Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:43

Ik voel me best genaaid, heb zelfs een kaarsje voor haar aangestoken.

Maar graciaxx, ze heeft al een "bokt"straflijst! Dus ik denk niet echt heel erg dat er iets mis is met haar!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:45

SuperPepeijn schreef:
dat was dus mijn hele punt ook al. het is maar de vraag wie je hiermee een dienst doet, miep of de roddelsmullende-bokkers.

ik vraag me af of iedereen nu zo boos is op miep (want goed beschouwd is het verzinnen van iets nou echt zo bijzonder niet), of op zichzelf, omdat ze erin getrapt zijn.

In mijn geval beide SP..Wat mij het meest dwars zit is dat er een hoop mensen veel problemen hebben, ziektes en daar steun voor zoeken. Gezien bv ik erg vaak op bokt ben en me aangegrepen voel door zo'n verhaal leef ik erg mee en maak me serieus bezorgd om iemand die ik niet ken. Ik heb nl te veel mensen door ziektes of plotselingen overlijden verloren en het grijpt me aan als zo'n jong iemand iets moet overkomen.
Wat betreft je eerste zin: de roddelsmullendebokkers, vind dit geen roddelen, maar praten over een situatie, een situatie die mensen versteld doen staan. Met daarbij, ze leest mee en heeft de kans om te reageren, dus weet precies waar het over gaat..niks roddelen dus. Mss helpt dit topic Miep juist wel, dat ze de gevolgen inziet van haar acties en beseft dat er wel degelijk iets moet gebeuren met haar, dit noem ik een ziekte dus ze mag blij zijn heeft ze iig iets waar men over praat en automatisch de aandacht krijgt die ze eigenlijk met een leugentopic aanhaalde, maar nu een ziekte die echt klopt..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:47

Zo, het koste me eventjes wat moeite om door 10 pagina's te spitten...
Ik vraag mij nu enkel af wat 'Miep' er toe heeft gezet dit soort dingen rond te strooien op Bokt en een meeting te organiseren voor haar zelf. Een meeting waarbij de andere Bokkers voor haar een cadeau zouden kopen.

Ik snap de reacties van sommige andere Bokkers: Boos. Tuurlijk, ik ben ook boos. Ik denk dat we er allemaal wel kwaad over kunnen zijn dat we zo in de maling zijn genomen maar ik denk dat 'Miep' wel de kans moet krijgen om ook hier, na al die leugens, te vertellen wáárom ze dit heeft gedaan.
Misschien zit er een gedachte achter, misschien was het een schreeuw om aandacht. Misschien ook helemaal niet en heeft ze elke keer weer in haar vuistje zitten lachen. Wie zegt het? Weet jij het? Ik niet, maar ik wil het wel graag weten.

Miep: Ik snap het punt dat je misschien niet meer terug wilt komen. Welke situatie ook, je kunt hier naar mijn mening niet gemakkelijk vanaf komen.
Ik hoop dat wanneer je problemen hebt je deze gaat proberen op te lossen zo dat wij, of anderen, niet nogmaals bedrogen worden.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 17:50

Een leugentje wordt vaak verteld. Maar dit is spelen met andermans gevoel. En vind ik dus erger dan gewoon zeggen dat je paard zes winspunten heeft ipv de werkelijke twee.

Veel bokkers voelen zich in de maling genomen. Carmen heeft haar kans gehad, en nog steeds door te reageren. (al weet ik niet of ik dat zou doen.) . Nu mogen de andere bokkers ook zeggen wat ze ervan vinden.

Deze situatie is natuurlijk een geval apart en komt gelukkig niet zo vaak voor. Ook omdat de meeste bokkers wel enige mensen kennen irl.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:51

fairie ik vind dat je dat heel erg mooi gezegd hebt. vooral dat laatste

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:55

Tjonge jonge zeg! Na 11 pagina's door geworsteld te hebben val ik echt in de ene verbazing na de andere! Hoe kan je nou zoiets doen?

