russel schreef:En daarom zijn er ook geen vrouwelijke priesters en pausen.
ze zijn er wel (priesteressen), alleen niet bij de christenen nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:En daarom zijn er ook geen vrouwelijke priesters en pausen.
runningkawa schreef:Citaat:of kunnen he kawa
Ik denk dat iedereen het kan
Maar niet dat iedereen het wil
Ik denk dat iedereen in het hiernamaals met open armen ontvangen word.
Maar dat je daar wel te zien krijgt wat je je laatste leven(s) hebt uitgespookt
En dat kan wel eens erg confronterend zijn :)
Vjellko schreef:russel schreef:En daarom zijn er ook geen vrouwelijke priesters en pausen.
ze zijn er wel (priesteressen), alleen niet bij de christenen nee
runningkawa schreef:Citaat:of kunnen he kawa
Ik denk dat iedereen het kan
Maar niet dat iedereen het wil
Ik denk dat iedereen in het hiernamaals met open armen ontvangen word.
Maar dat je daar wel te zien krijgt wat je je laatste leven(s) hebt uitgespookt
En dat kan wel eens erg confronterend zijn
Citaat:Daar weet ik niks van alleen dat erg veel hier op aarde blijven (denk al aan een gevangenis).
Citaat:Sommige accepteren hun dood niet, die blijven nog voor een tijdje hier ronddwarrelen.
Maar kunnen dan imo wel naar het hiernamaals, maar doen dat zelf nog niet
Ook zijn er nog sommige die blijven om hun geliefde bij te staan voordat ze zich verder op hun pad begeven
dat kan ook vanuit het hiernamaals
Mijn vader is bij me, maar zweeft niet ergens tussen in
en sommige mensen zijn slecht van binnen en moeten verder leren op een andere plek dan in de hemel.
Of dat de hel is?
Voor mijn gevoel kiezen deze mensen zelf voor de duisternis, net zoals ze op aarde ook deden.
Zien ze in dat dat niet de juiste weg is kunnen ze imo kiezen om te veranderen.
Zowel hier op aarde kunnen ze dat kiezen, maar ook hierna
Daar weet ik niks van alleen dat erg veel hier op aarde blijven (denk al aan een gevangenis).
Hannanas schreef:Citaat:Daar weet ik niks van alleen dat erg veel hier op aarde blijven (denk al aan een gevangenis).
Verklaar je nader, why gevangenis percé?
hns schreef:[
Een paar eigen ervaringen vanuit dat gebied.
russel schreef:hns schreef:[
Een paar eigen ervaringen vanuit dat gebied.
Nou gaat het wel wollig worden, is idd ook een geloof en geloven moet je het anders is het niks meer.
hns schreef:[
Is het nog een geloof als de deuren altijd dichtknallen en er vreselijke geluiden iedere nacht om de zelfde tijd te horen zijn?
Vjellko schreef:ik vind het arrogantie om te denken dat enkel dat bestaat wat wij waarnemen en kunnen verklaren. We weten al dat er dingen bestaan die wij niet kunnen waarnemen.. kan me niet voorstellen dat er niet nog veeeel meer is waar wij geen enkel besef van hebben.
Hannanas schreef:al kan een slechte horrorfilm in het echt al erg beangstigend zijn;)
Je maakt veel wat je ziet, je ziet wat je maakt.
Gedachten kunnen heel erg sterk zijn.
Het kan dus een bespreekbaar punt zjin of dichtklappende deuren van jou af komen (onbewust) of wat anders.
Vjellko schreef:ik vind het arrogantie om te denken dat enkel dat bestaat wat wij waarnemen en kunnen verklaren. We weten al dat er dingen bestaan die wij niet kunnen waarnemen.. kan me niet voorstellen dat er niet nog veeeel meer is waar wij geen enkel besef van hebben.
Hannanas schreef:Gek?
Wie zegt dat jij gek bent?
En gek daar denk ik helemaal niet aan, en dat woord neem ik al helemaal niet in mijn mond!
Misschien wat minder snel conclusies trekken?
Maar gedachten zijn wel degelijk heel erg sterk en het kan wel degelijk onbewust van jou af komen. Maar ook niet. Ik zeg toch ook dat dit heel erg bespreekbaar en discuseerbaar is?