Dat iets zo kan lopen.. hoe ga je ermee om..? ='(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Dat iets zo kan lopen.. hoe ga je ermee om..? ='(

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 06:57

Waarom wil je wel geloven dat hij jouw niet mist dan.. Als jullie het zo fijn hadden, dan kijkt hij daar zeker ook wel naar terug.

Sowieso betekent geen relatie meer met iemand hebben en willen, niet per direct dat alles wat je samen hebt gehad niet leuk is geweest. Knipoog

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:08

Ik denk echt dat ie jou wel mist... Alleen misschien niet op de manier zoals jij hem mist of zoals jij zou willen dat hij jou mist. In dat opzicht is het hebben van geen contact weer lastiger, want ik weet nog heel goed dat mijn ex de eerste paar keer dat we elkaar zagen, het er echt heel moeilijk mee had. Maar dat was echt omdat we elkaar tegenkwamen, via msn of sms helemaal niks, nada, noppes. Tsja, misschien had ik het ook wel anders gewild maar zo gaat ie er blijkbaar niet mee om. Mijn ex is een enorme binnenvetter dus ik weet ook gewoon helemaal niet wat er nog in hem omgaat. En denk dat dat voor jouw ex ook wel opgaat, ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand die knop zo makkelijk om kan zetten.

En ik vraag me uberhaupt af of ie nu nog het lef zou hebben om te reageren en te laten merken dat ie je mist nu ie je zo behandeld heeft...

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 23:20

Ja, weet je wat het is.. kijk, eigenlijk, even heel realistisch gezien, maakt het gewoon geen f*ck meer uit of hij me nou wel of niet mist, van me houdt of niet, me terugwil of niet.
Want het zit er niet meer in. Onze relatie is gewoon afgelopen. Hij heeft mijn vertrouwen in hem voorgoed teniet gedaan. Het vertrouwen was al een beetje weg door bepaalde dingen die hij heeft gedaan, maar dat waren we weer aan het opbouwen.
Dit was gewoon echt de genadeklap. En niks kan dit nog goedmaken.
Hij wil het vrijwel zeker ook niet meer.. En ik al helemaal niet meer. Echt niet. Hoe pijnlijk ik dat ook vind, hij is me eigenlijk gewoon echt NIET waard.. ik ben zo trouw als maar kan, ontzettend liefdevol, zorgzaam, lief, beschermend, knuffelig, oprecht, gedraag me enigzins volwassen, ben voor de volle 100% te vertrouwen, altijd eerlijk, ik heb NOOIT tegen hem gelogen en ik ga gewoon door het vuur voor iemand waar ik om geef.
Knuffelig.. dat is eigenlijk het enige wat hij ook was.. de rest eigenlijk niet.. zucht.. was is dat pijnlijk zeg..
Maar hij verdient het gewoon niet.. hij verdient geen meisje die alles voor hem over heeft, die het beste uit de relatie wil halen, ervoor werkt, eerlijk en trouw is.. Bah, waar heb ik het toch voor gedaan.. ;(

Maar voor mijn gemoedsrust, mijn zelfvertrouwen, mijn ''ego'' helpt het gewoon heel erg.. als ik zou weten dat ik wel nog wat voor hem beteken.. dat hij me echt niet zomaar zo 1,2,3 kan loslaten.. me gewoon maar vergeten.. doen alsof al die tijd.. alsof het gewoon niet gebeurd is..

En toch doet hij dat.. ik kan het gewoon nog steeds niet geloven..

Ik moet door met mijn leven, het verleden in het verleden laten en mijn eigen toekomst bouwen. Ik moet eerst eens één worden met mezelf, mezelf volledig gaan accepteren en waarderen..
Maar dat is zó moeilijk voor me..

Ik voel me gewoon verslagen.. alles lijkt ergens gewoon zinloos.
Ik ben zo ontzettend moe iedere dag. Ik ben gewoon kapot, hoofdpijn, slap.. ik voel me net een wrak.
Het is ook zo druk geweest de laatste weken.. en vrijdag heb ik mijn diploma uitreiking.. en ergens kijk ik er echt wel naar uit, heb ik er zo'n zin in.. Maar aan de andere kant komt de ''realiteit'' dat hij er straks ECHT NIET bij is, steeds dichterbij.. en ik wil er nog niet aan.. ik wil gewoon niet dat het zo gelopen is..

