platte buik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

esperance

Re: platte buik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 21:19

Monster schreef:
Cheeffie schreef:
Heel veel sit-ups doen! Ik doe er elke avond 200 ( in 4 etappes van 50) en mijn buik begint al aardig strak te worden.

Succes!

volgens mij doe je het fout

als jij 50x een situp achter elkaar kan doen, Dan hoor je echt helemaal kapot te zijn!

Als je je buik goed aanspant (inhoud maar dan wel doorademen ) dan kan je er hoogstens 8 doen, daarna doet je buik zeer
(de eerste 4x(van 8) oke, maar darana ga je bijna kapot van de pijn )
heb ik ook maar van mn fitnis instructrice, die zal dr wel verstand van hebben he (en mijn buikoefeningen vergeet ik soms.. altijd )

of jij doet het fout, of op een andere manier.

ik heb op een landmacht school gezeten, en daar moesten we ook heel veel situps doen..

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:07

Na 8 sit ups kapot zijn?
Nou dat ben ik dus echt niet, ik doe er ook altijd 50 achter elkaar.
En als ik het 2 weken lang iedere dag doe, krijg ik echt wel buikspieren

topsylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:22

Ik heb gisteren Billy Blanks bootcamp gedownload. De versie Abs workout mix. Duurt een half uur maar zwaar joh! Je krijgt er iig flinke buikspieren van

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:22

Waar kun je dat vandaan halen?

topsylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:25

Ik heb het gedownload met Limewire Maar je kan er ook geld voor gaan uitgeven

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:27

Ga eens even zoeken op Ares straks

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:47

na 8 sit-ups doodmoe zijn ?

Het beste is om buikspieroefeningen te doen en dan een dag tussen laten zodat je spieren kunnen recupereren. En dan 3X per week ongeveer.
Stilletjes aan opbouwen wel te verstaan. Dit heb ik 3 maanden gedaan en mijn buikje was mooi hoor. Het vraagt evenwel disipline.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:36

* Krijg nu opeens heel veel zin om NU af te vallen en niet morgen

Dit is heel misschien een hele handige link voor sommige mensen (ik zal geen namen noemen)
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

Ik trek me al heel lang niets meer aan van überdunne meisjes die zichzelf te dik vinden (als ze dus vooroverbuigen en dan tussen twee vingers een velletje pakken en dan miepen 'ik ben te dik!!!') anders had ik beter van een flat kunnen springen.
Het klinkt zo makkelijk gewoon meer sporten! maar stel nou dat je echt niet zo heel erg van sporten houdt (behalve paardrijden natuurlijk ) dan is dat echt een hele opgave.
Maar na dit topic krijg ik helemaal zin in sporten en afvallen dus daar gaan we dan maar voor .

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:45

haha even off-topic als dat mag

lenneku je hebt echt een grappig onderschrift!!

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 19:44

ik zal hier een foto neer zetten kan iederen zine dat ik dik ben(op de foto lijkt dat niet zo maar dat komt omdat ik mijn buik inhoud).
Afbeelding

hier lijk ik niet super dik.

Afbeelding

hier ook niet echt maar toch ik ben wel een klein beetje afgevallen.

en oja deze foto's zijn van vorig jaar vlak voor oud en nieuw met gala.

mememe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 19:49

oja en ik ben de rechter op allebei de foto's
bron:singelland

DromenLies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 22:18

tja.. ik heb nooit een buikje gehad maar altijd veel bewogen...
ik tennis zo'n 3 a 4 keer per week een paar uur (rennen rennen rennen) en ik rijd paard 5 keer per week als ik het red... en veel fietsen...

wat ik echt iedereen kan aanraden is letten op je levensstijl.. regelmaat erin brengen en pak eens de fiets of ga eens lopen in plaats van met het OV of de auto/brommer/iets met een motor...

uhm foto van mij buik haha die laat ik maar achterwege.... (teveel moeite)

succes allemaal haha

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 08:49

Na 8 sit-ups kapot zijn??? Mijn fitnessinstructeur ziet me aankomen

Ik train mijn buikspieren meestal zo'n 20 minuten per keer (meestal 1x daags, soms 2x daags), en dan doe ik er echt wel meer dan 8....
Ik gebruik veel technieken die ze bij bokstrainingen gebruiken om mijn buikspieren te trainen: erg zwaar, maar het werkt als een tiet!

Verder: als ik een flink stuk gemountainbiket heb dan voel ik mijn buikspieren ook erg goed, vooral de schuine! Aanrader dus!

Gaan we hier nou foto's neerzetten van buiken?

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 14:57

Nee hoor, geen foto's.. Anders ga ik schoenen naar me hoofd geslingerd krijgen

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:11

Misja schreef:
Ik gebruik veel technieken die ze bij bokstrainingen gebruiken om mijn buikspieren te trainen: erg zwaar, maar het werkt als een tiet!

wil je wat oefeningen uitleggen ?

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:19

Zal ik jullie eens even uit jullie droom helpen dat je geen platte buik van buikspieroefeningen krijgt?

Je krijg wel een strakke buik, das zeker, maar het vet zal over je spieren heen blijven zitten en je zult de spieren dus niet kunnen zien. Je moet dus het vet zien kwijt te raken....

