Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:dat was dus mijn hele punt ook al. het is maar de vraag wie je hiermee een dienst doet, miep of de roddelsmullende-bokkers.
ik vraag me af of iedereen nu zo boos is op miep (want goed beschouwd is het verzinnen van iets nou echt zo bijzonder niet), of op zichzelf, omdat ze erin getrapt zijn.
Fairie schreef:Zo, het koste me eventjes wat moeite om door 10 pagina's te spitten...
Ik vraag mij nu enkel af wat 'Miep' er toe heeft gezet dit soort dingen rond te strooien op Bokt en een meeting te organiseren voor haar zelf. Een meeting waarbij de andere Bokkers voor haar een cadeau zouden kopen.
Ik snap de reacties van sommige andere Bokkers: Boos. Tuurlijk, ik ben ook boos. Ik denk dat we er allemaal wel kwaad over kunnen zijn dat we zo in de maling zijn genomen maar ik denk dat 'Miep' wel de kans moet krijgen om ook hier, na al die leugens, te vertellen wáárom ze dit heeft gedaan.
Misschien zit er een gedachte achter, misschien was het een schreeuw om aandacht. Misschien ook helemaal niet en heeft ze elke keer weer in haar vuistje zitten lachen. Wie zegt het? Weet jij het? Ik niet, maar ik wil het wel graag weten.
Miep: Ik snap het punt dat je misschien niet meer terug wilt komen. Welke situatie ook, je kunt hier naar mijn mening niet gemakkelijk vanaf komen.
Ik hoop dat wanneer je problemen hebt je deze gaat proberen op te lossen zo dat wij, of anderen, niet nogmaals bedrogen worden.
Heike schreef:Een leugentje wordt vaak verteld. Maar dit is spelen met andermans gevoel.