Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natascha13 schreef:Ir111 schreef:Ik ben ook expert in verslapen, heb nu Jochem Myers 'wakker worden wakker worden wakker worden' stukje als wekker en dat werkt redelijk...
http://www.comedyclips.nl/index.php?act ... ip&id=1413
Haha, denk idd dat je hier wel wakker van wordtBegin je de dag meteen met een lach

Jakary schreef:oneilltje79 schreef:Ik zou gek worden als ik nachtdiensten draaide en bij daglicht moest slapen. Dan zou ik een gordijn kopen die de kamer goed verduisterde en een wakeuplight om toch een beetje daglichtritme te kunnen hebben.
Ik zou daar echt niet tegen kunnen, zou nooit voor zulk werk kiezen.
Dit doe ik dus, ik slaap overdag met de rolluik naar beneden, en krijg toch nog een beetje normaal dgritme mee dankzij mijn wake-up light

Speedster schreef:Die van nafnaf is een stuk goedkoper. Je kunt overigens ook gewoon met wekker of radio wakker worden (bij beide).

Nee hoorStacey schreef:Ja, dat heb ik dus ook. Ik snooze minimaal 3 kwartier 's ochtends met 2 wekkers en dan nog kom ik er met veel moeite uit. En ik denk dat dit wel helpt, omdat je 'natuurlijk' wakker wordt.
Als deze wekker help zou dat ideaal zijn! Moet binnenkort mijn ouders maar eens lief aan kijken..

oneilltje79 schreef:Speedster schreef:Die van nafnaf is een stuk goedkoper. Je kunt overigens ook gewoon met wekker of radio wakker worden (bij beide).
maar voor zover ik hier overal lees is die van philips veel beter of valt dat wel mee?

Was dus ook gelijk klaarwakker. Maar omdat het nog geen tijd was ben ik weer ingedommeld en heb (wederom) 3 kwartier liggen snoozen. 

Sizzle schreef:Ik heb hem vanmorgen voor het eerst uitgeprobeerd. Tot mijn grote verbazing werd ik al heel snel wakker van de vogeltjes (niet van het licht alleen) maar was het licht heel prettig ondanks dat hij op zijn felst stond. Voor het eerst in tijden stond ik direct op en onderweg naar de bus had ik zin om te huppelen. Ik hoop dat dit geen eenmalig effect was.