Wat ik me nu wel afvraag. Heiki wordt jij op de hoogte gehouden hoe dat het met die miep gaat? Omdat je schreef dat haar ouders er nu ook bij betrokken zijn. Heb je daar bepaalde afspraken mee gemaakt? Vind het wel vervelend als je zo met je zelf in de knoop zit en vraag me af hoe dat dit gaat aflopen...

ankiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:55

ik heb ook wel schrik dat mensen, die echt wel problemen hebben, of die echt wel ziek zijn, niet snel serieus genomen zullen worden.(wat een zin Tong uitsteken)
maar ik hoop natuurlijk van wel...

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:56

Fairie schreef:
Zo, het koste me eventjes wat moeite om door 10 pagina's te spitten...
Ik vraag mij nu enkel af wat 'Miep' er toe heeft gezet dit soort dingen rond te strooien op Bokt en een meeting te organiseren voor haar zelf. Een meeting waarbij de andere Bokkers voor haar een cadeau zouden kopen.

Ik snap de reacties van sommige andere Bokkers: Boos. Tuurlijk, ik ben ook boos. Ik denk dat we er allemaal wel kwaad over kunnen zijn dat we zo in de maling zijn genomen maar ik denk dat 'Miep' wel de kans moet krijgen om ook hier, na al die leugens, te vertellen wáárom ze dit heeft gedaan.
Misschien zit er een gedachte achter, misschien was het een schreeuw om aandacht. Misschien ook helemaal niet en heeft ze elke keer weer in haar vuistje zitten lachen. Wie zegt het? Weet jij het? Ik niet, maar ik wil het wel graag weten.

Miep: Ik snap het punt dat je misschien niet meer terug wilt komen. Welke situatie ook, je kunt hier naar mijn mening niet gemakkelijk vanaf komen.
Ik hoop dat wanneer je problemen hebt je deze gaat proberen op te lossen zo dat wij, of anderen, niet nogmaals bedrogen worden.

Ik sluit me hier volledig bij aan.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 17:57

Wat er verder gebeurt met Miep is niet aan mij. Ik ken haar niet persoonlijk. Ik zou het raar vinden als ze mij daarin zouden betrekken.

Hoeft ook niet van mij. Ik heb problemen van mezelf.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:57

Miep

Ik heb jou topics niet gevolgd. En daar ben ik blij om als ik dit lees. Als ik jou topics wel had gevolgd, was ik waarschijnlijk nog veel kwader geweest. Mischien is dit "maar" internet, maar ook op internet leven mensen met je mee. Ik hoop dat je dit nu wel beseft, en hulp zoekt bij een psychiater, want als je zo doorgaat, komt er een moment dat mensen het je toewensen. De mensen hier op bokt hebben familieleden die aan dit soort dingen zijn overleden! En jij bent er in principe gewoon mee aan het spotten! In elk geval veel succes bij je hopelijk dagelijkse afspraken bij de psychiater.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:57

Heike schreef:
Een leugentje wordt vaak verteld. Maar dit is spelen met andermans gevoel.

Juist! Daar draait het om.

SP, ik weet inmiddels dat jij tegen ieder besluit van de leiding in gaat, maar dit gaat nergens over. Ik roddel graag, maar daar heeft dit topic helemaal niets mee te maken. Als je dat werkelijk denkt, heb je het niet helemaal begrepen.

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:03

Ja, hier schrik je inderdaad wel van. Dat mensen zo ver kunnen gaan, heb ook wel eens een 'leugentje' *leugen is een groot wordt blijkt nu wel weer eens* verteld om bestwil, en zet zeker ook niet heel mn hebbe en houwe op bokt, want het is toch internet en dat is nu ook weer een typisch voorbeeld van niet weten wie er achter de computer zit. Lekker he die anonimiteit? Wat betreft dit verhaal moet je wel heel laag gezonken zijn, lager kan volgens mij niet Clown en idd ze zit alweer een aantal jaar op bokt zo te zien. Nou ja, zo lag ze vorige maand nog in een diepe coma en dan zie je dat die mensen in eens springlevend zijn Lips are sealed Heb denk nooit op dr topics gereageerd, misschien eens maar wel altijd gedacht, van jee, het zal je kind maar wezen, nou dat kan je nu wel letterlijk nemen denk Clown Hoop dat ze nooit maar dan ook nooit meer terugkeert en als ze dat wel doet ze goed realiseert dat ze nooit meer echt welkom zal zijn.. Ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje krijgt..Moet wel zeggen dat ze het goed geflikt heeft hoor, applausje waard OK dan! Van die ziektes moet ze idd tot de bodem hebben uitgespit..Ziekelijk hoor. En ja, als er een meeting aankomt ben je volgens mij wel snel betrapt en ik dacht dat als iemand een ban had dan ook gewoon definitief een ban had en niet via omwegen op bokt kon komen, nou dat blijkt maar weer eens hoe goed bokt werkt. Clown
Laatst bijgewerkt door Larissa op 27-06-04 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:03

Ach, voor mij is dit hoofdstuk gesloten.

