Hoe iemand natrekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elise88

Re: Hoe iemand natrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:00

ik heb 't topic 'ns doorgebladerd .. en ben 't met het meerendeel van de reacties eens: ik zou zeker weten niét afspreken. Om veel van de hierboven al genoemde redenen.

en stiekem ben ik nu ook wel benieuwd Juul.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:02

Kom we maken er een meeting van. Haha! Dan zijn wij even de 'vriendinnen'.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:02

Huilen van het lachen

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:07

Misschien heeft die kerel helemaal geen verkeerde bedoelingen en wil hij net als zij gewoon kijken of ze ook vrienden kunnen zijn irl. Maar dan vraag ik me toch af waarom hij daar behoefte aan heeft. Want op mij komt het dan over alsof meneer geen leven heeft. Zo'n zielig figuur die alleen maar kontakt met meisjes kan hebben via internet en dan ook alleen met meiden die veel jonger zijn dan hem. Wil je dan wel vrienden zijn met zo iemand? Of hij is inderdaad zo'n figuur als hierboven is beschreven. In beide gevallen, wat moet je met hem? Hou gewoon gezellig kontakt via internet en denk er over 4 jaar nog eens over na ofzo.

Laigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:30

Bij ons op de manege vroeger was er een meisje van 12 met een vriend van (jaja hoe achterlijk het ook klinkt) ...24! Haar ouders keurden het duidelijk goed, want hij bleef bij hun slapen enzo, moeders rijkte haar de PIL aan en wat condooms en that's it! Uiteraard had mams er in het begin wel moeite mee en weet ik wat nog meer, de halve (of zeg maar gerust héle) manege stond ervan op z'n kop! Maar kind 'scheen' volwassen te zijn 'voor haar leeftijd' en wilde dus ZELF. Als moeder valt er dan weinig tegen te houden lijkt me. Politie werd ingeschakeld en allerlei instanties. Of er eigenlijk daardwerkelijk iets gedaan werd verder eraan denk ik niet, hij (die jongen dus) werd wel op alle wedstrijden waar we kwamen (ik was de lesgeefster/trainer van dat meisje) aan de schandpaal genageld. Weinig verstand, dat was zijn probleem overduidelijk. Na pakweg een jaartje 'kiderlokkertje' spelen kwam aan zijn mooie verhaaltje een einde toen het meisje zélf ineens verstand bleek te hebben en verliefd werd op een jongen van haar eigen leeftijd. Ondertussen is haar verstand blijkbaar beter aan het werken dan ooit (we zijn pakweg 15 jaar verder nu) en het betreffende meisje is zowaar advocate geworden! Wie had dat gedacht! Enfin, dit laatste doet er niet echt toe, maar omdat TS ook aangeeft dat ze zichzelf nogal 'volwassen' vindt, vind ik dat wij hier, meelezers en reagerenden ook op z'n minst even aan deze versie kunnen denken. Wat er ook niet toe doet, maar ook mss kan bijdragen tot een beter begrip van het geheel is dat ik zelf op mijn 17de (ook nog niet volwassen dus) een relatie had met een man van 28, deze relatie heeft 7 jaar geduurd, toen kwam ik erachter dat we toch wel een groot leeftijdsverschil hadden Clown Hij wilde trouwen, kids.... ik wilde op stap met vriendinnen, maar verder zat onze relatie altijd wel goed en hadden we nooit ruzie.

TS, hou de tips en waarschuwingen de je in dit topic kreeg in je achterhoofd, ik vind je ook nog erg jong. Tegenhouden kan niemand je, maar het zou echt peresap (ff zelf woordje verzinnen) zijn moest het volgende wat we van je horen via opsporing verzocht komen Boos! . Gebruik je verstand en licht aub je ouders in, zeg desnoods dat die jongen 16 is ofzo, maar zie ajb dat je ouders weten waar je uithangt! Mijn kids zijn nog iets jonger dan jij, maar moest ik ooit weten dat mijn dochter achter mijn rug om doet wat jij nu van plan bent, dan was ze er nog niet klaar mee geloof me!