Als ik hem nou maar gewoon kon opbellen.. langsgaan.. en over alles met hem kon praten.. vragen stellen.. misschien lijkt dat nu veel fijner dan het in het echt zou zijn.. maar dit is gewoon zo pijnlijk.. om zo van iemand waar je zoveel om geeft, te worden afgesneden..

(Dit had ik al getypt voor Bokt eruit lag, wilde het net versturen en toen deed Bokt het even niet meer..)

Ik heb nu echt barstende koppijn..

Ik heb maandag een kamer in X gevonden!! Maar het gaat via een makelaar en die is echt moeilijk aan het doen.
Heeft over de helft ''gelogen''; geen wasbak op de kamer, veel kleiner dan 20-25 m2, huis niet recentelijk gerenoveerd etc..
Ze koppelt niet goed terug, is slordig en ik irriteer me er kapot aan.
Ik heb bijna de neiging om ermee te kappen, maar ik heb gewoon een kamer nodig en heb vandaag het geld al overgemaakt. En ik wil gewoon een kamer hebben voor ik 7 juli naar Zeeland ga, anders levert het me zóveel stress op.. dus.. even hier doorheen bijten.
Baal alleen wel echt dat ik dat mens nu 327,25 euro voor bemiddelingskosten moet geven, terwijl ze echt bagger is.

Ze heeft ook die bemiddelingskosten zomaar afgerond naar 330 euro..! :( Niet dat 2,75 euro zo'n verschil is, maar toch vind ik dit echt not done en gewoon iets wat je niet doet.
Dat is praktisch hetzelfde als dat je bij de kassa komt en de kassiére 27,50 euro zomaar even naar 30 euro afrond.
Ik vind het echt belachelijk _-:(
Heb dat dus ook niet betaald (die 2,75 euro extra). Want de bemiddelingskosten zijn 1 maand huur (=275 euro) + 19% btw. Dus dat is 275x1,19= 327,25 euro.

En nu ga ik echt slapen, ik ben op en kapot.. moet morgen weer werken.. maar heb mezelf daarna wat shopplezier gegund.. Hopelijk knap ik daar wat van op :).

Welterusten :Z :(:) .
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 30-11-22 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 09:47

je moet er zosnel mogelijk over heen komen, lekker aan jezelf en je studie gaan denken een man komt wel weer.
snap heel goed dat je je zwaar stokbrood voelt.
de emoties jagen in het begin door je hoofd.
probeeer zoveel mogelijk emotiele dingen te ontwijken.

en probeer er via een omweg er achter te komen waarom het zo is gelopen.
maar bijv een schaduw account op msn en ga praten
of laat iemand voor je praten.
of wat dan ook want dat zal je erg opluchten en toch om te weten waarom.
en jah en wat je ook kan doen als je het echt niet red.
een haat gevoel creeren. maar dat moet je zelf weten!

meis veel sterkte als je een schouder wilt kan je me mailen want ik snap heel goed hoe het voelt en leef echt met je mee!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 22:17

Ik heb mijn diploma!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha!

En dankzij een vriendin van me was het echt een leuke avond!!
Ik ben helemaal gelukkig nu en ga dit gevoel zo lang mogelijk proberen vast te houden!! Lachen

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:14

Gefeliciteerd, super knap van je dat je ondanks de situatie toch gewoon je Diploma hebt gehaald Haha!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 11:19

Geweldig dat het toch een leuke avond is geworden. En zeker dat gevoel blijven vasthouden.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 01:20

Dankjewel Lachen.
Ja, ik ben blij dat het een fijne avond was.

Inmiddels heb ik een mail gestuurd.. of ja, nog niet verstuurd, maar wel al geschreven.
Ik wil hem wel verzenden, maar ben erg bang.. ik wil niet dat hij wat terugstuurt (staat er ook in), maar ergens wil ik dat ook weer wel..
Ik wil zo graag dat hij gewoon weer normaal tegen me doet.. en me niet als een vijand behandelt..

