Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milly_ schreef:lijkt me niet zo slim om luide muziek ofzo op te gaan zetten..
De TS heeft misschien ook nog andere buren?
PERENBOOMPIE schreef:Milly_ schreef:lijkt me niet zo slim om luide muziek ofzo op te gaan zetten..
Wanneer je de rest ook gelezen had,had je kunnen zien dat de buurman aan de andere kant meestal bij zijn vriendin elders is.
PERENBOOMPIE schreef:Milly_ schreef:lijkt me niet zo slim om luide muziek ofzo op te gaan zetten..
Wanneer je de rest ook gelezen had,had je kunnen zien dat de buurman aan de andere kant meestal bij zijn vriendin elders is.
PERENBOOMPIE schreef:Nee lekker over je heen laten lopen en wachten tot de politie komt waar het corps overigens helemaal in een deuk ligt bij zo'n melding!
Ik zou gewoon aanbellen en zeggen dat ze wat zachter aan moeten doen en anders hun "sm-kamertje"maar moeten isoleren,zoniet dan dikke vette ruzie en getreiter van mijn kant ja idd,ze mogen blij zijn dat ik de buuf niet ben,stelletje aso's een ander van d'r slaap afhouden die de volgende dag moet werken dag in dag uit is toch belachelijk!
Blackje schreef:Voor 2 uur vol houden hoef je toch geen super conditie te hebben??
Vervelend dat er nog steeds geen oplossing is!!