Maar mensen bedriegers enz noemen, dat heeft niks meer met en discusie te maken
Is gewoon onbeschoft.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

runningkawa schreef:tegenstanders best, waarom niet
Maar mensen bedriegers enz noemen, dat heeft niks meer met en discusie te maken
Is gewoon onbeschoft.
slimmerik schreef:pharagirlke schreef:gedraag je eens naar je nick slimmerik. Waarom zou ze paarden die echt hulp nodig hebben laten vallen voor een of andere ...... die perse wil dat ze zichzelf bewuisit, als uitgerekent zij degene is die vrijwel niets meer te bewijzen heeft. Ik ken Danae en ik wéét dat ze een goede reader is. Ik zou me zelfs de moeite niet meer doen. Heb het een maal gedaan en ja hoor, dat meisje is teruggekomen op haar mening. Die discussie is toen heel respectvol afgesloten
En ja, ik heb al mensen verteld dat zij niet het juiste baasje zijn voor het paard. (nog niet zo lang geleden) en als het paard dan verkocht word blijkt dat het dier ineens wel fijn loopt.
Aan zoete broodjes hebben mensen niets. Vaak ben je als readers hun 'laatste' hoop. Want ondanks dat ze er niet in geloven willen ze hun paard die kans wel geven. Zat mensen die ik al geholpen heb. (niet alleen met readen)
Van de readers hun kant is er respect, maar ik vraag me af wanneer dat er ook eens respect naar de readers toe gaat zijn. Sommige mensen moeten kennelijk toch nog veel leren
(volgens mij ga ik een hobby maken van die lange berichten)
Ook reader?? Dan had je me moeten kennen toch?? Nee dus. Want ik ben bést wel slim...(ik vind het al zwak dat je me op mijn nickname onderuit probeert te schoffelen
)
Dit topic is voor vóór en tegenstanders...Als een tegenstander bewijs wil daarvan wordt dat nóóit gegeven (ook niet in andere topics). Moeten ze zelf weten hoor maar voel je dan niet zo aangevallen als je niet geloofd wordt.
Er zullen best readers bijzitten die goed kunnen gokken. En vaak iets meer van de geest van het baasje opvangen als van het dier. Maar ik geloof van het hele kunnen geen barst. En dat is mijn goed recht. En ook ik heb zat mensen geholpen hoor...door mijn armen uit de mouwen te steken b.v. en door naar mensen te luisteren.
'?
Op dit moment heb ik het echter te druk met mijn eigen leven en paarden. Doe het dus ook enkel nog voor noodgevallen (en ook daarvan kunnen een aantal bokkers getuigen, dat ik minder dringende gevallen door verwijs naar andere) simpelweg omdat ik mijn energie liever steek in dieren die echt met een probleem zitten dan mensen die gewoon nieuwsgierig zijn. En ik ben de laatste die paranormale middelen aan raad
Denk niet dat ik dat al ooit gedaan heb. Ik raad altijd dingen aan die binnen de mogelijkheden van de eigenaar liggen.
Waanbeelden zijn nl niet zo gezond. runningkawa schreef:Maar danae geeft hem de kans om mee te gaan en zijn foto te doen
maar dan is hij er ineens niet meer.
slimmerik schreef:runningkawa schreef:Maar danae geeft hem de kans om mee te gaan en zijn foto te doen
maar dan is hij er ineens niet meer.
Nou...de kans.... hij moest nu mee. Ik weet niet hoe goed ze elkaar kennen en óf ze bij elkaar in de buurt wonen? Maar zeggen dat ie vier weken moet wachten op beantwoording van de pb.... mwah.... komt ook bij mij over als het er onderuit proberen te komen. Maar Danae is vrij om hem op de wachtlijst te zetten... maar ik kijk dan niet op van de argwaan bij andere bokkers. Net als bij mij.
katiavl schreef:Ik geloof dat er wel zijn, maar wel dat je tegenwoordig het kaf van de koren niet kunt onderscheiden van mensen met goede en slechte bedoelingen. En dat laat veel mensen in wantrouwen.
Goede praatjes kan iedereen maken, daar kan je het meestal niet aan zien. Erg jammer altijd dat er mensen de boel verzieken voor andere.
Dit is nu over readen, maar zie een half jaar geleden waar masseren in kwam, er ontpopte zich overal mensen tot masseur voor paarden via bla bla techniek. Die nooit ervaring of les hebben gehad. Dat gebeurd volgens mij ook met het readen
runningkawa schreef:Mensen die zeggen dat je er in moet geloven omdat het anders niet werkt zet ik direct buiten de deur
katiavl schreef:Maar je kan ook niet verwachten dat je direct in iemand gelooft, zoals ik zeg praatjes zijn makkelijk te maken. En op de goedheid van de mens kan je ook al vaak niet meer rekenen. Vaak kan je pas zeggen of iemand goed is na dat je het geprobeerd hebt, maar aan dat tarief elke keer testen wie goed is. Is niet goedkoop

Danae schreef:Als ik goed in gokken zou zijn, zou ik nu stinkend rijk zijn hoor... en dat ben ik niet
) katiavl schreef:Ja maar die probeer je ook telkens he, maar wil gewoon zeggen dat als iemand een slechte ervaring heeft dat hij of zij snel gaat algemeen stellen. En dat is gewoon menselijk kan je niemand voor verwijten.
Hopelijk snap je het, telt inderdaad ook voor osteopaten en instructeurs dat is het probleem bij vrije beroepen.
Ik heb trouwens al geprobeert heb mijn hond laten readen, heb al gezegd dat ik iemand op bokt echt zou vertrouwen, jou ken ik niet zou raar zijn dat ik dan al kan oordelen, doe ik liever niet
slimmerik schreef:Danae schreef:Als ik goed in gokken zou zijn, zou ik nu stinkend rijk zijn hoor... en dat ben ik niet
Maar als je helderziende bent .....(reader) dan ben je dat toch ook? (rijk bedoel ik)
*vraagt lottocijfers van volgende week* (per pb graag)
Danae schreef:Ik zou best een iemand willen spreken die hier ervaringen mee heeft... hetzelfde met ufo's... nooit gezien zelf, maar ken wel mensen die het wel hebben gezien, en ben ook zeer geinteresseerd in hun verhalen...
Plaats dat mensen dan wat meer interesse tonen in hetgeen de readers doen, en niet gelijk een oordeel wegzetten, dat is zo jammer hieraan...