Mijn nieuwe buren..... (16+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: Mijn nieuwe buren..... (16+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 00:43

suc6 met de buren
ik weet wat je mee maakt
had ook zulke buren

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 07:44

en wat heb jij er aan gedaan brenpasbeau?

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 08:15

lijkt me niet zo slim om luide muziek ofzo op te gaan zetten..
De TS heeft misschien ook nog andere buren?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:24

Ik zou het niet niet proberen op te lossen met geluidsoverlast creëren voor je buren. Afgezien van het feit dat je andere buren daar ook last van hebben heb je kan dat je dan in een situatie terecht komt waar jij de boosdoener bent en de buurtjes de onschuld zelve spelen. Daar wordt je ook niet veel wijzer van.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:16

Sorry mag ik even heel erg lachen.. Echt niet te geloven, dat wil je toch niet Scheve mond.. Een beetje geluid ok, maar dit Nagelbijten / Gniffelen..

Echt heel vervelend TS, ik denk idd dat goed bijhouden en vaak de politie bellen het enige is dat helpt.
Ook overdag zo pokkeveel herrie maken mag dus Scheve mond?

Heb je verder al overburen/achterburen gesproken?

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:14

Lijkt me heel vervelend om naast zulke buren te wonen. Vind dit wel raar dat ze geen eens rekening met je houden.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:05

Milly_ schreef:

Wanneer je de rest ook gelezen had,had je kunnen zien dat de buurman aan de andere kant meestal bij zijn vriendin elders is.

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:30

wat vervellend voor je zeg! goed van je dat je de tijden enzo bij houd in je agenda en dat je de politie belt.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:38

PERENBOOMPIE schreef:
Milly_ schreef:

Wanneer je de rest ook gelezen had,had je kunnen zien dat de buurman aan de andere kant meestal bij zijn vriendin elders is.

Tjeez, misschien heeft ze daar wel overheen gelezen? Zou het ook echt kwaad met kwaad niet gaan bestrijden, dan verlaag je je alleen maar tot hun niveau, en voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Je weet maar nooit.

En ze hééft dus wel een buurman, als die er wel is, lijkt me dat nou niet echt geweldig voor hém. Heb je straks het hele huizenblok aan de keiharde rock-muziek, omdat iedereen de stereo harder gaat zetten Verward

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:25

K lees ook al eventjes mee, maar tis wel wat hoor. K snap ook niet dat iemand zo kan reageren als je het fatsoenlijk vraagt. Misschien was het schaamte? Nee lijkt me eigenlijk niet dan hadden ze nu vast wel wat zachter gedaan Nagelbijten / Gniffelen

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:00

Ik vind dat de TS het nu heel erg goed aanpakt.
lekker de politie hun werk laten doen.
geen tegenacties, veel te veel gedoe, en komt enkel maar meer ruzie bij.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:23

Wanneer je de rest ook gelezen had,had je kunnen zien dat de buurman aan de andere kant meestal bij zijn vriendin elders is.[/quote]

Tjeez, misschien heeft ze daar wel overheen gelezen? Zou het ook echt kwaad met kwaad niet gaan bestrijden, dan verlaag je je alleen maar tot hun niveau, en voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Je weet maar nooit.

En ze hééft dus wel een buurman, als die er wel is, lijkt me dat nou niet echt geweldig voor hém. Heb je straks het hele huizenblok aan de keiharde rock-muziek, omdat iedereen de stereo harder gaat zetten Verward[/quote]

Ja en dan verlaag je je toch tot hun niveau,zou mij niets kunnen F*cken,haha leuke zinspeling,en een mes tussen je ribben is wel erg ver gezocht voor deze liefhebbende mensen.
By the way TS hoeven jou buren niet te werken overdag!?

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 08:06

PERENBOOMPIE schreef:
Milly_ schreef:

heb nochthans het heeeeellllleeeeeeeeee topic gelezen Haha!
belijkbaar overheen gelezen..

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 08:26

PERENBOOMPJE: jou misschien niet, maar als je even redelijk nadenkt, weet je dat je met emmers water, harde muziek terug en ruzie geen poot meer hebt om op te staan. Knipoog

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:51

@Myukii stel je niet aan mens "emmers water"!Heb het niet over een sproei-installatie in je tuin zetten waar je de weilanden mee besproeid,die zou overigens het doel niet raken.!
Nee lekker over je heen laten lopen en wachten tot de politie komt waar het corps overigens helemaal in een deuk ligt bij zo'n melding!

