk genoeg heeft met revalideren.
Vind het dan ook niet gek dat we daarom niets horen. Daarbij zijn er heel veel mensen die kaartjes, bloemen, smsjes etc. sturen. Als hij die allemaal moet gaan bedanken dan is hij over een jaar nog bezig (bij wijze van). Het zou leuk zijn maar heb niet met die insteek een kaartje gestuurt.
Het gaat toch om het gebaar dat gemaakt wordt, dat we met hem meeleven, en niet om een bedankje ervoor.
Laat hem eerst maar goed herstellen en nog mee naar de spelen gaan (ja ik hou hoop) dan kan hij later wel mensen gaan bedanken als ie dat wil.
Cyntje schreef:Faelivrin schreef:Zeg iemand kan toch wel even naar stal Zoer bellen?
Heb je al gebeld?
Elianna_ schreef:Ik denk niet dat hij alles leest. Of hij laat het lezen. Ik zie de hele familie daar al zitten:
Envelop pakken
Envelop openen
Kaartje lezen
*zucht* weer éen van bokt.
Wegleggen/weggooien.
Elianna_ schreef:Ik denk niet dat hij alles leest. Of hij laat het lezen. Ik zie de hele familie daar al zitten:
Envelop pakken
Envelop openen
Kaartje lezen
*zucht* weer éen van bokt.
Wegleggen/weggooien.