Ik maakte me ook zorgen om dat meisje. Helaas is het anders gelopen dan we verwachtten.

Ik stop er geen energie meer in. Heb wel wat belangrijkers te doen Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:04

Tyrza schreef:

Ik maakte me ook zorgen om dat meisje. Helaas is het anders gelopen dan we verwachtten.

daar ben ik mee eens!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:05

Je lijkt de titanic wel... dieper kun je niet zinken Clown

sorry Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:06

Tyrza schreef:

Idd, en daarom vind ik dat de moddies en beheerders strenger om moeten gaan met deze leugens, Ban erop.

Malle Babe had vroeger ook al de nodige gerommel op bokt.
Scheve mond

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:16

Ik vind het bijzonder pijnlijk dat een hele groep mensen die zo betrokken en hartelijk kan zijn - denk aan het verhaal van Dorine - zo het vertrouwen beschaamd krijgt. Het is best bijzonder dat mensen zich zo betrokken voelen bij anderen die ze alleen via het internet kenden. Gaan de reacties op iemand die hulp of steun kan gebruiken vanaf nu zijn "Zal wel weer gelogen zijn" ?

Miep heeft haar crediet voorgoed verspeelt. En ik hoop dat ze begrijpt dat dit als bokt-gemeenschap iets heel schadelijks is. Je hebt een paar honderd mensen - ja er zitten echte mensen hier achter de andere kant! - een gevoelige knauw gegeven. Die kijken wel drie keer uit voor ze de volgende keer iemand de hand reiken. Heel pijnlijk.

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:19

Maar nu vraag ik me af. Als er een meeting in de planning stond, hoe wou ze dat dan hebben.. Want die mensen zagen haar dan kerngezond Scheve mond

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:21

x4you schreef:
Maar nu vraag ik me af. Als er een meeting in de planning stond, hoe wou ze dat dan hebben.. Want die mensen zagen haar dan kerngezond Scheve mond

Ja idd, dat vraag ik me ook af?

Mischien poeder op dr gezicht, en zielig kijken? Blauw oog

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:26

pff,echt ziek dit gewoon,sorry maar heb hiervoor geen een goed woord over.

doet me pijn voor de bokkers om te zien hoe ze zo erg met haar meegeleefd hebben,en dan dit als dank terug.
daar sta ik gewoon echt met open mond van te kijken.

[AM] Welke bokker heb ik aan de telefoon gehad? Haha!
ik las net dit toppic,jaja overdonderd dat er een bokker belde,waarom...?
Laatst bijgewerkt door beautyfull_mickey op 27-06-04 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:26

Jeeminee... Heb ook de 11 pagina's maar eens doorgepit voor het straks helemaal niet meer te doen was...

Miep: Ga hier heel snel, heel hard aan werken. Zoveel mensen die zo gigantisch voorgelogen zijn, onvoorstelbaar... Scheve mond

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:36

Bij de meeting zou ze waarschijnlijk een hele show hebben opgevoerd Knipoog

Ze zou in huis zitten bij haar vriendin met papa de huisarts
Haar psych zou het een en ander verklaren
Dan krijgt ze een acute flauwte,waaruit ademnood voortkomt o,ja hyperventilatie ook leuk te faken. Lips are sealed

Ik heb haar topic noor even doorgelezen,toch wel nieuwsgierig geworden

Bannen met die hap

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:37

Citaat:
nee maar je staat gewoon in het boek!

Quote van Heike, uit het topic: Welke bokker had ik aan de telefoon..

Staat al ons telnrs. in een boek? Verward

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:38

x4you schreef:

Haha, je bent wel grappig vandaag hoor Knipoog
Het telefoonboek Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:38

x4you schreef:

Als je geen geheim nummer hebt sta je meestal wel in het telefoonboek Knipoog