Pap, maak je geen zorgen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moosje

Re: Pap, maak je geen zorgen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 13:38

Super om te horen!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 15:05

Dit is weer heel fijn om te horen zeg! Éindelijk weer leuk nieuws! Mag hij ook alweer wat meer en eet hij alweer wat beter?

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 15:21

Ja dat is weer fijn nieuws! Lachen
Ik zal voor jullie duimen dat jullie de methoden vinden en lukken om de tumor stop te zetten!
Dat moet gewoon lukken.. jullie verdienen het om nog een tijdje samen te zijn en te genieten! Lachen
Geniet de komende tijd maar lekker samen!!

Tmroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 15:26

Jemig meis Ach gut

Ik lees al een tijdje mee, maar ik had eigenlijk niets toe te voegen, maar wilde je toch even laten weten dat ik het echt super vind dat je vader zich als een echte vechter opsteld! Dat maakt het voor jou en de andere omstanders natuurlijk ook allemaal wat dragelijker... Respect hoor!
En voor jou; Probeer je groot te houden, maar geef toe aan de momenten waarop je er eventjes helemaal door heen zit. Echt doen hoor! En geniet ervan zolang hij er is, maar dat hoef ik je natuurlijk niet te zeggen Knipoog
Nou sterkte! En ben blij voor je dat het 'goed' gaat..

Groetjes!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 15:27

Jeetje, nou, wat Tmroes zegt hoor! Ik denk dat ik in zo'n situatie niet zo optimistisch en sterk zou kunnen blijven als jij en je vader doen. Ik ben heel blij voor jullie dat het herstel voorspoedig verloopt en ik ga nog weer een keer heel hard duimen dat jullie iets vinden dat het zo lang mogelijk verlengt. Jullie verdienen het!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:46

Wat fijn dat hij als een speer gaat en dat hij weer naar huis mag

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:53

Wat heerlijk dat hij snel naar huis mag en zich een stukkie beter voelt! Dat jullie samen ook kunnen lachen!!

Ik zal aan jullie blijven denken en veel goeie Engeltjes sturen!!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:11

hihi, je papa heeft iig goede humor. Haha!

Fijn dat ie zo snel weer naar huis mag !

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:32

Mooi dat je er ook nog om kan lachen Lachen Is volgens mij best eens lekker tussen het huilen door Knipoog

Ik hoop voor je dat je vader het nog een tijd vol kan houden met humor en al Lachen Sterkte nog en je kan Pb'en als je wilt.

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 13:08

Hee Nai,

Wat erg dat de tumor toch niet verwijderd kon worden, wat een tegenvaller.. Verdrietig Ook ik heb het niet droog kunnen houden toen ik las wat je schreef over die grote teleurstelling.

Ik ben wel erg blij dat je papa zo snel herstelt, wat heb ik respect voor Yorgo zeg.. Ik vind hem erg dapper! Ik hoop dat zijn thuiskomst goed verlopen is. Lijkt me toch erg fijn om weer meer bij elkaar te zijn.

Je hebt een superpapa, heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Dikke kus

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:25

he Toekie, hoe gaat het nu dan met je vader?

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:01

Jeetje meis,
Wat vresselijk!!
Heel veel sterkte.

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 20:59

Heeej meisje,

Goed dat het weer de goede kant op gaat met je vader... zo'n ziekenhuis is ook maar nix om lang in te liggen...

Heel veel sterkte de komende tijd!!
Ik zal regelmatig aan jullie denken als ik een kaarsje brand..

Groetjes,
Inge

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 21:16

jeeeeeee goed nieuws Haha!
heel veel sterkte de komende tijd

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:06

saskiakefie schreef:
he Toekie, hoe gaat het nu dan met je vader?

Ja ik zit ook al bijna iedere dag te kijken of er nieuws is..

Hoe is het?

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 11:46

Ik vroeg me hetzelfde af !!

Ik hoop dat je nu lekker aan het genieten bent van t mooie weer en je vader !!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 11:50

Oh ik zie nu pas dat er weer nieuwe reacties zijn... Bloos Het gaat best goed met mijn vader, hij herstelt snel van de operatie. We gaan zo naar een orthomoleculaire arts in Goes. Daarnaast heeft de behandelend arts van mijn vader (chirurg) een gesprek geregeld met een bekende van hem in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis. Daar gaan ze kijken welke behandeling nu het meest geschikt is en die behandeling kan dan waarschijnlijk gewoon in het ziekenhuis in Eindhoven gegeven worden. Vanavond weet ik meer wat betreft de orthomoleculaire arts. Lachen

