Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sinds half juni in bezit van rijbewijs C, en gisteren intest geregeld voor 10september voor het CE..Ben erg benieuwd..Heb inmiddels genoeg ervaring opgedaan, heb er al ruim 300u rijden opzitten haha..Vorige week op sommige dagen zelf 15 uur...Maar m'n vakantiebaan, waar ik heb kunnen rijden, is me zo goed bevallen, dat ik daar terug ga op mijn vrije dagen..Amanda_T schreef:Ik kom me ook weer melden..Sinds half juni in bezit van rijbewijs C, en gisteren intest geregeld voor 10september voor het CE..Ben erg benieuwd..Heb inmiddels genoeg ervaring opgedaan, heb er al ruim 300u rijden opzitten haha..Vorige week op sommige dagen zelf 15 uur...Maar m'n vakantiebaan, waar ik heb kunnen rijden, is me zo goed bevallen, dat ik daar terug ga op mijn vrije dagen..
Ik wist niet dat het rijden me zo zou gaan trekken en dat ik zo snel zou beslissen er mee door te gaan..Dus nog een jaartje school en dan rijden maar..En met een beetje geluk heb ik voordat ik 20 word ook mijn CE...
Alabaster schreef:Hee Gribaldi dus jij bent ook weer lekker bezig.
Ik ben al bezig met de hanger, het rijden is geen enkel probleem hoog ophalen in de bochten enz.. geen probleem. Het achteruit rijden gaat me minder makkelijk af , en dan vooral het achteruit naar het dok, ik krijg hem er recht voor alleen het moment bepalen van insturen wil ik nog wel eens moeite mee hebben. Het gaat elke les beter 16 september afrijden ben benieuwd. Rij jij ook met wipkar of met trailer?
frankiej schreef:
frankiej schreef:
ik hoop binnenkort ook te beginnen met me chauffeursopleiding
eerst medische keuring
frankiej schreef:suuzzel: leuk! je baas geniet daar net zo van, gegarandeerd.
voor een paar honderd euro.
) heb steeds hetzelfde rondje geoefend en na ongeveer 10 lessen in 10 minuten mijn c, d en e rijbewijs gehaald
maar mag je daarmee ook in Nederland de weg op? is toch heel anders...
Een vrouw kwam uit haar auto omdat mijn kopschot heel erg vlak over haar kofferbak zwaaide... t paste allemaal net maar anders had ik er nooit langs gekomen... Oww wat kan supermarkten rijden soms leuk zijn