[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FamBloem

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:35

evanescence schreef:
Mijn ouders zijn bijna 20 jaar getrouwt. Lachen
Aleen nu wil ik ze een orgineel cadeau geven. Maar wat?
Kunnen jullie mij misschien wat ideën op doen.
Alvast bedankt.. Lachen

Misschien een bon ergens voor dinebon ofzo of een 20 uit hout gezaagd en dan 20 centen er op plakken ofzo hebben wij voor 50 jarige huwlijk gedaan voor 50 euro aan 50 centen er op geplakt.Of een mand met dingen er in dat ze kunnen picknicken ofzo of dingen voor gezellig a ondje in huis er in ofzo

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:38

Nellekeee schreef:
Mijn vriendje wordt binnekort 18. Ik heb echt geen flauw idee wat ik voor hem moet kopen. Zelf heeft hij al veel sieraden om, een geurtje die hij altijd op heeft isgewoon te lekker maar helaas ook nog lang niet op. Dus iemand ideeen?

Misschien een avondje bioscoop en daarna ga jij voor hem koken
Wel er voor zorgen dat je ouders weg zijn natuurlijk Tong uitsteken of erna lekker uitgaan ofzo

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 22:37

Jaa of uiteten en dan daarna naar de film. Hij is niet echt een uitgaanstype, k denk wel dat het zoiets wordt. Zo latig Tong uitsteken morgen moet het gebeurden want woensdag is het al zover.

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 23:18

Nellekeee schreef:
Jaa of uiteten en dan daarna naar de film. Hij is niet echt een uitgaanstype, k denk wel dat het zoiets wordt. Zo latig Tong uitsteken morgen moet het gebeurden want woensdag is het al zover.

Dan zal ik toch voor het (uit) eten gaan.Aangezien hij niet houd van opstap gaan.
Ik wens je veel succes en plezier woensdag toi toi toi

juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 11:53

heb vendaag 2 maanden met mijn vriend, en ik wil iets kopen voor hem..Maar weet dus niet wat Tong uitsteken Ik zie hem zaterdag..Wat kan ik kopen ? Haha!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:39

FamBloem schreef:
evanescence schreef:
Mijn ouders zijn bijna 20 jaar getrouwt. Lachen
Aleen nu wil ik ze een orgineel cadeau geven. Maar wat?
Kunnen jullie mij misschien wat ideën op doen.
Alvast bedankt.. Lachen

Misschien een bon ergens voor dinebon ofzo of een 20 uit hout gezaagd en dan 20 centen er op plakken ofzo hebben wij voor 50 jarige huwlijk gedaan voor 50 euro aan 50 centen er op geplakt.Of een mand met dingen er in dat ze kunnen picknicken ofzo of dingen voor gezellig a ondje in huis er in ofzo

Ja dat van die euro's is wel een leuk idee.. Ja
En ook nog niet zo duur. teminste 20 euro.. aan cente.. ROFL
Bedankt.. Lachen

Zijn er misschien nog meer ideeën?

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 20:07

De moeder van m'n vriend, schoonmoeder dus Knipoog, is morgen jarig.
Nu doen we al met alle kinderen en hun aanhang een cadeautje, maar nu zitten
wij (de aanhang) ook nog over na te denken om een persoonlijk cadeautje te geven..
Hebben jullie een leuk idee?

Alvast bedankt!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 20:09

Ik ben zondag jarig...

Wat kan ik vragen.. Haha, beetje laat.
Maar ik weet het niet.
Ik krijg straks alweer een nieuw eigen paard, verder heb ik eigelijk alles al.
Ideeën?

Xx_Mitt_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 09:49

Ik heb jullie cadeau tips nodig!

Van mijn ouders heb ik het rijbewijs gekregen, hiervoor wil ik ze graag bedanken.
ik heb al bij de krant geinformeerd om een advertentie te plaatsen, maar dit is erg duur. en tja, het blijft een stukje papier.
Wie heeft er goede tips? Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 17:34

Mijn vriendin en ik zijn volgende week donderdag anderhalf jaar samen. Weet iemand iets wat heel lief is en wat niet te duur is? Ik neem haar mee uit eten en wil haar tijdens het eten dus iets kleins geven.

Ze heeft al gehad: kettinkje, armbandje, oorbellen, sleutelhanger met half hartje, boekje met foto's en gedichten, foto in een lijstje, gedicht in een lijstje, rozen, knuffelbeertjes en een dogtag.

Anyone?

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 14:25

Saskiaatje schreef:
Mijn vriendin en ik zijn volgende week donderdag anderhalf jaar samen. Weet iemand iets wat heel lief is en wat niet te duur is? Ik neem haar mee uit eten en wil haar tijdens het eten dus iets kleins geven.

Ze heeft al gehad: kettinkje, armbandje, oorbellen, sleutelhanger met half hartje, boekje met foto's en gedichten, foto in een lijstje, gedicht in een lijstje, rozen, knuffelbeertjes en een dogtag.

Anyone?

Een ring ??Misschien.
Of een goed leesboek.
Of iets persoonlijks wat je zelf hebt gemaakt had een leuke site gevonden die handdoeken en bekers/Glazen enzo bedrukt misschien ook wel leuk
Laatst bijgewerkt door FamBloem op 21-10-07 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 14:27

Xx_Mitt_xX schreef:
Ik heb jullie cadeau tips nodig!

