Wat erg voor je dat de mis niet moest zoals t zou horen Het klinkt zo respectloos.. gelukkig is het uitstrooien wel goed gegaan.. Heel veel sterkte verder!
Ik weet helaas precies hoe jij je voelt. Mijn vader is 3,5 jaar geleden plots overleden. Ik was met mijn vriend en zoontje van toen 1,5 jaar naar center parcs. Ik had mijn vader woensdags nog gezellig aan de foon en donderdagochtend om 6 uur belde mijn moeder dat hij er niet meer was. Hij had een hartaanval gekregen en daardoor is een bloedprop losgeschoten en in zijn kransslagader terecht gekomen. Hij heeft het erg benauwd gehad toen hij stierf. Het was allemaal zo onwerkelijk en niet eerlijk. Ik kon/kan hem ook niet missen nog. Hij is trouwens 56 geworden, ook te jong dus. Het verdriet slijt wel, maar het blijft moeilijk. Waarom gaan de goeie toch het eerst he.
Nogmaals heel erg veel sterkte voor jou en je moeder en natuurlijk voor de rest van je familie.
Vreemd is dat hé. Zo zit je nog vrolijk te feesten, zo ben je er niet meer... Ik vind het allemaal zo gek... En voor mij staat de wereld even stil, maar ondertussen loopt iedereen door. Momenteel heb ik het gevoel alsof ik echt stil sta.
Feestgevoel was in een klap weg. Mijn ouders zouden bij mij komen voor de tweede kerstdag. Heb later dus al het eten weggegooit, ook wat in de vriezer lag. Kerstversiering was ook gelijk weg. Geen gevoel voor oud en nieuw meegemaakt, helemaal niet Leven gaat helaas gewoon door, ook wij. Alleen wij doen en beleven het heel anders. Maar onwerkelijk is het nog steeds.... alsof hij straks gewoon belt.