ik ga zo weg!op mijn nieuwe skeelers!
Spannend!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik ga zo weg!chitra schreef:ja, Die van mij waren echt veel goedkoper..
In Nederland had ik er 157,95 voor moeten betalen..
En nu heb ik er 'maar' 109,90 voor betaald, inclusief verzendkosten!
topsylover schreef:chitra schreef:...
Ja klopt, mijn enkels staan fout waardoor ze zegmaar helemaal naar binnen klappen, en ik kan ook niet ze rechtop zetten, want dan klappen ze naar buiten, óf ik krijg echt mega last ervan. (door die foute stand zijn er een paar botjes die afgeschuurd wordne zegmaar)
Lieke schreef:chitra schreef:ja, Die van mij waren echt veel goedkoper..
In Nederland had ik er 157,95 voor moeten betalen..
En nu heb ik er 'maar' 109,90 voor betaald, inclusief verzendkosten!
Waar heb je ze gekocht, ik vind ze wel erg gaaf nml!
!
Flew schreef:Ik skeeler zeer regelmatig, en als ik niet skeeler (winter) dan schaats ik.

)
toen begon het schaatsseizoen 
dit jaa rvoor het eerst was echt eluk 
ben weer aan het trainen voor retourtje school (sochtends weg dan les op school en weer terug
) Karin schreef:Ik heb erg 'beweeglijke' enkels, maar in skates zwik ik nooit. Ik heb softboots, misschien dat dat ermee te maken heeft? Blaren heb ik ook nog nooit gehad in mijn skates.
Scarlet, kun je niet een keer skates met softboots van een goed merk lenen of huren? Want met goedkope skates krijg je vaak weer andere problemen en dan vergaat je de lol ook snel.
komt ondat ik van die skates heb met van die bandjes die glijden langs de sok van de skate naar binnen. daardoor komen mijn sokken altijd dubbel te zitten..
Karin schreef:Ik heb erg 'beweeglijke' enkels, maar in skates zwik ik nooit. Ik heb softboots, misschien dat dat ermee te maken heeft? Blaren heb ik ook nog nooit gehad in mijn skates.
Bedankt!
patos schreef:Even een vraagje, wat is nu slimmer: skates of skeelers (5 wieltjes dus). Ik wil lekker lange afstanden gaan rijden, maar ben niet super fanatiek. En wat is het voordeel van een softboot buiten comfort?
Beetje zwaar maar ach. patos schreef:Even een vraagje, wat is nu slimmer: skates of skeelers (5 wieltjes dus). Ik wil lekker lange afstanden gaan rijden, maar ben niet super fanatiek. En wat is het voordeel van een softboot buiten comfort?