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 12:50

Heey meis! Echt fijn dat het weer even wat beter gaat allemaal! Hopen dat de toekomstige behandeling goed uitpakt en jullie in ieder geval nog een wat langere fijne tijd samen kunnen hebben! Laat je het vanavond horen als je meer weet?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:11

Wat is eigenlijks een orthomoleculaire arts

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:37

ik heb alweer een poosje niet gereageerd.. en even bijgelezen nu... valt niet mee dat de operatie niet is gelukt... sowieso lijdt je vader aan een van de meest agressieve kankersoorten die r bestaan... ik heb echt met je te doen en herken zoveel in je verhalen.. mijn vader had ook nog lange tijd zoveel humor.. helaas was het na ontdekking bij mijn vader al na 7 weken afgelopen... ik hoop zo voor je dat het afcsheid mooi mag zijn en zolang het draagbaar is voor je vader dat hij nog maar lang mee mag... sterkte nog met alles..

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 00:11

Avanti_haf: Jee, dat is niet niks zeg... Het is alweer bijna zes weken geleden dat wij het nieuws kregen... wat gaat de tijd snel. Maar mijn vader heeft nog altijd geen last van de tumor.

MSQuincyTE schreef:
Wat is eigenlijks een orthomoleculaire arts

Tja, dat kan ik niet zomaar uitleggen, ghihi. Ik heb net de website gevonden van de arts waar we vandaag (of eigenlijk gisteren, want het is na twaalven) zijn geweest: http://www.biomedischcentrum.com/home.html

Het was een zeer intereressant gesprek, we zijn er zo'n anderhalf uur geweest. De arts (die ook als oncoloog werkzaam is geweest) nam uitgebreid de tijd om uit te leggen wat het allemaal precies inhoudt. Met wetenschappelijke verklaringen enzo, maar hij vertelde het heel begrijpelijk. Het komt erop neer dat het immuunsysteem een flinke opkikker gaat krijgen en heel sterk moet worden. Daarbij krijgt mijn vader medicijnen (lichaamseigen stoffen). Citaat van de website en wat we vandaag ook te horen krgen: Door de werking van deze stoffen wordt het immuunsysteem ontlast en is daardoor beter beschikbaar voor het bestrijden en vernietigen van de ontaarde cellen.

Even voor de duidelijkheid; het is niet 'zomaar' een alternatief iets. Het is wetenschappelijk goed onderbouwd en kan naast de reguliere behandeling (bijv. chemo) plaatsvinden. Het grote voordeel is dat er totaal geen bijwerkingen zijn. De arts (en ook mijn vader) zijn heel realistisch en beseffen dat het niet te genezen is. Het belangrijkst is: nog zo lang mogelijk mét kwaliteit leven. Elke 50 dagen gaan we terug voor controle. Als het goed is, kan mijn vader morgen beginnen met de behandeling.

Het was verder een leuke dag vandaag. Mijn schoonouders wonen in Goes dus daar zijn we lekker gaan eten. Woensdag hebben we weer een gesprek met de chirurg in Eindhoven en volgende week gaan we naar het AVL ziekenhuis. Daar gaan we bekijken wat er nog gedaan kan worden wat betreft chemo en of het 't waard is. Niet dat papa nog onnodig moet lijden voor bijv. een maand langer leven.

Nog een foto van vandaag. Zie mijn sterke vader. Twee weken geleden lag hij nog aan allerlei infusen in het ziekenhuis. Nooit zal ik dat intens verdrietige, hartverscheurende beeld vergeten. En nu staan we weer samen lachend op de foto!!

Afbeelding

Nou, dat was het weer. Als ik weer nieuws heb, laat ik het jullie weten!! Lachen

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 06:33

Wat een prachtige foto van jullie beiden Toekie! Wat een sterke man is je vader, hij straalt heel veel goeds uit! Ik hoop dat waar jullie mee bezig zijn heel veel goeds gaat brengen. Succes ermee, wij zullen heel hard voor hem duimen!!!

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 08:42

Heey..
Echt een hele mooie foto van jullie samen!!
En idd je vader is echt heel sterk.. maar jij ook, echt knap van jullie!
Ik ga voor jullie duimen dat de behandeling(en) aanslaan, zodat je vader nog zao lang mogelijk met kwaliteit kan leven, en dat jullie nog lekker samen kunnen genieten!
Nog sterkte de komende tijd en geniet maar van je vader!!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:12

wat een mooi foto van jullie beiden, Toekie. Lachen
ik hoop dat de speciale behandeling je vader goed kan helpen en jullie nog veel mooie momenten samen mogen hebben.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:41

Wat een leuke foto van jullie beiden.
Wat top dat het een goed gesprek was.