Pff, ik kwam gisteren echt niet meer uit mijn woorden... Sinds gisteravond vliegen voortdurend gedachten door mijn hoofd van Neeltje, ik kan me nog goed herinneren toen haar pony, Demi, overleed, ze was er kapot van... Ik hoop dat ze nu weer samen is met Demi...
Het was echt een van de liefste mensen die ik ken... altijd aardig en ook altijd optimistisch...
lieve nabestaanden, Ook ik heb haar nooit persoonlijk gekent, wel altijd (in stilte) de topics gevolgd.. Ik wens iedereen die haar lief had heel veel sterkte met dit grote verlies. Lieve lavanta rust zacht
Persoonlijk kende ik haar niet, op bokt kwam ik haar wel tegen en heb wat topics van haar gelezen.. Ik zit hier nu helemaal geschrokken met kippenvel te lezen..
Aan alle nabestaanden heel veel sterkte, Lavanta; Rust zacht!
Ik heb haar niet gekend. Niet in real life en niet echt op bokt. Wel heb ik haar topics gevolgd. Vreselijk dat dit zo heeft moeten aflopen. Ik wens iedereen die Lavanta heeft gekend ontzettend veel sterkte.
zo moedig en al zo vaak toch weer thuis gekomen uit het ziekenhuis en dan nu juist als ze het helamaal zag zitten ze zei pasgelede nog dat ze aan het eind van het jaar weer op der paard wou zitten en dan nu dit dit Kan gewoon niet het Mag niet Niet zij !!!!
ik wil in ieder geval de famillie en vrienden allemaal heel veel sterkte wensen
jezus wat schrik ik hier van, ik heb haar topics gevolgd en dacht dat het net zo goed ging met haar pacemaker, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn, ik wil iedereen die Lavanta kende en dan met name haar ouders, familie en vrienden heel veel sterkte wensen in de tijd die nog komen gaat
Annelou
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant
Alle familieleden, kennissen, vrienden en alle mensen die haar lief hadden: Heel veel gecondoleerd en super veel sterkte met dit verlies.. Lieve Neelis; rust in vrede..
Ik heb helemaal kippenvel, ondanks dat ik Lavanta ook niet gekend heb, ik heb er wel steeds wat stukjes van haar ziektebeeld gevolgd. Alle familie, nabestaanden, heel veel sterkte de komende tijd..