idd verootjoo
Hele dag aan het koffie apparaat en copieer apparaat
Dat weet je toch wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Esther__ schreef:Haha, als de meeste van jullie met jullie kont nog in de schoolbanken hadden gezeten had 75% van jullie ook lopen mekkeren en waren jullie óók gaan staken
Omdat jullie "boven"ons staan kwa hard werken etc... en het voor jullie alleen nog maar slechter kunnen worden dan dat jullie het nu al hebben. Lange werktijden, etc etc etc. Daarom zouden wij scholieren niet mogen klagen. Tot dat jullie baas zegt dat jullie allemaal wel een half uur, tot uur langer moeten blijven. Jullie tussen door geen rookpauze's meer mogen nemen. Maar dan mogen jullie ook niet zeuren hoor
__Esther__ schreef:Haha, als de meeste van jullie met jullie kont nog in de schoolbanken hadden gezeten had 75% van jullie ook lopen mekkeren en waren jullie óók gaan staken
Omdat jullie "boven"ons staan kwa hard werken etc... en het voor jullie alleen nog maar slechter kan worden dan dat jullie het nu al hebben. Lange werktijden, etc etc etc. Daarom zouden wij scholieren niet mogen klagen. Tot dat jullie baas zegt dat jullie allemaal wel een half uur, tot uur langer moeten blijven. Jullie tussen door geen rookpauze's meer mogen nemen. Maar dan mogen jullie ook niet zeuren hoor
__Esther__ schreef:Uhm... overwerken hoort niet echt bij je baan.
En je moet ook niet klagen. JIJ bent toch degene die zegt, "Is goed hoor mevrouw kom maar."Ja je kan ook nee zeggen.
verootjoo schreef:WildWings schreef:wat nou als je je beter thuis kan concentreren op je huiswerk dan op school.
Daar zul je toch zelf aan moeten werken dan. Denk niet dat je baas het later op prijs gaat stellen als je met die smoes aankomt; 'Ik blijf vandaag thuis, want ik kan me hier beter concentreren dan op kantoor'
verootjoo schreef:Denk dat het er aan ligt dat onze ogen geopend zijn... school is nog zó relaxed.
__Esther__ schreef:Tja... dat het uit loopt oke.
Daar moet je van te voren rekening mee houden.
Maar als er net een half uurtje voor sluitings tijd gebelt word. Ooh ik heb zo'n last van mijn grote teen. Ja nou.. die zit er morgen ook nog wel aan
verootjoo schreef:Tuurlijk kun je wel een snelanamnese even uitvoeren, maar sommige dingen kunnen niet wachtenEr zijn dingen die binnen 24 en het liefst nog sneller behandelt moeten worden, anders kan het niet meer.
verootjoo schreef:Citaat:De helft van die koters weet niet eens waarom ze staken en gebruiken dit als goed excuus om te lopen rellen. Volkomen terecht.
de helft?? Denk zeker 80%, zo niet meer
imd schreef:En die verpesten het dus wel even lekker voor die 20 % die wéét waarvoor ze staakt, namelijk het hoge aantal zinloze lessen en dus niet teveel les.
Meer les had mij ook niet uitgemaakt, als ik er maar wat leeeerde!!! Waarom lezen mensen daar altidj overheen? Het gaat helemaal niet om die 1040 uur, het gaat erom dat 20% daarvan zo zinloos is, sommige mensen worden met zijn allen in een lokaal gepropt met de concierge erbij, en dan mogen ze huiswerk gaan maken.
Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit.