runningkawa schreef:Denk dat he vriendinnetjes wat bang zijn om te zeggen wat ze wegen en dat lijkt me niet zo raar omdat jij er zo op gefocust bent
Ik lees idd tussen de regels door (is het eigenlijk wel tussen de regels door, sommige dingen staan er gewoon) , krijg heel vieze bijsmaak van sommige berichten.
en jij zei x pagina's terug pb's te krijgen, nou ik ook
met mensen die jou zinnen hetzelfde opvatten als ik
dus ben niet de enige, die jou berichten zeer denigrerend over vind komen naar alles en iedereen met 42 en meer
Maar zegt het feit dat jij mijn berichten denigrerend opvat, niet evenveel over jou als over mij? Ik ben hier heel fanatiek bij lijntopics, en heb hier en daar advies gegeven. Dat doe ik in mijn omgeving ook, als er om gevraagd wordt . In deze context heb jij mijn berichten gezien, ken je mijn achtergrond, en plakt jouw referentiekader er een plakkertje op als 'ze zal dik zijn wel vies vinden'.

Het enige wat ik in dit topic terug kan vinden als zijnde enigszins denigrerend, is mijn zinnetje dat het absurd is om 46 als normaal aan te gaan voeren. Vervang daarbij 46 door 34, dan hoor je niemand.
Het verbaast mij werkelijk hoeveel mensen hier in dit topic, het bericht opvatten als een persoonlijke belediging en menen een kruistocht te moeten voeren voor 'de zwaardere medemens'. Iemand leest het woordje 'dik' en meteen wordt je geassocieerd met een graatmager anorexiatype dat afkeer heeft van eten en dikke mensen niet accepteert. Apart fenomeen hoor...
Gerbenfroh: Welke stad is dat??!!