Ik zou gewoon aanbellen en zeggen dat ze wat zachter aan moeten doen en anders hun "sm-kamertje"maar moeten isoleren,zoniet dan dikke vette ruzie en getreiter van mijn kant ja idd,ze mogen blij zijn dat ik de buuf niet ben,stelletje aso's een ander van d'r slaap afhouden die de volgende dag moet werken dag in dag uit is toch belachelijk!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:56

Ik ben blij dat ik niet naast de buren van de ts woon maar ook erg blij dat ik niet naast perenboompie woon.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 10:22

PERENBOOMPIE schreef:
Nee lekker over je heen laten lopen en wachten tot de politie komt waar het corps overigens helemaal in een deuk ligt bij zo'n melding!

Ik zou gewoon aanbellen en zeggen dat ze wat zachter aan moeten doen en anders hun "sm-kamertje"maar moeten isoleren,zoniet dan dikke vette ruzie en getreiter van mijn kant ja idd,ze mogen blij zijn dat ik de buuf niet ben,stelletje aso's een ander van d'r slaap afhouden die de volgende dag moet werken dag in dag uit is toch belachelijk!

De politie heeft er al een dossier van gemaakt en zolang de ts blijft laten zien dat ze volwassen en redelijk is heeft ze nog een poot om op te staan, als de buren zo door blijven gaan kunnen ze er uiteindelijk zelfs uit gezet worden (zelfs met een koopwoning), als je terug gaat treiteren kan je dat wel vergeten.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 11:01

Perenboompje: ik snap jou reactie wel, ik zou denk ik, als ik het verhaal zo zou lezen, misschien ook wel zo reageren. Maar in praktijk werkt het toch net wat anders. Ik heb ook nog buren aan de andere kant wonen. Nu is die persoon er niet altijd, maar toch. Overigens heb ik die gisteren gesproken, hij hoort het soms, maar niet altijd. Waarschijnlijk alleen op momenten dat ze echt het hoogtepunt bereiken?

Er vroeg nog iemand hoe oud mijn buren zijn. Ik weet het niet precies, maar ik denk dat hij zo begin 30 is. Zij lijkt me wat jonger. Maar goed, ik ben nooit heel goed geweest in schatten, dus pin me er niet op vast.

Gisteren hebben ze een soort "diner-sessie" gehouden. Wat dus poedersuiker is, want rond 18:00 u is het niet de moeite om bij de politie te klagen. En hoewel ze me op die manier in ieder geval niet uit mijn nachtrust houden, zit je er wel de hele tijd op te luisteren terwijl je daar met je bordje Bami zit. Dus ben een beetje blij.....maar nog niet helemaal...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 12:25

Och jeetje, dat lijkt me echt heel vervelend.
Hebben ze geen werk ofzo? Dat ze het maar de hele dag door kunnen doen?
Tegenacties zijn verleidelijk, maar straks ben jij het haasje als de politie wel langs komt "ja, maar ZIJ deed toen dit en dit en dat".
Sterkte ermee!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 12:29

elke keer lees ik met verbazing weer bij wat de laatste ontwikkelingen zijn.
Wij hebben ook zulke buren moet ik bekennen, maar die wonen op zo'n 300 meter afstand en horen we alleen als we toevallign in de wei bezig zijn of als zij in hun jakuzzi buiten bezig zijn en wij in de tuin zitten... In elk geval geen verstoring van onze nachtrust dus.
Ik heb bij onze buren het gevoel dat ze er op kicken dat mensen ze horen. Als ze merken dat wij in de wei bezig zijn of in de tuin, gaat het volume namelijk ieneens nog meer omhoog...
Sterkte met je buren...

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 12:31

mm lekkere achtergrond muziek tijdens het eten Ach gut

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 12:46

Ja Nickeltje, ik heb ook de indruk dat mijn buren er op kicken om het te delen met anderen. Of je het nou wilt of niet!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 12:49

Vervelend joh!
Wij hebben een beetje zitten zoeken naar onze buren (google is erg handig) en kwamen er achter dat ze uit hun vorige huis verhuisd zijn wegens/met burenruzie... Grote kans dat dat ook door dit soort praktijken kwam...

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:20

Voor 2 uur vol houden hoef je toch geen super conditie te hebben?? Haha!

Vervelend dat er nog steeds geen oplossing is!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:22

Blackje schreef:
Voor 2 uur vol houden hoef je toch geen super conditie te hebben?? Haha!

Vervelend dat er nog steeds geen oplossing is!!

mijn vriendje trekt het net een half uur hoor... Tong uitsteken