Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astridh schreef:Waarom is iedereen er zo zeker van dat zijn dood te maken heeft met zijn politieke carriere, met andere woorden, waarom zou het geen prive-kwestie kunnen zijn? Uit de interviews die ik gezien/gelezen heb lijkt het me geen makkelijk persoon voor zijn omgeving te zijn geweest (ook niet voor zichzelf trouwens). Ik kan me zo voorstellen dat hij het ergste in een mens naar boven kan halen. Niet dat dat een vrijbrief zou mogen zijn om iemand te vermoorden natuurlijk.
Overigens was is het met zijn denkbeelden op een groot aantal punten eens, alleen vond ik Pim zelf 'een eng mannetje' en zou daarom niet op LF stemmen. Hoe dan ook, dit is een slechte zaak voor de democratie. Ik hoop uiteraard dat ze de dader te pakken krijgen.
stef schreef:ik heb niet eens de moeite genomen om een hele reeks onzinnige reacties te lezen.
Het is voor mij duidelijk dat sommige mensen in dit geval echt geen flauw idee hebben waar ze over praten.
Ik vind het erg, maar ook al had het een onbekende boer geweest, had ik het ook erg gevonden.
Wat ik erger vind is dat nu dus blijkt dat je ook in NL geen recht hebt op vrije meningsuiting.
Mensen die denken dat andere partijen hard zitten te lachen, hebben duidelijk ergens iets niet begrepen.
De dader is niet links, is niet rechts, is gewoon niet goed bij zijn hoofd
Polly schreef:Pim was absoluut niet mijn voorbeeld en ik was zeker niet van plan op hem te stemmen maar dit is zo in en in triest.