Hallo!
Nou, zoals Samantha (Splash_) al plaatste: ik ben inderdaad even heerlijk 2 daagjes thuis voor ik tweede kerstdag aan mijn tweede chemo begin. Na mijn laatste berichtje (zo rond pagina 8) is het even een stuk minder gegaan, voorzover het besef er nog niet was kwam dat ineens wel. Een aantal dagen flink beroerd geweest en alleen plat op bed gelegen, vrijdag mijn eerste chemo gehad en die is gelukkig goed verlopen; weinig last van bijwerkingen. Nu krijg ik daar natuurlijk wel de nodige medicatie voor, maar het is iets!
Ik moet nu 2e kerstdag, 1 januari, 4 januari en 5 januari weer naar het ziekenhuis voor chemokuren, lymfeprikken, mergprikken en er wordt een vast infuus in een vat in mijn nek geplaatst omdat ze niet aan de gang kunnen blijven met losse infusen (mijn armen zijn op het moment van onder tot boven blauw)..
Verder kan ik eigenlijk niet veel zeggen, het doet me nog steeds veel goeds om positieve berichtjes van anderen te lezen, want ondanks dat ik het overgrote deel niet ken doet het goed om te weten dat er mensen zijn die meeleven. Zoveel kaartjes als ik ook heb gehad; het paste niet eens meer aan de muur! Alle bokkers waarvan ik een kaartje heb gehad; ontzettend bedankt 
Ik verbaas me er trouwens nogsteeds over hoesnel de conditie van iemand binnen een week achteruit kan gaan; waar ik vorige week woensdag nog buiten aan het rondrennen was met mijn pony, moet ik nu eerst 10 minuten bijkomen als ik de trap op ben gelopen. Ik lig voornamelijk op bed maar uit die vermoeidheid blijkt dat mijn lichaam met alles behalve uitrusten bezig is, en dat is maar goed ook.
De laatste resultaten van mijn bloed zijn positief, de waarden van mijn witte bloedlichaampjes zijn van '120/130 per eenheid' naar '2,3 per eenheid' gegaan, zoals het hoort. Dit is een reactie op de prednison. Ook is er uit de laatste punctie gekomen dat er op het moment écht geen leukemie in mijn lymfevocht zit en dus niet in mijn zenuwstelsel, wat een hele opluchting is!
Ik moet toegeven, als ik dit zo neertyp ga ik bijna denken 'Het valt allemaal wel mee', en dat wil ik ook graag kunnen typen, al is het maar om anderen gerust te stellen (rotgewoonte
) maar ik wéét dat het komende tijd zwaar gaat worden, dat er zeker twee zware jaren gaan komen en daarna nog 3 jaar controles, pas over 5 jaar kan ik namelijk 100% genezen worden verklaard.
Dus, pak allemaal de agenda's maar, want tegen die tijd wil ik een feestje!
Ik ga nu nog even een aantal van de vele mailtjes + pbtjes doorlezen en daarna kruip ik weer in het bedje dat gezellig in de huiskamer staat..
Liefs,
Yellowfish
Laatst bijgewerkt door Yellowfish op 24-12-06 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt