Karlijn, Bas is toch die jongen die bij jullie danst?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dan te bedenken dat hij zelfs iets jonger is als mij nog.... hij dnaste eerst met esti, maar door verhuizing kon dta niet meer. Dus nu danst hij sinds een half jaartje met Aletta, de vriendin van Gerben(onze dansleraar) En ze zijn echt zo leu samen!! en winnen de een na de andere wedstrijd, doen dus ook mee op het NK, dus wij gaan kijken! we gaan er mt een bus van de dansschool heen, zoveel mensen willen mee! wordt echt een heel gezellige boel.
rianCciie schreef:Ik moet 20 april afdansen spannend. Ik heb nog geen partner dus ja die wordt voor me gekozen volgende week..
Eempiej ben jij eerste of tweede jaars .. ?
En Redlax zoals wij Redmond en Alexandra noemen kwamen met kerst een demo geven.
ben helemaal fan van hun! heb ze gelukkig wel voor me neus zien dansen bij het Kurhouse dat was echt zooo gaaf!
rianCciie schreef:Ik moet 20 april afdansen spannend. Ik heb nog geen partner dus ja die wordt voor me gekozen volgende week..
Eempiej ben jij eerste of tweede jaars .. ?
En Redlax zoals wij Redmond en Alexandra noemen kwamen met kerst een demo geven.

Gewoon goed op letten dat je naar de ruimte danst. Al moet je partner dat doen; af en toe kun je wel een heul beetje sturen.
En ik heb les van Diana op de zondagavond om 18.00 uur..
Faelivrin schreef:Haha dat is altijd zo Eempiej; mensen worden tot elkaar aangetrokkenGewoon goed op letten dat je naar de ruimte danst. Al moet je partner dat doen; af en toe kun je wel een heul beetje sturen.
Sheran schreef:Ik ben nu een tijdje bezig met de cursus 'sprintbeginners' (gaat in de helft van het aantal lessen), maar het gaat zoooooooo langzaam! Hebben jullie daar ook last van?
? 
Ik ben nu eerstejaars. Ik moet 17 mei of de week erna afdansen, gewoon met mijn vaste danspartner. Sjapaz schreef:keurige cijfers zeg!! heb je geen latin gedanst?
Zijn er ook nog mensen die volgedne week zondag mee doen in Meppel bij van de stroet?