Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan zijn wij even de 'vriendinnen'.
Hij wilde trouwen, kids.... ik wilde op stap met vriendinnen, maar verder zat onze relatie altijd wel goed en hadden we nooit ruzie.
. Gebruik je verstand en licht aub je ouders in, zeg desnoods dat die jongen 16 is ofzo, maar zie ajb dat je ouders weten waar je uithangt! Mijn kids zijn nog iets jonger dan jij, maar moest ik ooit weten dat mijn dochter achter mijn rug om doet wat jij nu van plan bent, dan was ze er nog niet klaar mee geloof me!
. Dus zegt ie al snotterend en stotterend dat ie samen met vriendje stenen had gegooid naar de baby-eendjes en (blèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèren erbij) dat er nu dus eentje dood was. Ik verschoot me rot!
Ben boos geworden over dat dode eendje, wij samen naar dat vriendje gelopen (die moeder wist uiteraard van niets!), vriendje kreeg van zijn mams pak slaag, 3 weken niet buiten spelen, 6 jaar geen playstation meer (of zoiets) en werd naar zijn kamer gestuurd. Ik wandel terug met mijn zoontje, bruggetje over, richting huis (die mensen wonen aan de overkant van het kanaal en mijn zoontje ging dus bij hun spelen), onderweg zien we dus dat eendje voor pampus liggen, was echt we zielig en ik zeg tegen mijn zoon dat hij dat dus nooooooooooooooooooooooit never niet meer moet doen, had ik al niet meer hoeven zeggen hoor, hij was er zo overstuur van, hij wist niet eens meer WIE nu uiteindelijk die bereffende rake steen gegooid had. Eenmaal thuis heb ik zoontje op de bank gezet, warme chocomel voor hem gemaakt, ff gauw die moeder van dat andere kind gebeld om mijn beklag te doen dat ik het niet vond kunnen dat ze twee kleine snotaapjes van amper 8 alleen naar het kanaal liet gaan (en dan niet enkel om de reden van dat dode eendje!). Vervolgens ben ik bij mijn zoontje gaan zitten, hij was nog altijd ontroostbaar en zijn chocomel zat vol met snot
. Heb hem heel goed uitgelegd hoe TROTS ik op 'm was (en BEN) dat hij het direct is komen vertellen. Maar wat met dat andere kind? Kijk, de volgende dag was dat eendje nergens meer te bekennen, ik heb mijn zoontje dan ook (vanwege zijn grote schuldgevoel en verdriet) verteld dat dat beestje waarschijnlijk alleen bewusteloos was (ik weet wel beter, maarja, dat kind dacht een moord op zijn gewetentje te hebben
) en dus nu weer vrolijk rond zwom. Het andere kind? Tja, hun probleem lijkt mij. En mij lijkt het niet dat ze met dit soort reacties t.o.v. hun kind eerlijkheid van zijn kant in de hand gaan werken. Nu kilt ie een eendje, waar gaat ie zich later aan wagen?
.
Tuurlijk kan die gast het puur vriendschappelijk bedoelen, en dan blijf ik erbij dat het een kwiet moet zijn die in zijn eigen leeftijdscategorie blijkbaar niemand weet te boeien.
Maar 't gebeurt genoeg idd, vriendin van m'n zus van toen 19 had een relatie met een 50-jarige. russel schreef:Meiden zijn gauw onder de indruk van een oudere, rijpere man, zeker als ze een vader complex hebben.

russel schreef:Meiden zijn gauw onder de indruk van een oudere, rijpere man, zeker als ze een vader complex hebben.
.
poes schreef:Het probleem dat je ooit van het terras af moet: laat je ophalen! Zeg dat je nog ergens heen moet en zeg dit ook VAN TE VOREN dat iemand je met de wagen komt ophalen. Zo wdeet hij dat hij gezien gaat worden door een volwassene die jou kent, dat maakt iig al een stukje indruk.
Ennee je achternaam... staat gewoon in je profiel op bokt samen met je woonplaats en de manege waar je rijdt... Meid... Jij bent echt van geen kanten anoniem.
Edit: paar minuutjes googlen en ik hoef nog maar uit 9 adresjes te kiezen waar je woont.
Ik vind het maar een raar idee en heb er dan ook absoluut geen goed gevoel bij. Miss_Malfoy schreef:Kijk er zullen ongetwijfeld meiden zijn die zomaar een wildvreemde ontmoeten, in een onguur parkje. Ja en dan kan er iets gebeuren.
En ik probeer juist al die omstandigheden te vermijden, zodat er niet gebeurd.
Miss_Malfoy schreef:Kijk daar word ik nou zo moe van, want nog niet één iemand heeft dat kunnen onderbouwen.
Vertel mij maar eens wat er kan gebeuren zolang ik op mijn hoede blijf, niet van dat terasje ga, en oplet dat er niks in mijn drinken komt.

Maar ik ben ook wel benieuwd