runningkawa schreef:precies, dus als je niet wilt meedraaien in een maatschappij moet je op een hutje in tibet gaat wonen, bv.En ik voor hun roelstoel voor bekken instabileiteit
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Kawa, bekkeninstabiliteit is een complicatie. Als jij naar het ziekenhuis moet omdat je van je paard valt heb je daar toch in feite ook zelf om gevraagd? Zo kun je wel bezig blijven natuurlijk.
marel schreef:Volgens mij gaat de essentie een beetje verloren. Ik vind het jammer dat de wens om wel of geen kinderen te krijgen zoveel heftigheid oproept. Een kinderwens is een persoonlijke keuze die wij gelukkig mogen maken in nederland. Dat is prima. Wat mij verbaasd is dat de bewuste kinderloze mensen kinderen lijken te zien als monstertjes die je leven verpesten en voor de nodige (maatschappelijke) lasten zorgen. Dat gaat mij wat ver. Ik denk zelf dat ''burgerlijke'' waarden zoals kinderen, gezin, sparen en werken een maatschappij juist ook in stand houdt en behoed voor het nog verder afglijden.
runningkawa schreef:als je dat zegt krijg je weer het antwoord dat je spijt krijgt,
Citaat:of later alleen bent en niemand op bezoek komt en dat soort dinge
runningkawa schreef:waarom moeten wij verbaal korte metten maken?
waarom word het niet gewoon geaccepteerd?
runningkawa schreef:Heb ik het nu over bekken instabilitiet dan?
Heb het gewoon over zwangerschaps verlof kinderbijslag.
Dat van de B.I. was gewoon een grapje als tegen argument op de rolstoel
Stond ook een loei van een smiley achter
runningkawa schreef:Ik mag hopen dat het met dit onderwerp dan snel gaat
want je word er kotsmisseljk van
Je bilologische klokje gaat tikken hoor![]()
Of krijg ik over 10 jaar standaard de vraag, heb je geen spijt?
Je weet niet wat je mist?
faye schreef:you're right! sorry!
Las ziektewet.....
ja las je ook, maar je las geen bekkeninstabileiteit
Maar hoe zie je het dan voor je? Eerst ontslag nemen en dan zwanger worden? Niet echt goed voor de emancipatie of vind je dat niet belangrijk?
nee, vind ik idd niet belangrijk als je voor kinderen kiest, daar ben ik erg ouderwets in ja
Het een of het ander, niet alles willen hebben
Kinderbijslag vind ik ook onzin,
Gelukkig
zwangerschapsverlof is in feite gewoon tijdelijke ww.
Moet je dan ook wekelijks solliciteren?
isabelle schreef:je kan ook gewoon zeggen, ik wil geen kinderen want de opvoedingen van de huidige kinderen trekken op niks of nee beter, de ouders kijken er niet naar om, BELACHELIJK hoe jullie alles over 1 kam scheren