Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Speedster

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 11:59

Die van nafnaf is een stuk goedkoper. Je kunt overigens ook gewoon met wekker of radio wakker worden (bij beide).

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:04

Ik denk dat ik m wle zou kunnen gebruiken, maar dan om heerlijk bij in slaap te vallen in plaats van wakker te worden...
vraag me echt af of ie ook voor mij zou werken. Van die geluiden val ik in slaap en dan nog zo lekker warm licht er bij..ik draai me om en doezel verder.

Jammer da tie zo duur is om "even" uit te proberen.
*gaat op leenjacht

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:09

Natascha13 schreef:
Ir111 schreef:
Ik ben ook expert in verslapen, heb nu Jochem Myers 'wakker worden wakker worden wakker worden' stukje als wekker en dat werkt redelijk...

http://www.comedyclips.nl/index.php?act ... ip&id=1413

Haha, denk idd dat je hier wel wakker van wordt Huilen van het lachen Begin je de dag meteen met een lach Tong uitsteken

Ik heb hem ook gehad en slaap er doorheen Boos!
Maar ik slaap dan ook door alles heen als het te vroeg is Haha!

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:13

Jakary schreef:
oneilltje79 schreef:
Ik zou gek worden als ik nachtdiensten draaide en bij daglicht moest slapen. Dan zou ik een gordijn kopen die de kamer goed verduisterde en een wakeuplight om toch een beetje daglichtritme te kunnen hebben.
Ik zou daar echt niet tegen kunnen, zou nooit voor zulk werk kiezen.

Dit doe ik dus, ik slaap overdag met de rolluik naar beneden, en krijg toch nog een beetje normaal dgritme mee dankzij mijn wake-up light Lachen

Daar! zou ik hem dus ook wel eens voor willen proberen...
Het lijkt me ideaal , vooral juist in de nachtdienst als je gaat slapen , en je word weer wakker in het donker...

Ik word van elke wekker wakker , ook van de haan , maar het verschil zit hem in de manier waarop , lijkt me...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:45

Ja van een gewone wekker wordt ik ook wakker, als m'n ouders de wekker te lang laten gaan 's ochtends wordt ik ook wakker, als ze de auto langer dan normaal op de oprit hebben staan (met motor aan omdat ze bv iets vergeten zijn) wordt ik ook wakker... maar ik kan met de wake-up ligt ook opstaan, een klein meer heel belangrijk verschil Tong uitsteken

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:09

Speedster schreef:
Die van nafnaf is een stuk goedkoper. Je kunt overigens ook gewoon met wekker of radio wakker worden (bij beide).

maar voor zover ik hier overal lees is die van philips veel beter of valt dat wel mee?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:12

ik heb hem vanacht bij een vriendin getest.. het geluid stond op half acht.. en vijf voor half acht was ik wakker.. en geloof me dat is een unicum. Wanneer ik wakker wordt van een wekker moet bijna iedereen er wel wakker van worden Ja

Ze hebben bij ons een keer een boom omgezaagt (een grote dikke) in de voortuin en met een bulldozer weggehaald en ik lig aan de voorkant. En denk je nou echt dat ik nie gehoord heb? Nee hoor

vanacht waren we ook nog eens laat gaan slapen dus ja hij werkt bij mij iig goed!

Mierke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:27

Stacey schreef:
Ja, dat heb ik dus ook. Ik snooze minimaal 3 kwartier 's ochtends met 2 wekkers en dan nog kom ik er met veel moeite uit. En ik denk dat dit wel helpt, omdat je 'natuurlijk' wakker wordt.

Ik heb precies het zelfde! haha.. En kom elke dag minstens een kwartier te laat! Gaaaap Als deze wekker help zou dat ideaal zijn! Moet binnenkort mijn ouders maar eens lief aan kijken.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 09:01

Mijn nicht heeft er een Ja
Lijkt echt net alsof de zon opkomt, gewoon een heel rustige geel/oranje kleur die steeds wat feller word. Met vogelgeluidjes op de achtergrond.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 09:33

oneilltje79 schreef:
Speedster schreef:

maar voor zover ik hier overal lees is die van philips veel beter of valt dat wel mee?

