lieve TS, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor morgen. Zal niet makkelijk zijn om daar met je moeder en je vader (die zich als een struisvogel gedraagt) te zitten en je verhaal te doen.
Zorg dat je oma op de hoogte is van het gesprek en zorg dat je bij iemand terecht kan morgen als je dat nodig hebt.
Je bent pas 16 jaar, nog een kind. Koester dat kind, hou van dat kind.
Heel erg veel sterkte vandaag, het zal niet makkelijk zijn. Probeer om alles zo duidelijk mogelijk te vertellen en vertel ook gewoon de dingen letterlijk zoals je moeder ze tegen je gezegd heeft. Em geef duidelijk aan wat het emotioneel met je doet, en dat je er aan kapot gaat. Hopelijk kan de huisarts iets voor jullie betekenen.Veel sterkte!
kitty_gomez
Geplaatst: 19-08-08 09:59
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Zal aan je denken vandaag, heel veel sterkte met het gesprek. Gooi alles eruit, hoe pijnlijk het ook voor jou of je familie is. Dit is een grote kans op een betere toekomst voor jezelf. Zet hem op.
Pff TS, heb net het topic doorgelezaen (niet alle posts, wel alle posts van jou) en ik moet zeggen, heftig hoor! Knap dat je toch naar de HA bent gegaan, ik weet hoe lastig de confrontatie kan zijn als je moeder door een 3e gewezen wordt op het feit dat er problemen tussen jou en je moeder zijn... Al weet ze dat zelf ook wel, nu heb je het er met een ánder erover gehad en wordt zij erop aangesproken...
Gelukkig was de situatie bij ons thuis niet zo heftig als bij jou. Nogmaals, ik heb respect voor je dat je stap[pen bent gaan ondernemen.
Vanmiddag dus weer een gesprek bij de HA, heel veel sterkte!!!
Beste Miyavi, ik heb net het hele topic gelezen. Heftig voor je zeg. Knap dat je de eerste stap gezet hebt. Vandaag is een belangrijke dag voor je geweest. Ik hoop dat het goed voor je uitpakt. Het mag duidelijk zijn dat je moeder hulp nodig heeft (en je vader ook), zodat JIJ een beter en normaler leven krijgt, zoals je verdient!
Ik heb ook net zoals vele andere het hele topic door gelezen, ja wat een verhaal! Mijn broer heeft en persoonlijksheids stoornis en reageert soms ook zo naar mij toe. Maar als je moeder zo doet lijkt me echt vreselijk! Ik ben blij dat je goed gehandeld hebt door naar de huisarts te stappen. Want als je hier nog langer mee door had gegaan had je hier denk ik later problemen mee gekregen.
Jeetje wat een verhaal. Poeh en dat sommige mensen dan reageren alsof er iets met TS mis zou zijn omdat ze zich dat laat zeggen. Kom op mensen, wat kan een kind tegen een volwassen vrouw beginnen. En die volwassen vrouw is wel je moeder. Waarschijnlijk weet TS niet beter als dat ze zo behandeld wordt en heeft ze een pantser opgebouwd om ermee om te gaan. De fout ligt volledig bij de moeder. Ik denk dat er iets goed mis met haar is en zij dit spiegelt aan haar dochter. Ik hoop dat het gesprek wat helderheid heeft gebracht en dat moeder en dochter de hulp krijgen die ze nodig hebben om een normale omgangsvorm met elkaar te krijgen.
Een dikke knuffel voor deze sterke meid . Wat knap dat jij zo'n grote stap hebt genomen.