Tuurlijk zijn ouders van tegenwoordig ook vaak zo overbezorgd dat ze het juist in de hand werken dat er niets tegen ze word gezegd. Ik leer mijn kids ALTIJD eerlijk tegen me te zijn en beloon ze daar zelfs voor. Voorbeeldje? ok: Mijn zoontje van 8 kwam laatst compleet overstuur thuis met het verhaal dat hij wat ergs gedaan had, maar wel wist (jaja) dat hij het aan mams moest vertellen omdat mams anders door het lint ging Clown . Dus zegt ie al snotterend en stotterend dat ie samen met vriendje stenen had gegooid naar de baby-eendjes en (blèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèren erbij) dat er nu dus eentje dood was. Ik verschoot me rot! Hamer Ben boos geworden over dat dode eendje, wij samen naar dat vriendje gelopen (die moeder wist uiteraard van niets!), vriendje kreeg van zijn mams pak slaag, 3 weken niet buiten spelen, 6 jaar geen playstation meer (of zoiets) en werd naar zijn kamer gestuurd. Ik wandel terug met mijn zoontje, bruggetje over, richting huis (die mensen wonen aan de overkant van het kanaal en mijn zoontje ging dus bij hun spelen), onderweg zien we dus dat eendje voor pampus liggen, was echt we zielig en ik zeg tegen mijn zoon dat hij dat dus nooooooooooooooooooooooit never niet meer moet doen, had ik al niet meer hoeven zeggen hoor, hij was er zo overstuur van, hij wist niet eens meer WIE nu uiteindelijk die bereffende rake steen gegooid had. Eenmaal thuis heb ik zoontje op de bank gezet, warme chocomel voor hem gemaakt, ff gauw die moeder van dat andere kind gebeld om mijn beklag te doen dat ik het niet vond kunnen dat ze twee kleine snotaapjes van amper 8 alleen naar het kanaal liet gaan (en dan niet enkel om de reden van dat dode eendje!). Vervolgens ben ik bij mijn zoontje gaan zitten, hij was nog altijd ontroostbaar en zijn chocomel zat vol met snot Clown . Heb hem heel goed uitgelegd hoe TROTS ik op 'm was (en BEN) dat hij het direct is komen vertellen. Maar wat met dat andere kind? Kijk, de volgende dag was dat eendje nergens meer te bekennen, ik heb mijn zoontje dan ook (vanwege zijn grote schuldgevoel en verdriet) verteld dat dat beestje waarschijnlijk alleen bewusteloos was (ik weet wel beter, maarja, dat kind dacht een moord op zijn gewetentje te hebben Bloos ) en dus nu weer vrolijk rond zwom. Het andere kind? Tja, hun probleem lijkt mij. En mij lijkt het niet dat ze met dit soort reacties t.o.v. hun kind eerlijkheid van zijn kant in de hand gaan werken. Nu kilt ie een eendje, waar gaat ie zich later aan wagen?

Sorry voor mijn lange verhaal, ik wil enkel maar duidelijk maken dat aan dit verhaal veel meer kantjes zijn dan de meesten hier willen zien. Die ouders achter de krant vond ik wel lachen eigenlijk, hadden wij kunnen zijn, hahahah Bloos .

Edit: mijn toetsenbord blijft soms hangen, dus ff de typfoutjes eruit gehaald Tong uitsteken

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:14

Zoveel kanten vind ik hier niet aan zitten neen Tuurlijk kan die gast het puur vriendschappelijk bedoelen, en dan blijf ik erbij dat het een kwiet moet zijn die in zijn eigen leeftijdscategorie blijkbaar niemand weet te boeien.

Bij ons op de manege is er ook zo'n relatie geweest: meisje 14 hij 23 of zo... man man daar is ook echt wel commentaar op gekomen (en ik moet eerlijk toegeven dat ik van beide kanten totaal niet snapte wat ze aan elkaar hadden).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:06

Ja, of kerels van 40 met een grietje van 18, dat snap ik ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:08

Haha ik ben een 'grietje van 18' en zie mezelf echt niet met een gozer van 40 lopen. Misselijk *LOL* Maar 't gebeurt genoeg idd, vriendin van m'n zus van toen 19 had een relatie met een 50-jarige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:22

Dat vind ik ziek, dan meer vanuit de vent gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:23

Ook vanuit dat meisje hoor. Ik zou het niet in m'n hoofd halen om met een veel ouder iemand te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:25

Meiden zijn gauw onder de indruk van een oudere, rijpere man, zeker als ze een vader complex hebben.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:26

russel schreef:
Meiden zijn gauw onder de indruk van een oudere, rijpere man, zeker als ze een vader complex hebben.

Ja
Maar dat zag ik zelf niet in toen ik 14 was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:27

Ja maar een 19-jarige zou wél beter moeten weten.
Zoals in het geval wat ik net zei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:28

russel schreef:

Put your tiny hand in mine... bedankt, nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:29

Oh, gossie moppes, ja eigenlijk wel... Ach gut

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:37

poes schreef:
Het probleem dat je ooit van het terras af moet: laat je ophalen! Zeg dat je nog ergens heen moet en zeg dit ook VAN TE VOREN dat iemand je met de wagen komt ophalen. Zo wdeet hij dat hij gezien gaat worden door een volwassene die jou kent, dat maakt iig al een stukje indruk.

Ennee je achternaam... staat gewoon in je profiel op bokt samen met je woonplaats en de manege waar je rijdt... Meid... Jij bent echt van geen kanten anoniem.

Edit: paar minuutjes googlen en ik hoef nog maar uit 9 adresjes te kiezen waar je woont.