Die van philips heeft kennelijk meer lichsterkte, maar de nafnaf is voor mij voldoende, ik ben er tevreden mee. Ik word niet altijd van het licht alleen wakker, maar kom wel veel makkelijker en met een beter humeur mijn bed uit. Ik vond die van philips een beetje overdreven duur, vandaar.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:21

Ik ben zo enthousiast geworden van jullie ervaringen dat ik er ook maar 1 gekocht heb. Ik voel me nog schuldig tegenover mijn bankrekening dus: it better work!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:34

Vandaag geleend van schoonmoeder. Het was een hele vreemde ervaring. Had hem om 8.30 gezet en om 8.23 draai ik me om en kijk vol in die lamp. Clown Was dus ook gelijk klaarwakker. Maar omdat het nog geen tijd was ben ik weer ingedommeld en heb (wederom) 3 kwartier liggen snoozen. *LOL*
Ik weet nu dus eigenlijk nog niet echt of hij wel werkt, omdat ik niet helemaal wakker werd hoe het hoorde geloof ik.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:42

Waar zijn die dingen nu overal te krijgen dan? En wat zijn de prijzen van de verschillende soorten?

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:02

ben heel benieuwd of het zal werken! denk dat ik er doorheen slaap. Clown

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:03

Dat ding lijkt mij ideaal om 's ochtends écht lekker wakker te worden.

Je kan neem ik aan het ook gebruiken met een gewone geluidswekker? (zit toch een radio op?)

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:07

Werkt het ook als je bent wezen stappen en er smorgens weer vroeg uit moet, maar nog half in coma bent door het slaaptekort en de alcohol, want dan heb ik de laatste tijd problemen met mijn wekker, ik snooze ongemerkt in mijn slaap. Bloos

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:37

Ik wil er ook zo een Ja

Lijkt me echt heel handig, schrik me altijd half dood 's morgens als m'n wekker afgaat Vork
Ik ga 'm denk ik voor kerst of voor m'n verjaardag vragen Lachen

Maar je hebt bij die goedkopere versie van Philips dus maar 1 geluid die je erbij kan doen?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 10:18

Ik heb hem vanmorgen voor het eerst uitgeprobeerd. Tot mijn grote verbazing werd ik al heel snel wakker van de vogeltjes (niet van het licht alleen) maar was het licht heel prettig ondanks dat hij op zijn felst stond. Voor het eerst in tijden stond ik direct op en onderweg naar de bus had ik zin om te huppelen. Ik hoop dat dit geen eenmalig effect was.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:25

Wat een wekker al niet met je kan doen Tong uitsteken

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 15:27

Ik twijfel nog steeds, zie hier dezelfde soort rampgevallen waar het wel bij werkt maar ook waarbij het niet werkt Clown

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 16:24

Ach je kan hem altijd op marktplaats zetten Knipoog

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:46

Nou mocht iemand er mee zitten dan wil ik hem wel overnemen! Heeft iemand prijsindicaties?

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:13

Ik ben vanmiddag de hele stad door geweest, maar heb hem nergens gevonden. Wel winkels waar ie uitverkocht was en waar ze konden bestellen, maar ik wil hem eigenlijk nu hebben....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:50

Sizzle schreef:
Ik heb hem vanmorgen voor het eerst uitgeprobeerd. Tot mijn grote verbazing werd ik al heel snel wakker van de vogeltjes (niet van het licht alleen) maar was het licht heel prettig ondanks dat hij op zijn felst stond. Voor het eerst in tijden stond ik direct op en onderweg naar de bus had ik zin om te huppelen. Ik hoop dat dit geen eenmalig effect was.

en nog steeds zo fit als een hoentje als je opstaat?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:11

Het verschil van de nafnaf lamp is dat daar een gewone lamp in zit en dus geen daglichtlamp. Dan kan je dus net zo goed een lamp op een tijdklok zetten.