Citaat:Ik hoop trouwens van harte, dat als je met hem meegaat, het allemaal goed afloopt, maar veel kans geef ik het niet
ik sluit me hierbij aan.....ik wil je met klem adviseren om hulp te zoeken!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leentje schreef:Ik hoop trouwens van harte, dat als je met hem meegaat, het allemaal goed afloopt, maar veel kans geef ik het niet
Cody schreef:Wat zou voor jou de reden zijn om wel te gaan?
Nieuwsgierigheid naar wat de bedoeling daar is? Je vader niet willen teleurstellen? Of iets anders?
Jamy"]
Ik snap heel goed dat jullie allemaal zeggen niet doen. Maar iets in mij zegt steeds als ik denk van ik doe het niet dat mijn beslissing niet klopt...
[/quote]
De reden dat je dit denkt is deze:
[quote="Cody schreef:...Ik weet dat opofferingen voor je familie van wie je houdt heel ver kunnen gaan, dat besef ik ook, en ook waarom je zo graag de band met je vader wilt herstellen..
Jamy"]
[quote="Cody schreef:Wat zou voor jou de reden zijn om wel te gaan?
Nieuwsgierigheid naar wat de bedoeling daar is? Je vader niet willen teleurstellen? Of iets anders?
Cathelijne schreef:
Vakantie? Denk jij dat dit een lekkere ontspannen vakantie gaat worden? Rustiger worden? Gehersenspoeld bedoel je! Spijt? Je krijgt later nog genoeg kansen voor een échte vakantie. Of spijt dat je je vader verliest? Voor zover je hem nog vader kan noemen....
Ben verbaast over hoe snel mensen van mening kunnen veranderen... Eerst vraag je om hulp vervolgens wil je toch weer toegeven aan de grillen van de vader.
Sterre schreef:Mocht je om een of andere reden tóch mee gaan, zorg er dan voor dat je een x-bedrag mee hebt, dat je voor absolute noodgevallen kan gebruiken, verstop je pas en ticket op de eerste dag op een veilige plek