Maar ik ben nu al bijna dagelijks bang als ik mijn mail check dat ik een mail van hem heb.. ook al weet ik dat die kans below zero is.. maar als ik hem nu wat stuur, is die kans natuurlijk nog altijd erg klein dat ik iets van hem krijg, maar wel al iets groter..
En ik ben bang dat het gevoel van ''oh nee, straks stuurt hij wat.. straks krijg ik weer een mail....'' straks gaat overheersen..
Want ik weet nog hoe misselijk ik werd, hoe alles begon te draaien en dan de keiharde mep die ik voelde.. alles leek stil te staan.. toen ik die 2 keer zijn mail zag en opende.. de laatste keer kon ik het zelf niet eens.. mijn broertje moest het doen en de mail eerst lezen.. ik trillend en half huilend met mijn tante aan de telefoon..
Bah.. ik wil me niet nog eens zo voelen.. en daarom ben ik zo bang..

Ik moet sterker zijn, hoewel ik persoonlijk de mail zelf wel heel sterk vind..

Wat wat nou toch te doen..... Verdrietig Ach gut

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 10:59

Je hebt het van je afgeschreven, dat moet al een opluchting zijn, toch? Laat de mail gewoon staan. Waarom denk je dat hij je als een vijand ziet? Omdat hij niets van zich laat horen? Dat denk ik niet. Laat het gewoon gaan, laat het rusten en sluit deze periode af. Ga een nieuw begin tegemoed, stop met steeds weer aan het verleden te denken. Jullie hebben het goed gehad, nu is het tijd voor iets anders. Je kwelt jezelf er alleen maar mee nu, ik vind het erg jammer om te lezen hoe je dat steeds weer doet... Ach gut

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 14:30

Heb je even een
PM terug gestuurt

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 22:37

Ik snap dat je je heel k*t voelt en liefdesverdriet is vreselijk, maar hou op met zeuren! Ga of bij m langs of doe t niet. Als je t niet doet blijf je altijd met die vragen zitten en zal je veel dingen nooit weten.
En zeg alsjeblieft niks over zijn examens!! je gaat toch zeker geen rekening met hem houden terwijl hij je keilullig heeft gedumpt voor je examens?! Ik zou gewoon bij m langs gaan en net zo lang voor zijn deur blijven staan tot hij je vragen beantwoord. Als hij je zo behandelt, mag je op zn minst verwachten dat hij uitlegt waarom ie dat doet.
Klinkt misschien allemaal heel hard, maar je moet nu even geen medelijden met jezelf hebben en m confronteren.

(daarna mag je weer gaan huilen, want liefdesverdriet is nou eenmaal KLO.TE Knipoog)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 23:51

@Maya1990: Pff, ja.. je hebt wel gelijk.. ik moet inderdaad niet zo zeuren.. :o }:0
Inderdaad, of actie ondernemen, of niet. Want zo blijf ik maar aanslepen.
Misschien ga ik morgen naar hem toe.
En dat heb ik me echt net een paar seconden geleden bedacht.
Ik weet het niet, ik zie wel.

En anders stel ik het uit tot na mijn vakantie. Eens zien hoe ik er dan over denk.
Ik denk dat ik die e-mail voorlopig maar voor mezelf hou. Het voelt al erg goed dat het eruit is.

@Horseylove: ik heb hem gelezen, alleen een beetje lastig omdat hij niet ge-quote was :P
Maar dankjewel! Ik geef je nog een uitgebreide reactie.

Nou, mocht ik morgen er naartoe gaan dan doe ik natuurlijk verslag.
En anders ga ik maandag fijn naar Zeeland, lekker uitwaaien en laat ik dit topic wat zinken :).

Nogmaals dankjewel voor alle steun iedereen :(:) . Ik kom er wel. Ooit ;) :Y)

Oh, en ik heb gisteren echt een waanzinnige kamer in X gevonden!!! :D *\o/* *D En heb vandaag die andere kamer af weten te zeggen bij de Makelaar. Ze vond het niet echt leuk, maar ook niet heel erg. Nu maar hopen dat er snel iemand anders voor gevonden word en ik ben er vanaf!
Echt, door die kamer (26m2 groot!!!) heb ik zó ontzettend veel meer zin gekregen in mijn ''nieuwe fase''!! Ik zie het echt best wel zitten, wauw.. ik kan nog altijd niet geloven dat ze mij voor die waanzinnige kamer gekozen hebben! :D *D Jaja, het geluk komt weer een beetje terug.. :)
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 30-11-22 00:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 16:45

kijk.. zo moet je het zien, een nieuwe fase in je leven. het komt allemaal weer goed.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 23:11

Wauw.. dit liedje is gewoon echt.. zo ontzettend treffend en mooi. Uit zulk soort liedjes kan ik echt zoveel kracht halen Lachen Ach gut .