Het is algemeen bekend dat hoe meer spieren je hebt hoe meer vet je verbrand. Je spieren hebben namelijk brandstof nodig (vet) en hoe meer spieren je hebt, hoe meer vet je verbrandt (OOK als je gewoon niets doet!!)......
Je buikspieren echter zijn maar heel klein in vergelijking met je beenspieren en rugspieren!! Als dus gaat trainen op die grote spieren (hardlopen, zwemmen, roeien) zul je meer spiermassa kweken en dus meer vet verbranden op den duur... Op die manier verdwijnt ook het vet op je buik!! En vele malen sneller dan wanneer je alleen op je buikspieren gaat trainen!

Dus heb je nu flink wat vet op je buik: ga je been/rugspieren trainen
Heb je gewoon een slappe buik en wil je die wat strakker: dan kun je voor de buikspieroefeningen gaan..

Kieffertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:27

Je hele lichaam trainen is sowieso beter, lijkt alles wat meer in verhouding. En cardio wil ook wel eens helpen als er ook vet vanaf moet.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 23:11

Cheeffie schreef:
Heel veel sit-ups doen! Ik doe er elke avond 200 ( in 4 etappes van 50) en mijn buik begint al aardig strak te worden.

Succes!

als jij 50x een situp achter elkaar kan doen, Dan hoor je echt helemaal kapot te zijn!

Als je je buik goed aanspant (inhoud maar dan wel doorademen ) dan kan je er hoogstens 8 doen, daarna doet je buik zeer
heb ik ook maar van mn fitnis instructrice, die zal dr wel verstand van hebben he (en mijn buikoefeningen vergeet ik soms.. altijd )
[/quote]

ik heb op een landmacht school gezeten, en daar moesten we ook heel veel situps doen]
quote]

euhmmm..nee hoor...
ik deed op een gegeven moment 600 sit-ups...en dan voelde ik het amper...
dat komt omdat ik zo'n getrainde buik had {lees blokjes}
en nee, geen fantasie...ik heb aan bodybuilding gedaan
[/quote]

Kieffertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:41

Sit-ups zijn sowieso zwaarder dan de 'gewone' buikspieroefeningen waarbij je maar een stukje van de grond komt. Nadeel bij het eerst is dat vrijwel iedereen alleen maar aan zijn nek trekt. Daar heeft je buik dus weinig aan.

FlEuRXBoNnY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 23:13

wat is nou precies cardio?
ik do ehet vast ook wel in de sportschool maar ik weet eiglijk niet waar het voor staat

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 00:17

esperance schreef:
Monster schreef:
]
quote="Cheeffie"

Succes!

[/quote

ik heb op een landmacht school gezeten, en daar moesten we ook heel veel situps doen..
[/quote]

ik doe ook situps, maar dat is mijn huiswerk van gym, buik en rug en arm en beenspieren kweken, en ik ben absoluut niet dik!
en ooit, toen ik nog elke dag reed, was ik ook nog lenig, maar nu? zo stijf als een hark!(is wel wat overdreven maar toch!)
en als je een paard hebt en je wilt conditie: ga er mee naar buiten en ga zo hard rennen als je kan zodat je paard naast je galopeert!
en als je dit regelmatig doen wordt je er zelfs niet eens meer moe van! en goed voo je buik!
deed ik ook in de zomer vorrigjaar!

More

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 00:41

na 8 sit ups hoef je nog niet kapot te zijn, de ene mischien maar ik doe er ook 50 maar dan ben ik ook wel moe hoor.
maar mn buikspieren doen niet zeer.
dan ga k een paar minuutjes rusten en dan ga ik nog een andere oefeningen doen meestal 20 x benen omhoog en dan net boven de grond en dan weer omhoog. dit hou je maar heel even vol een stuk of 7 x en dan weer even pauze.

verootjoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 11:16

Chrisje92 schreef:
Babeth schreef:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die blokjes niet mooi vind.
Ik heb zelf erge blokjes en erger me er dood aan. Bij een meisje vind ik 2 banen het mooist. Maar dat ben ik hè.

heb je me tip gelezen? na buikspieroefeningen, helemaal uitrekken. Krijg je geen blokjes!

Ik vraag me af van wie je deze onzin hebt . Als je krachttraining doet voor je buik, en je doet het op de goede manier, krijg je blokjes. Door te rekken verander je hier helemaal niks aan.

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 13:56

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, heb ik hier wat berichten uit dit topic verwijderd.
Een dieet aanraden waarbij je enkel en alleen drugs moet gebruiken lijkt mij niet bepaald verantwoord. Als je je eigen lijf wil vernielen, prima is jouw verantwoordelijkheid, maar raad dat niet een ander aan en al zeker niet aan kinderen of jong volwassenen.

Kieffertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 16:24

Wat 'cardio' is kan je aan de naam al wel zien; training voor je hart (en je longen). Het komt erop neer dat je middelzware oefeningen heel vaak herhaalt. Hierdoor wordt je conditie beter, je longinhoud groter, het vermindert de kans op hart- en vaatziekten en je valt ervan af. Van krachttraining val je niet echt af; dat is voor de spieropbouw. Voorbeelden van cardio zijn: zwemmen, fietsen, hardlopen.