automutilatie/snijden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Re: automutilatie/snijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:53

Lekker makkelijk gezegd, Mireille1970...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:59

weet niet of het al eerder gezegt is, maar elastiekje om arm doen en dat laten knallen, zo voel je ook pijn. daar gaat het om, je wil pijn voelen, straffen Ik heb het zelf ook gedaan ( soms nog steeds) probeer op andere gedachten te komen, die drang blijft niet, gaat over, en als je persee wil, doe dan zoals met dat elastiekje bv. en littekens vervagen vaak nog, schaam je daar niet voor. Ik heb dr ook, en ik zie het als een bewijs van hoe ik me van binnen voel. ben er niet trots op, maar aan ene kant horen ze wel bij me

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:53

Natasja91 schreef:
Lekker makkelijk gezegd, Mireille1970...

Niet makkelijke, maar een herhaling van wat we een tijd geleden met Haffie_gek hadden afgesproken... Het in herhaling vallen is nu eenmaal algemeen bekend... en tja dan kan je beter hulp inschakelen voor je te laat bent!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:58

Dat is waar..
Maar ik weet -uit ervaring helaas- dat het onwijs moeilijk is om hulp in te schakelen. En veel mensen roepen heel snel: 'hulp inschakelen!' maar denken daar niet bij na. Lachen

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 08:20

Natasja91 schreef:
Dat is waar..
Maar ik weet -uit ervaring helaas- dat het onwijs moeilijk is om hulp in te schakelen. En veel mensen roepen heel snel: 'hulp inschakelen!' maar denken daar niet bij na. Lachen

Ik weet het................. helaas... Toch zijn die mensen er speciaal voor opgeleid en zitten ze op haar te wachten om haar te helpen... Het enige wat je nodig hebt is 10% van het lef dat ze wel heeft om zich kapot te snijden.............!

Kom op Haffie_gek... laat je echte IK zien, laat zien dat jij veel sterker bent... ga ervoor.

Sterkte...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:33

Hoe gaat t inmiddels?

haffie_gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 08:58

slecht. me ouders doen aan een soort struisvogel politiek, van we zien het niet dus het zal wel goed gaan. en latn we het voorla niet over hebben enz. dus eigelijk terug bij af....

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:54

haffie_gek schreef:
slecht. me ouders doen aan een soort struisvogel politiek, van we zien het niet dus het zal wel goed gaan. en latn we het voorla niet over hebben enz. dus eigelijk terug bij af....

Jeetje meis... das banketstaaf... Ik wou dat ik je kende, dan kon ik je helpen echt waar. Als je me wilt pb'en mag dat altijd he... kom op meis, probeer het weer eens 1 dag vol te houden om niet te snijden. (dan begin je dus gewoon met kleine stapjes). Zet m op!