Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PinkyBubble schreef:@Esss maakt tocht niet uitJe mag reageren zoals je zelf wilt, daar hebben we andere niet voor nodig toch? Als ik lollig wil reageren, dan doe ik dat, Als jij droog wil reageren, dan doej ij dat toch?
Essssss schreef:PinkyBubble schreef:@Esss maakt tocht niet uitJe mag reageren zoals je zelf wilt, daar hebben we andere niet voor nodig toch? Als ik lollig wil reageren, dan doe ik dat, Als jij droog wil reageren, dan doej ij dat toch?
Zeker, alleen was het niet bedoeld om me te verdedigen.
Cath_16 schreef:Bloed op de vloer?
Ik vind het ook zo raar dat dingen zomaar opgevouwen worden?
Hoe kan dat?
Citaat:Nee dat bedoelde ik er ook nie meeMaarvoordat het weer gezegt word, er word namelijk hier op bokt graag met modder gegooit
Adil18 schreef:Ik schuif de aparte gebeurtenisen meestal af op "stom toeval", "puur geluk" of "erg ongeluk hebben". Ik geloof dat er geen hocus-pocus verkaringen zijn en het Logness-monster is zoals veel zaken een hersenspinsel van mensen ter amusement of afschrikken. Weerwolven zijn loslopende honden die groter zijn dan gemiddeld en de enige vampieren die ik ken zijn vleermuizen en bloedzuigers.
Geesten in alle vormen: Heftig vlakkerende kaarsjes, draaiende kruisjes etc . etc. zijn wederm hersenspinsels...
En geniaal onderzoek wees uit dat als je voor de spiegel gaat staan en je tegen jezelf zegt (met overtuiging) dat je je niet goed voelt, dat je ziek bent enz. je je ook zo daadwerkelik gaat voelen...
Dat is volgens mij ook zo met geesten: je creeert ze zelf omdat jij ze wilt zien....
PinkyBubble schreef:En ook nog een wens voor wat ik er op moet zeggen?
Bijvoorbeeld: Ohjaa je heb helemaal gelijk!
Want dat ga ik namelijk niet zeggen, want ga niet zeggen wat ik niet vind natuurlijkJij heb jou theorie, ik heb mijn theorie, zelfs sinterklaas heeft zijn eigen theorie dus sja.. Kan er vrij weinig over zeggen.
mellamoshan schreef:vond ik ook altijd een leuk programma maar op welk net komt die dan nog? a haunting vond ik ook altijd goed!
dat geklop vond ik echt doodeng, maar het vreemde is dus dat ik die duw in m´n rug helemaal neit eng vond. zeker een goede entiteit ofzo
mellamoshan schreef:oh haha dan hebben we het over iets anders lol!