Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Ik weet niet precies hoe de recht zaak is afgelopen, maar hij is wel vrij. Maar wat vinden jullie? Zal ik gewoon Ergin op zijn nummer bellen over het geld? Of zal ik nog 2 dagen afwachten?

maar overmorgen lees ik weer alles bij 

iloveyah87 schreef:KiWiKo Het gaat nu wel goed. Ik was vandaag wel heel erg misselijk maar heb al wat meer gegeten als gister en ook afgelopen nacht goed geslapen. Wel nog iets te kort maar er zit vooruitgang in..
Jammer dat je een ban hebt (ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarvoor hihi) En nog heel erg bedankt!

grapje 
. Maar mijn geld is van mij en blijft van mij en daar mag ik dan best naar vragen
. Het is toch van de g**vergeten gekke dat je nog moet zeuren en soebatten om je eigen geld? Als die Ergin zijn zaakjes wat beter voor elkaar had, had hij dat ook netjes kunnen regelen. Mijn slechte zelf denkt nu dat je je geld niet krijgt en je afspraak ook niet, maar wel zullen zien waar hij nog mee om de bocht komt
. 

Hij lijkt me eerlijk gezegd ook een beetje een raar persoon. Net alsof hij alles nog net een graadje erger maakt