Je kunt ook een grote Hello Kitty op de kettingkas schilderen? Of een Nijntje?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Je houdt ons wel in spanning!
FitzChivalry schreef:als jullie nog een idee zoeken om iemand eens te grazen te nemen..
ze verkopen van dat haarschuim met een kleurtje erin..
Snachts lekker insmeren.. en smorgens kom je als een worteltje je bed uit.. (alleen voor broertjes met licht haar)
Heb ik eens gedaan bij mijn broertje..
je moet het echt wel 5 x wassen voor het eruit is.. hij is 3 dagen met oranje haar naar school geweest..
xDramaQueen schreef:DresslOver schreef:Denk jij dat iemand een roze fiets wil met bloemetjes, zijwieltjes een wit mandje, grasmatjes met bloemetjes en lintjes aan het stuur??
believe me, ik woon in Utrecht stad, daarwillen ze allesmaar ik doe er denk ik een goed slot kado bij

)
.
roze en witte verf, en plakbloemetjes en hartjes als patroontjes.
, dus ik kijk op van me portomonee zoeken trek me wenkbrauw omhoog, ga over de balie hangen en zeg, stel, je hebt een zusje, ze is een paar jaar jonger als jou en het grootste kreng dat je je kan voorstellen, jij hebt een zwarte fiets, en die gaat ze vandaag in het roze met witte bloemetjes spuiten met een mickeymouse toeter, vind je hem nu nog leuk? de jongen kreeg een rood hoofd, en zn collega had gezworen dat hij dat zusje zou vermoorden, ik heb een
gegeven en gezegd mooi dan weet ik zeker dat ik t niet voor niets doen