Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en toen de asielzoeker werd geholpen wilde hij meer geld en kreeg dat dus niet dus hoppa, dan heb je een schaar in je borstbeen staan.
Ambtenaar van de sociale dienst wilde geen klacht indienen want het was blijkbaar niet ernstig genoeg (zou dit die man dan vaker overkomen zou je denken
) Enfin, een paar dagen later kwam ik die Somalier dus tegen op straat en hij moest blijkbaar naar de dokter want ik liep in de weg ofzo, dus ik kreeg een duw waarna mijn vriend die zak met botten ongeveer op twee meter boven de grond aan zijn nekje heeft heen en weer geschud, totdat deze gorgelgeluiden begon te maken. Toen heeft die gore flikker van mij nog een hoek gehad en sindsdien, telkens wanneer ik hem tegen kom, steekt hij de straat over want ik ben blijkbaar gevaarlijk ofzo
.hotdog schreef:Goh Prima even een vraagje: Je zei ergens (weet niet meer waar) dat je even geen baan hebt. Ben jij nou zo'n "parasiet"die een uitkering trekt terwijl je ook inpakwerk zou kunnen doen?

hotdog schreef:Roos dat woningprobleem dat ken ik, maar ja zoalng je geen kids hebt ben je niet urgent! DAT is pas discriminatie
Roos"]
[quote="hotdog schreef:Goh Prima even een vraagje: Je zei ergens (weet niet meer waar) dat je even geen baan hebt. Ben jij nou zo'n "parasiet"die een uitkering trekt terwijl je ook inpakwerk zou kunnen doen?
Ik heb niet in het profiel gekeken, je hoeftniet gelijk zo fel te reageren hoor
. Maar ja, lees maar wat ik eerder schreef, dat is vrij duidelijk denk ik.
) die vooral de vrouwelijke voorbijgangers onheus bejegenen maken dat mensen dit gebied mijden als de pest. Maak 'm autovrij en er komt helemaal niemand meer. Desiree schreef:DAn nog moeten ze zich aanpassen, en er geen zooitje van maken. Ik ken trouwens ene meisje uit Iran, was ook asielzoeker. Haar vader en broer wilden haar indertijd weghebben daar, het was te gevaarlijk. Ze heeft haar studie medicijnen daar moeten onderbroken maar daar ging ze hier mee verder. Intussen kreeg ze te horen dat haar vader was opgepakt en vermoord. Zij was dus een terechte asielzoeker, die zich netjes aanpaste. Ik krijg sterk de indruk dat het gros NIET zo is.

hotdog schreef:- Gedurende de asielprocedure
mogen asielzoekers werken en leren.