Squit schreef:ik lees steeds dat mensen hun tong niet kunnen oprollen..
wie kan zijn toch ook omdraaien?????
ik kan wel me tong omrollen en omdraaien
Ik ik ik
Da's iets wat ik wel kan.. en een klavertje drie maken!
Of het nou handig/nuttig is...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Squit schreef:ik lees steeds dat mensen hun tong niet kunnen oprollen..
wie kan zijn toch ook omdraaien?????
ik kan wel me tong omrollen en omdraaien
haha

.
). Die Dark L klinkt dus sowieso een beetje..uuh... vreemd. En er zijn dus talen die deze L ook in het begin van een woord hebben. Hoe ik aan hieraan kom? Ik studeer Taalwetenschap en leer dus ook allerlei idiote klanken
.
Druk ik m'n hakken uit, dan floepen m'n voeten naar voren. Doe ik m'n benen goed naar achteren, krijg ik m'n hakken niet meer laag. Het leven is rot 

britt schreef:Bij de Chinees met stokjes eten... maar, dat is nog niet eens zo simpel... toch ?
En bij andere dingen ook

(zoals bijv. de naam 'Rory' uit gilmore girls)
)

kan ik serieus niet goed..
vind zich zelf toch best een held als ik jullie zo lees 

te doen snap je??
**
. Angela.. wat een klote naam haha. 
*Tamara* schreef:Hahahaha das ook een kunst Elles
Ik kan ook niet normaal fietsen met een fiets aan de hand, dan gaan die twee fietsen allebei een kant op. Op mijn vingers fluiten kan ik ook niet en ik kan niet niet laten om stomme opmerkingen te maken
Al zijn die opmerkingen blijkbaar altijd wel grappig, want iedereen ligt altijd dubbel.
Inclusief ikzelf haha. 
, ik kan geen salto en nog wel wat meer, maar dat weet ik zo nu ff snel niet.

tante_trien schreef:Ooh, ik kan ook geen paul, uil o.i.d. uitspreken, ook kan ik mijn eigen naam niet uitspreken, heel erg vervelend, ik laat mijn ex mij altijd voorstellen. Angela.. wat een stinkmodder naam haha.
Ik vind woorden zoals bijl nogal moeilijk uit te spreken.
Zo'n leraar bij mij op school het dus van z'n achternaam eigenlijk meneer Bil maar omdat hij daar heel erg mee werd gepest ofzo hebben ze het maar veranderd in Bijl
Maar ik vind dus dat ze het beter Bil hadden kunnen laten, dat is veel makkelijker uit te spreken haha