Ik ben er niet heengegaan, ik ben er nog niet aan toe.
Ik heb vandaag opeens zóveel positieve reacties gekregen.. ik kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen.. en er is zelfs een jongen een beetje met me aan het flirten..!! Bloos Haha!
Niks serieus ofzo, maar het voelt echt heerlijk!
Ik ben niet onzichtbaar!! Haha! Ik leef! Tong uitsteken Haha, ja, ik kom er wel hoor Lachen Ach gut

Leona Lewis - Better in time:

It's been the longest winter without you
I didn't know where to turn to
See somehow I can't forget you
After all that we've been through

Going coming thought I heard a knock
Who's there no one
Thinking that I deserve it
Now I realise that I really didn't know
If you didn't notice you mean everything
Quickly I'm learning to love again
All I know is I'm gon' be ok

Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
And even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to

I couldn't turn on the TV
Without something there to remind me
Was it all that easy
To just put aside your feelings

If I'm dreaming don't wanna laugh
Hurt my feelings but that's the path
I believe in
And I know that time will heal it
If you didn't notice boy you meant everything
Quickly I'm learning to love again
All I know is I'm gon' be ok

Since there's no more you and me
It's time I let you go
So I can be free
And live my life how it should be
No matter how hard it is I'll be fine without you
Yes I will

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 07:04

mooizo meis..

het verwerkingproces is in actie!!!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 18:21

Ik ben net terug van X. Ben 3 uurtjes ofzo alleen geweest met die jongen van de kamer om een kast van mij in elkaar te zetten. Hij is nog niet helemaal klaar en dus ga ik morgen nog eens terug.
De smsjes werden gisteren steeds leuker :o :D Hij schreef steeds ''kus'', ''kusje'' op het eind en noemde me zelfs 1 keer schat :o :D Haha, voelde wel erg leuk hoor!
En vandaag was dus ook erg gezellig! We hebben dezelfde humor en toen ik weer wegging kreeg ik meteen een smsje dat hij het zo gezellig had gevonden enzo.. :D
Nog veel over en weer gesmst en nouja.. het is gewoon echt leuk. Ik had nooit verwacht dat ik toch zo snel weer echt lol met een ''vreemde'' jongen kon hebben! Het klikt gewoon goed en we hebben dezelfde humor.
Hij zat me vandaag ook echt de hele tijd te plagen en ja, het was gewoon erg leuk :D .

Verder dan vriendschap zal dit zeker niet gaan, zeker niet van mijn kant, maar het voelt gewoon goed. Ik voel me vrij en opeens weer veel meer waard! Het maakt gewoon zó'n verschil als je weer wat aandacht van een jongen/jongens krijgt! Dat had ik nooit verwacht..!
Ik dacht dat ze me och nooit zagen staan.. maar haha, hij zei dat ik van die lieve puppyoogjes heb :D :P

Jaja, ik ben blij!!
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 30-11-22 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:36

Fijn voor je dat je weer wat plezier in het leven kan vinden, doe zo verder, je komt er wel!!!!

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:08

Heeee wat goed!!

Contact met andere mensen (jongens) kan je zo'n goed gevoel geven! Ben echt heel blij om te horen dat je je er zoveel beter door voelt. Ga zo door!
Gefeliciteerd met je kamer in Eindhoven :D echt gaaf!

Goed ook dat je naar een helderziende bent gegaan. Of het nou allemaal waar is wat hij zei of niet, het heeft je geholpen met sommige dingen inzien en accepteren volgens mij. En dat alleen al is super!

Ja, ben blij om dit allemaal te lezen :D
*knuff*
Laatst bijgewerkt door Ladybird op 30-11-22 01:02, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:35

Hallo Jumpfreak
Ondertussen zal de vakantie in zeeland (of waar het ook was) wel bijna voorbij zijn.
Hoe is het nu met je? Ben wel benieuwd!!!
Hopelijk laat je snel iets horen!!!!

