Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flor

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:24

Loekepetoeke schreef:
Mijn buurjongen is 10 jaar en we vroegen aan hem: "Rien, weet je het geheim van de Sint eigenlijk al?"

Rien antwoordt: "Oh neen! Is de Sint homo?"

ROFL

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:45

Zo dat was weer goed voor m'n lachspieren. Vooral om die Reedsel heb ik me echt doodgelachen Huilen van het lachen
En van dat schepje.
En die dooie tijger, ge-wel-dig!! Haha!

Oh my gosh.. Ik hoor nogal vaak van m'n ouders dat ik m'n broertje ging uitleggen wat het verschil was tussen begraven en 'cremationeren'. Want ja, m'n oma werd 'gecremationeerd'. Ik begin heel serieus m'n betoog op 5-6 jarige leeftijd:
"Als ze je begraven dan stoppen ze je onder de grond en als je 'gecremationeerd' wordt, dan Jonassen ze je zo in het vuur!"
Arme kind schrok zich dood Nagelbijten / Gniffelen

Haha en ik drukte altijd mieren dood met m'n vingertop en dan riep ik: "Loopie dood!"
Zo zat ik hele middagen: "Loopie dood! Loopie dood! Loopie dood!"
Toen lag er eens poedersuiker in de tuin, en ik dacht, wat doet dat daar nou!
Vond ik zonde dus ik likte het op! Was het mierengif Huilen van het lachen

Mijn vader zei altijd tegen m'n broertje, "pas maar op, ik sla je in elkaar!"
En ik, stomme wijsneus: "ja maar dat kan toch niet, dan sla je hem UIT elkaar, niet IN elkaar!"

Ik zou ook zweren dat ik net als PeterPan kon vliegen, als ik maar vaak genoeg oefende!
Dus ik tegen de muur steeds de handstand doen en zo, want zo kon ik in ieder geval oefenen,
en als ik zo door ging kon ik vast heel snel vliegen.
Ik elke keer kijken of ik het al kon, aanloopje, spring.. Shiit, weer niet!
Helaas lukte dat niet echt... Clown

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:54

ongeveer 20 jaar geleden, ik 14 jaar en onder de puisten.komt een zoontje van vrienden (toen 5jaar) van mijn ouders naar me toe:
weet je waarom ikjou zo leuk vind?? (ik blij blij Haha! )
nou?
jij lijkt zo op een aardbei...die heeft ook aalemaal van die rode puntjes Huilen Huilen Huilen Huilen

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:00

ach goss ..
Lief bedoeld maar zoo gemeen Tong uitsteken

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:19

Geweldige dingen komen hier langs.
Sommige opmerkingen ROFL

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:16

Wij gingen eens een stuk wandelen, op een gegeven moment kwamen we bij een breed grindpad met daarnaast een smal schelpenpaadje. Wie liepen op het smalle schelpenpaadje. Mijn kleine broertje liep door dat zware grindpad te ploegen. Dus mn moeder riep hem: "Ronald, kom nu bij ons lopen joh, straks val je daar nog." Mn broertje: "Neehee, ik wil op het pukkelpad!"

Ik moest een avondje oppassen op kindjes in de buurt, hele warme benauwde zomeravond. Kindjes lagen al op bed en op een gegeven moment komt er 1 van de 3 naar beneden. Ze kon niet slapen van de warmte. "Wendy, ik ben zo heet als erwtensoep."

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:22

De moeder van mijn oppaskindje (toen der tijd) was zwanger en toen vroeg ik aan mijn oppaskindje van: wil je een broertje of een zusje? Nee, meneer wou een tractor.. Tong uitsteken ik kon niet meer bijkomen van het lachen..Tong uitsteken

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:30

daNiielle_ schreef:
"Mama, mag ik met zonder jas naar buiten? "
Die hoor je ook vaak bij kinderen. Huilen van het lachen

*LOL*

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 16:52

dat van mama, mag ik met zonder jas naar buiten zei ik vroeger ook altijd Bloos
verder vroeg ik altijd mama, wil je mijn vlees even messen(snijden) Verdrietig

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 17:46

celticpony schreef:
ongeveer 20 jaar geleden, ik 14 jaar en onder de puisten.komt een zoontje van vrienden (toen 5jaar) van mijn ouders naar me toe:
nou?
jij lijkt zo op een aardbei...die heeft ook aalemaal van die rode puntjes Huilen Huilen Huilen Huilen

Huilen van het lachen.. ooh best gemeen. Ach gut

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:59

Vroeger moest ik van mama een keertje naar de bakker en kreeg de opdracht om een prairie brood mee te nemen. Ik stond in de winkel en beweerde dus bij hoog en laag dat ik een pjaire [paarden]brood moest hebben, en ik begreep maar niet waarom die vrouw zo lachte.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:05

Mijn dochtertje van net 4 heeft het altijd over snertesoep i.p.v. ertesoep of snert.

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:09

Geweldige dingen hier! Haha!

