Opgevouwen op mijn bank!Ik had een schilderij in bruintinten van Marylin Monroe boven mijn bed hangen, op de donkerbruine muur! Stond best leuk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Opgevouwen op mijn bank!
Verder eb ik wolkjesbehang, en voor de rest zactblauwgeverfd, en een klamboe, met daarin kerstlampjes aan m'n plafon hangen voor de sier [ Wel lichtjes nemen die niet heet worden, anders vliegt ie in de fik ] 

!
De vloer wordt donkergrijs laminaat, lijkt net hout. Mijn bed is die zwarte met spijlen (2 pers) van de Ikea met een bijbehorende kledingkast en ladingkast. Mijn muur wordt donkerrood. Hebben jullie verder nog leuke ideen?
? angelaatjuh schreef:Hee,
Ik had een vraagje, ik heb een niet al te grote kamer, maar ik zou graag een leuk en het liefst ruim-of-2-persoons bed willen, maar er moet een kast en bureau in.
plagom schreef:angelaatjuh schreef:Hee,
Ik had een vraagje, ik heb een niet al te grote kamer, maar ik zou graag een leuk en het liefst ruim-of-2-persoons bed willen, maar er moet een kast en bureau in.
Ik weet niet of je een erg laag plafond hebt maar je zou kunnen denken aan een hoogslaper. Daaronder kun je dan een leuke zithoek maken, je bureau plaatsen of een kast bouwen.
Ben meer van het chaotische type dat 's ochtends altijd moet haasten en me bed amper uit kom
Ik hou nogal van rotzooi in m'n kamer, hahaha. 

) Daar komt mijn bureau in met nog een paar planken.
!