Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kana schreef:de hele school is net naar huis gestuurd. Alles van Enschede/almelo enz. de bussen en treinen rijden zometeen niet meer. iedereen praat over een orkaan
Kana schreef:de hele school is net naar huis gestuurd. Alles van Enschede/almelo enz. de bussen en treinen rijden zometeen niet meer. iedereen praat over een orkaan
jessie1234 schreef:nou vanmorgen viel het wel mee hier,...maar nu vind ik dat de wind flink toe neemt.
Er staat hier een denneboom toe van boven top zwaar is door de denneappels.
Arme boompje zwiept elke keer flink op en neer ik hoop maar dat hij zijn voeten in de grond houd,ben wel gaan verzitten met de labtop aangezien ik met mijn rug naar de denneboom toe zat.
Verder veel regen hier en lang waaiende blaadjs en takjes.
Maar het gaat dus nog erger worden of is dit de top van de storm?
mehorslady schreef:Hallo
Wie heeft ook veel last van het noodweer??
Onze dak is lek..
En de Trapoline is weggewaait,,
Hij zit in de waslijnpaal vast,,!!
En er zit nu een hele grote scheur in,,!!
Groetjes Mehorslady!!
Spikers schreef:Nog een Noord Fries meld zich de storm is hier echt creepy,
daarbij woon ik nog helemaal buitenuit op de vlakte de wind staat pal op onze voorruiten en heb al lekkage, Het riet van onze schuur is met dikke plukken aan het uitdunnen, maar mijn paardjes staan nog goed, gelukkig niet in die schuur.
We hebben wel 2 dikke bomen voor ons huis staan.
We wonen helemaal in het noorden van Friesland en de storm is hier nog niet op zijn hoogtepunt ben benieuwd of we het er heelhuids van afbrengen.
Boertjes schreef:Spikers schreef:Nog een Noord Fries meld zich de storm is hier echt creepy,
daarbij woon ik nog helemaal buitenuit op de vlakte de wind staat pal op onze voorruiten en heb al lekkage, Het riet van onze schuur is met dikke plukken aan het uitdunnen, maar mijn paardjes staan nog goed, gelukkig niet in die schuur.
We hebben wel 2 dikke bomen voor ons huis staan.
We wonen helemaal in het noorden van Friesland en de storm is hier nog niet op zijn hoogtepunt ben benieuwd of we het er heelhuids van afbrengen.
Hier ook een noord (ost) Fries. Ik weet hoe je je voelt. Wij zitten ook precies op de wind....heel veel sterkte daar. Hier zijn al windstoten van 150km/u gemeten en aan de dijk staat t water al bijna 3m hoog. Echt eng