Toen ik een jaar of 4 was, stond mijn mama te praten met een vriendin van haar, ik stond aan haar handje mooi te wachten tot ze klaar was, en was helemaal niet aan het luisteren.
Toen zei die vriendin opeens " C'est la vie éh" waarop ik snel antwoordde: " Nee nee, het is Valerie!"

eva_dunya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:18

Iemand die ik ken zei een keer: "Haal 'm weg, hij gromt!" toen de kat op zijn schoot begon te spinnen.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:50

Afgelopen vrijdag stond ik op de bus te wachten en te praten met een vriend van mij die taxichauffeur is en zijn auto naast mij had geparkeerd.
Komt er een jongetje langs met zijn moeder, kereltje was een jaar of 4/5 en zegt: mama waarom heeft die auto een blauw (nummer)bordje?
Zijn moeder hele verhalen om uit te leggen dat dat speciaal voor taxi's was bladiebladiebla kijkt dat jongetje omhoog, fronst zijn wenkbrauwen en zegt, mahaaaam tuuuuuurlijk niet, die auto is geoon van grote smurf...wij helemaal in een deuk natuurlijk!

Een tijd terug in de zomer was ik tijdens een ponyam aan het lesgeven en zat het zoontje van mijn baas bij mij op schoot(2,5 jaar toen) en er reed een meisje mee op haar eigen pony die aan het gillen was naar andere pony's en ook begon te bokken etc.
Ik tegen Roan: Moet je kijken, die pony doet gemeen
Hij kijkt verwijtend naar mij op en zegt: manon, die pony is gewóón hengstig, dat zie jij toch ook wel?
Ge-ni-aal! Haha!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:02

Wat een geweldig topic , heb het helemaal gelezen. Zo heb ik mijn middag wel vermaakt.

Mijn zusje zei trouwens tegen appelsap altijd saphaps en dat is nu nog een begrip haha

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:07

celticpony schreef:
nou?

Die is best gemeen, maar wel lief bedoeld Ach gut

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:10

Zo heb ik toen ik klein was ooit een kwartier liggen huilen en slaan op de bank: "Ik wil ook een piemeheeeeeel!!! Huilen "

(nu moet je begrijpen dat ik geen nichtjes, maar alleen neefjes had, en die konden staand plassen, ik niet.. Clown )

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:12

Een klein jongetje dat hier wel eens komtstaat allemaal onzin te bratelen.
Er was eens een draak en hij was de ridder. En hij steekt een mes in de draak en maakt hem dood. Ik zeg zo: Aah is dat dan niet zielig voor die draak?
Toen was het even stil, en vervolgens was het. Maar die draak is heel gemeen? Scheve mond

ROFL

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:23

DresslOver schreef:
Zo heb ik toen ik klein was ooit een kwartier liggen huilen en slaan op de bank: "Ik wil ook een piemeheeeeeel!!! Huilen "

(nu moet je begrijpen dat ik geen nichtjes, maar alleen neefjes had, en die konden staand plassen, ik niet.. Clown )

ROFL

Vroeger had ik een iets langere navel nog (is nu wel weer goed hoor) en toen ging ik met mijn broers voor de boom aan plassen Clown . Ik had dan mijn navel vast.. Want dat was mijn piemeltje Clown .

Geweldig Huilen van het lachen

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:12

* Ik wil je tieten zien! (vervolgens probeert ze heel snel mijn shirt omhoog te trekken.

Clown

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:16

Myra schreef:
* Ik wil je tieten zien! (vervolgens probeert ze heel snel mijn shirt omhoog te trekken.

Clown

ROFL Huilen van het lachen

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:28

Of dan spelen ze niet 'mama en papa' maar 'mama en myra'. Clown

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:32

Het neefje van mijn vriend zat met een vriendinnetje achter in de auto bij zijn moeder. Ze hadden het over hoe je kon zien of een koe een vrouw of een man (stier dus Knipoog )was. De moeder verwachte en nogal schunnig opmerking maar haar zoon zei: 'Heel simpel: vrouwtjeskoeien hebben wimpers en mannetjeskoeien niet!' En zijn vriendinnetje was het daar helemaal mee eens!

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:38

Ik reed laatst samen met mijn nicht en haar 2 kinderen richting haar huis. Haar zoontje [T; 2jaar] ziet een tankstation en zegt:

'Tanken mama! Daar kan je tanken. Taart kopen, dan naar huis taart eten. Zo hoort het!'

Later ook in de auto, haar dochtertje [A; 1jaar] begint te zingen:
Papegaaitje leef je nog:

A: 'Deeejaa, deejaa, deejaa.'
T: 'Neee niet deejaa!'
A zing nog harder: 'DEEEJAAA, DEEJAA'

Savonds bleef ik daar eten en aten we sperziebonen.

T vraagt om de smeerkaas { Verward }. Me nicht gaat naar de keuken en pakt de smeerkaas.
T maakt doosje smeerkaas open en doopt een sperzieboon in de smeerkaas. 'Heeeeeeeeeeerlijk mama! jij ook? Want zo moet het!'

Daarna naar bed gebracht, lopen me nicht en ik naar beneden:

T: 'slaap lekker mama'
'Slaap lekker T'
T: 'mama?'
'Ja T?'
T: 'Ben ik lief?'
'Je bent haaártstikke lief!'
T: 'Gelukkig, slaap lekker mama'
'Slaap lekker T'