Heb er gewoon geen woorden voor, vreselijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mesastamp schreef:is daar een rede uitgekomne:? niet dat dat openbaar gemaakt moet op bokt, maar puur voor de ouders zelf.. .lijkt me echt vreselijk dit... ongelovelijk en wat triest voor het meisje als je gedreven word tot zoiets...
n_atas schreef:mesastamp schreef:is daar een rede uitgekomne:? niet dat dat openbaar gemaakt moet op bokt, maar puur voor de ouders zelf.. .lijkt me echt vreselijk dit... ongelovelijk en wat triest voor het meisje als je gedreven word tot zoiets...
Nee, er is geen reden. ze mocht alles, het maakte niet uit, wilde ze op korfbal dan ging ze op korfbal, ze wilde dansen dan mocht ze dansen, paardrijden, alles mocht ze! ze had onwijs veel vrienden, iedereen hield van haar, ze stond altijd voor iedereen klaar!
dus de vraag die ons allemaal bezig houdt; waarom? zullen we nooit weten;(
Lynn_x schreef:entiteiten kunnen communiceren, een beetje zoals char,, misschien kan dat je helpen,
n_atas schreef:mesastamp schreef:is daar een rede uitgekomne:? niet dat dat openbaar gemaakt moet op bokt, maar puur voor de ouders zelf.. .lijkt me echt vreselijk dit... ongelovelijk en wat triest voor het meisje als je gedreven word tot zoiets...
Nee, er is geen reden. ze mocht alles, het maakte niet uit, wilde ze op korfbal dan ging ze op korfbal, ze wilde dansen dan mocht ze dansen, paardrijden, alles mocht ze! ze had onwijs veel vrienden, iedereen hield van haar, ze stond altijd voor iedereen klaar!
dus de vraag die ons allemaal bezig houdt; waarom? zullen we nooit weten;(
eline_di schreef:Misschien een rare vraag, maar had ze een dagboek?