(enee het is geen grapje) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(enee het is geen grapje) 

Miss_DJS schreef:zoetiej schreef:Ik weet nog niet wat ik ga doen. Maar ik weet wel een grap.
Een paaseitje uithollen, er dan mosterd in doen. Weer dicht maken. En dan aan iemand geven
Die kan ik nu ook wel doenOeh die is goed

Summertje schreef:MissBambi schreef:Het paard die ik uitbreng op wedstrijden een helke bak met wortels, appels e.d. brengen
En dan met lege bak bij hem aankomen: 1 APRIL
en we dachten we doen het bij jou
" 
diesel_ schreef:ik me rijinstructeur gesmst dat ik de handrem ben vergeten en de auto nu tegen een ander aanstaat, of ik een briefje zou achter laten of snel weg zou gaan
(ik heb dus net een maand me rijbewijs)...
*wacht nog op een reactie....*

haha

fancylover schreef:de verjaardag van me pony vieren
en verder vrij weinig denk k want het is zondag dus geen flauwe grappen op school ofzo

Verkeerd gedacht dus.. Mijn ouders hadden mij en mijn zus wijsgemaakt dat mijn opa een 2de ponytje had gekocht, eentje van 10 jaar, een pikzwart, net een mini-friesje, een prachtig diertje naar het schijnt. Dat vond ik al raar aangezien mijn opa altijd zei dat dit zijn laatste ponytje was (en dat is al in de 30 jaar). Maargoed, ik 's middags te voet me camera en hond vertrokken. Kom ik daar aan zie ik hun ponytje in de tuin rondlopen en ik vraag; En waar is het andere? Om de hoek zeggen ze, ik kijk, geen pony te bespeuren. Komt mijn oma lachend aanlopen; Het is wel 1 april hé! Ik dacht al: Ja en dan? En daarna: AAAAH het is 1 april! Pffff complotten tussen ouders en grootouders.