russel schreef:Nou precies.
Vallen ook de kinders eronder die van hun krantenwijkie een pony hebben? Die zitten er zat op bokt en die ouders hebben ook zo iets, als het gaat, gaat het. Die springen vast wel bij, maar die zeggen misschien wel, nu is het toch wel te duur geworden allemaal, pony gaat weg.
Sommige paarden zijn nooit ziek en ik ken er meer die nooit ziek zijn en al dik in de jaren zitten, dus nooit een DA nodig hebben, zie bedragen van 3000 euro voorbij komen, ben benieuwd wat dat moet zijn.
Nou zoals bekend was mijn paard niet ziek maar kreeg een rottig ongeluk. Had ik hem willen laten oplappen dan had de operatie mij 2000 euro gekost, de zes weken intern op de kliniek, 750,00 euro per week, de revalidatie etc etc dan nog maar even niet meegerekend. Dus reken maar uit, in een half uur vanuit het niets op mn bordje gekwakt. Gelukkig was ik verzekerd maar helaas was het onbegonnen werk om hem te laten opereren zoals de foto's uitwezen.
Nu realiseer ik me wel dat zo'n bedrag ook voor de betere inkomens echt wel zwaar weegt hoor. Dus vandaar dat ik een verzekering neem anders hoest ik dat ook niet zo even op. Maar hoe doet iemand dit met een lager inkomen ? En nogmaals een lening krijg je er niet voor hoor. En als je ouders het ook niet hebben ? Mijn vader zou zeggen ja sorry hoor maar dat gaat me een beetje te ver. En ik zou niet eens boos op hem worden op zo'n moment. Het is toch mijn verantwoording niet die van je ouders of je suikeroom of de bank.