Goed, ik ben niet met google in de weer geweest, maar inderdaad achternaam, woonplaats en manege gewoon uit profiel te halen.
Echt, als mensen je wíllen vinden, dan zullen ze je vinden.

TS heeft van zichzelf het idee dat ze echt 'volwassen is voor haar leeftijd'. Sorry, maar iemand van jouw leeftijd die al meer 'volwassen' zou zijn, zou 'amehoela!' roepen en er bij hoog en laag niet eens bij nádenken om af te spreken op deze manier met iemand van díe leeftijd.

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:06

TS meid, het is hier al een paar keren voorbij gekomen maar ook ik kan alleen maar zeggen: doe het niet!

Wat moet een kerel van 22 in godsnaam met een meisje van 15? Zelfs al bedoelt hij het puur vriendschappelijk... Heeft hij dan geen 'gewone' vrienden van zijn eigen leeftijd? Ik kan me namelijk moeilijk inbeelden dat een 15-jarige en een 22-jarige dezelfde leefwereld en interesses hebben Ik vind het maar een raar idee en heb er dan ook absoluut geen goed gevoel bij.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:07

Miss_Malfoy schreef:
Kijk er zullen ongetwijfeld meiden zijn die zomaar een wildvreemde ontmoeten, in een onguur parkje. Ja en dan kan er iets gebeuren.
En ik probeer juist al die omstandigheden te vermijden, zodat er niet gebeurd.

Verreweg de meeste verkrachtingen gebeuren door (min of meer) bekenden. Niet door vreemden die je achter de bosjes sleuren.
Miss_Malfoy schreef:
Kijk daar word ik nou zo moe van, want nog niet één iemand heeft dat kunnen onderbouwen.
Vertel mij maar eens wat er kan gebeuren zolang ik op mijn hoede blijf, niet van dat terasje ga, en oplet dat er niks in mijn drinken komt.

Ik denk dat er op dat terrasje niks gebeurt. Integendeel het wordt reuze gezellig en hij behandelt je als een prinsesje. Dus komt er nog een afspraak. In no time wint hij je vertrouwen, word je verliefd op hem en dan begint de ellende. Dan word je langzaam gemanipuleerd en ga je dingen doen die je normaal nooit zou doen.

moet ik nog verder gaan?

En kom nu niet met het antwoord dat je zelf wel bepaalt wat goed voor je is en wat niet. Echt niet, je bent nog niet volwassen, al denkt iedere 15 jarige dat wel en je hebt te weinig levenservaring om mensen te doorzien die veel ouder zijn dan jij.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:26

Aan de enenkant begrijp ik dat je wilt afspreken... Ik heb ook vriendinnen die een stuk ouder zijn dan dat ik ben ( ik 16, oudste 42) Maar ook een vriend die rond de 25 is. Ik heb eigelijk amper vriendinnen van rond mijn eigen leeftijd.

Ik denk dat een vriendschap wel degelijk kan tussen mensen die 2 totaal verschillende leeftijden hebben

Maar wees afsjeblieft voorzichtig en begin geen relatie met iemand die zo veel ouder is. Spreek af waar het druk is...En laat nooit dingen gebeuren die je niet wil en laat je geen mooi weer praatjes aan praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:35

TS het gaat niet zozeer dat je meteen verkracht wordt, maar wel over de invloed die hij op je kan krijgen en dan pas dingen van je gaat verwachten waar je emotioneel niet tegen bestand bent. Het is een ongezond uitganspunt van iemand van 22 om met een meisje van 14 aan te pappen.

Niks meteen enge dingen, maar wat komt er uit voort.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:00

Zo TS, heeft het allemaal een beetje kunnen bezinken?

Ik hoop dat je de goede beslissing maakt, en anders kun je hier altijd je plannen voorstellen, eventueel kunnen we altijd nog kijken of er nog 'haken' aanhangen. Ik denk evenwel dat ons standpunt nu duidelijk geuit is waarom we niet willen dat je gaat, dus ik heb dit topic niet omhooggeschopt om daar weer over te beginnen Lachen

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:38

Ik ben wel benieuwd of deze afspraak al heeft plaats gevonden?

heb nog niks op Opsporing Verzocht ofzo gezien Schijnheilig
Mocht het nog niet gebeurd zijn, ik raad het ook af en ga mee met de rest van bokt die tegen is. Ze hebben goeie argumenten gebruikt. Mocht het foutgaan kunnen wij tenminste roepen; die heb ik nog zoooo gewaarschuwd.
Meid doe het niet, en anders met je ouders erbij !!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:39

ik ben ook wel benieuwd eigenlijk :d
TS hoe is het afgelopen?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:11

TS reageerde toenterijd ook al wijselijk niet meer in het topic door onze felle reacties tégen de afspraak Clown Maar ik ben ook wel benieuwd Ja

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:05

Ik ga haar even een pb'tje sturen met de link naar het topic Knipoog