Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeniseES schreef:Ik heb het vanmorgen uitgemaakt... Het was echt supermoeilijk na 2.5 jaar

DeniseES schreef:Ik heb het vanmorgen uitgemaakt... Het was echt supermoeilijk na 2.5 jaar

Hip woon je nog hier in de buurt ook nog
Ik vind het best
zeg maar wanneer
oe heb er nu al zin in
Ik woon naast nijmegen!
suusiejj schreef:DeniseES schreef:Ik heb het vanmorgen uitgemaakt... Het was echt supermoeilijk na 2.5 jaar
heel veel sterkte, ik denk dat velen hier weten (waaronder ook ik) hoe het voelt
En je kunt natuurlijk je ei kwijt hier

) Maar het gaat wel redelijk, ik zag het al een poos aankomen (hij ook wel, maar hij hield nog heel veel van me) en ik niet meer van hem als vriend maar meer als broer... Denk ik. En zo wou ik dus niet verder, niet als een soort 'veiligheid' dat ik een vriend had, dus ben ik maar weer in het diepe gesprongen. Hij had het er wel erg moeilijk mee, ik vind het ook echt niet leuk voor hem vooral. En natuurlijk de kleine dingetjes heah, zoals dat ik z'n fam nooit meer zie (en andersom), pfff het is moeilijk, maar beter zo
Sharmila schreef:Na het uitschelden van mijn ouders, het eisen dat ik mijn paard moest verkopen en de zijn poging tot wurgen.

het duurt altijd ff , en dan accepteerd hij het ook