Van mijn ouders heb ik het rijbewijs gekregen, hiervoor wil ik ze graag bedanken.
ik heb al bij de krant geinformeerd om een advertentie te plaatsen, maar dit is erg duur. en tja, het blijft een stukje papier.
Wie heeft er goede tips? Haha!

Een lekkere taart met daarop zo'n chocolaatje met bedankt er op ofzo ??
Kun je misschien zelf ook nog van meegenieten Tong uitsteken Vingers aflikken
Of een etentje ofzo of een leuk avondje theater ofzo

Xx_Mitt_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 23:00

Bedankt Knipoog
Ik was ook al aan het denken om een leuke foto van mijn ouders te laten vergroten..

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 23:47

Xx_Mitt_xX schreef:
Bedankt Knipoog
Ik was ook al aan het denken om een leuke foto van mijn ouders te laten vergroten..

Misschien dan op canvas ofzo is wel prijzig maar blijft ook mooi.Of een foto van jou en je broert(jes)/zus(jes) samen

ariekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 13:35

Een foto van jou en je zus/broer(jes) vinden je ouders denk wel heel erg leuk, op canvas is super mooi!

Mijn vriend is volgende week jarig en we zijn nu 2 maanden samen!
Ik vond het echt heel moeilijk maar ik geef hem dit voor zijn verjaardag : Foto van ons samen met lijst, riem van Chasing want hij had een nieuwe riem nodig en nog lekkere massage olie.
Goed idee?

Weet iemand een hele lekkere massage olie toevallig:d?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:34

Mijn moeder wordt volgend jaar 50. Het is nog vroeg, maar hebben jullie misschien ideeen om te geven of te doen?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 11:47

JA! 26 November een jaar bij vriendje! Wil hem iets geven, iets origineels, heb hem al eens een mooie foto van ons samen gegeven..

Wie weet iets?

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:28

Mss een bongo? Of een dagje naar een relaxcenter?

Ik ben op zoek naar een cadeautje voor de eigenaar van mijn verzorgpaarden, hij wordt 70.
We hadden gedacht om een tekening/schilderij te laten maken.
Daarop zouden zijn 5 belangrijkste fokpaarden komen te staan.
We hebben alleen niet van elk paard ongeveer dezelfde foto, terwijl het toch een rustige tekening zou moeten worden.
Ik ben dus op zoek naar iemand die niet exact de foto overschilderd, maar met verschillende foto's van alle paarden een mooi en rustig geheel kan maken.
Of zijn er nog mensen met andere ideeen?

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:35

smillie_ schreef:

Ik ben op zoek naar een cadeautje voor de eigenaar van mijn verzorgpaarden, hij wordt 70.
We hebben alleen niet van elk paard ongeveer dezelfde foto, terwijl het toch een rustige tekening zou moeten worden.
Ik ben dus op zoek naar iemand die niet exact de foto overschilderd, maar met verschillende foto's van alle paarden een mooi en rustig geheel kan maken.

Je kan ook 1 fotolijst kopen waar meerdere foto's in kunnen of van verschillende foto's een collage maken.En dan een mand met allemaal bruikbare spullen geven en bijv Ijzers van de paarden (geschillderd)
Met een tekst er op er bij geven zo heeft hij iets persoonlijks en wat waar de zelf wat aan heeft (lekkernijen) bijv.

Voor mijn vader heb ik er 2 week geleden zelf 1 gemaakt met een vrachtenwagen met de tekst de beste trucker van nederland is toevallig onze opa.Een beker en reep chocolade voor de liefste opa.Marzepein Cab (cola And Beer).Aftereightjes en kerstkransjes 2 glazen met foto van de kids gegraveerd en een fotolijstje met de foto van mijn kids dat die in zijn truck kan plakken.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:41

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 01:07

Heeft iemand nog tips voor mijn vriend? Ik zoek nog iets goedkoops voor kerst en voor zijn verjaardag(eind januari) nog een kadootje, dit mag duurder zijn.

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:18

FamBloem schreef:
smillie_ schreef:

Je kan ook 1 fotolijst kopen waar meerdere foto's in kunnen of van verschillende foto's een collage maken.En dan een mand met allemaal bruikbare spullen geven en bijv Ijzers van de paarden (geschillderd)
Met een tekst er op er bij geven zo heeft hij iets persoonlijks en wat waar de zelf wat aan heeft (lekkernijen) bijv.

Voor mijn vader heb ik er 2 week geleden zelf 1 gemaakt met een vrachtenwagen met de tekst de beste trucker van nederland is toevallig onze opa.Een beker en reep chocolade voor de liefste opa.Marzepein Cab (cola And Beer).Aftereightjes en kerstkransjes 2 glazen met foto van de kids gegraveerd en een fotolijstje met de foto van mijn kids dat die in zijn truck kan plakken.

Hij heeft diabetes, lekkernijen zijn jammer genoeg voor hem uit dn boze. Of het moest suikervrij zijn.
De foto's zijn zo verschillend dat een rustige collage er niet van te maken valt.
ijzers van de paarden hebben we niet, ze hebben geen ijzers.
T gaat toch de tekening worden waarschijnlijk. Daar gaat hij het gelukkigst mee zijn denk ik.
Toch bedankt he!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:10

Vanavond verjaardag van een collega, die 25 geworden is. Wat is een leuk idee om te geven? Geen standaart geld of cadeaubon. Beetje laat Knipoog

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:44

een fles drank? Iets van snoepgoed?

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:57