Chivance

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:01

Ik ben ook erg benieuwd! Hoewel je laatste update erg positief was, goed om te lezen dat je langzaamaan weer wat meer vertrouwen krijgt in jezelf en minder met hem bezig bent! OK dan!

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:24

Awel jumpfreak eigenlijk vind ik het niet netjes van jou.
Je wilt je miserie wel met ons delen, maar nadien horen we niks meer.
Ook als je laatste berichtje zou zijn, 'ik heb er vrede mee en wil er niet meer aan herinnerd worden' of iets anders, dan heb ik daar alle respect voor. Maar ik zie dat je gisteren nog online bent geweest en dat je al een hele tijd terug online bent, en je laat niks meer horen in dit topic. Ik vind dit getuigen van weinig respect voor het medeleven dat je medebokkers je toonden in de periode dat je het heel moeilijk had!
Dit wou ik je toch graag even zeggen!!!!!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 15:26

Hey bokkers,

Ik heb echt helemaal niet meer aan dit topic gedacht, was het helemaal vergeten en wilde er ook niet meer aan denken.
Ik las ook net pas de reacties van augustus en september, en het spijt me inderdaad echt heel erg dat ik geen update meer heb neergezet.

Ik heb inmiddels sinds 8 december een nieuwe geweldige vriend!! :D Het is echt een schat van een jongen en alles wat ik ooit wilde!

Ik ben weer met mijn studie begonnen, ik zit weer best goed in mijn vel, ik ben bij mn ex langsgeweest en heb dat hele gedoe eigenlijk helemaal kunnen afsluiten.

Ik wil hiermee ook anderen die in een diep zwart gat zitten en geen uitweg meer zien een hart onder de riem steken, want je ziet, ook bij mij kwamen de lichtpuntjes weer beetje bij beetje. En het is echt waar, zodra je het diepste punt hebt bereikt komt het geluk je vanzelf wel weer tegemoet.
Wanhoop niet, denk aan de toekomst en blijf vechten.

Ik wil iedereen nogmaals ONTZETTEND bedankt voor de grote steun. Jullie hebben me stuk voor stuk echt ontzettend goed geholpen.. dank jullie wel!!! :(:) :(:) :D
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 30-11-22 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:56

Wat geweldig dat het nu een stuk beter met je gaat, had je andere topic niet gezien.
Wel goed dat je, je hebt laten opnemen.
Heerlijk dat je een nieuw vriendje hebt.
Verder wil ik je nog heel veel geluk toewensen.
Goed dat je ook bij je ex bent geweest erg knap hoor, nadat hij je je zoveel pijn en verdriet heeft gedaan, hoop dat hij nu heeft kunnen uitleggen wat er nu precies aan de hand was. Want dit was toch niet echt duidelijk dacht ik.
Ga zo door en ga lekker genieten van alles, je hebt het verdiend.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:00

Blij te horen dat het goed met je gaat!
Houden zo en nog veel succes verder *\o/*

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 16:37

@irmalouise: ik ben 27 december langsgeweest, maar hij had niet veel tijd (kwartiertje) omdat hij weg moest, vader was jarig en ze hadden een etentje.
Ik heb vooral mijn verhaal kunnen doen en helaas bijna geen uitleg gekregen. Hij wist het gewoon niet. Hij wist gewoon tot op de dag van vandaag niet waarom hij het uberhaupt had gedaan en waarom op die manier.
Hij heeft meerdere malen zijn excuses aangeboden. En toen ik hem vroeg of hij nog weleens aan me dacht moest hij glimlachen.. ''Natuurlijk'' was zijn antwoord. Ergens las ik echt een gemis in zijn ogen.. een verlangen..
Ook toen ik hem vroeg of het mijn schuld was geweest, of ik iets fout had gedaan of het had kunnen voorkomen schudde hij zijn hoofd.. het had absoluut niet aan mij gelegen..
En ook al had iedereen om me heen en hier op bokt dat ook al tegen me gezegd, je kunt het pas écht geloven en aannemen als je het van de betreffende persoon zelf hoort.

Ook droeg hij nog het horloge dat ik hem toendertijd heb gegeven.. dat betekende toch best wat voor me..