Video onthoofding Amerikaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:33

ik vind dat ik (ik spreek voor mezelf) het niet kan maken tegen over de ouders van deze jongen om het filmpje te gaan kijken...

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:36

ik vind dit filmpje ook echt gewoon onacceptabel en wil niks goed praten (zeker nie zelfs) maar hoe de mensen daar worden behandeld daar hebben wij echt maar dan ook echt geen idee van..... Zijn helemaal door gedraaid en verminkt voor het leven die mensen...

Maar nogmaals wil het filmpje echt zeker niet goed keuren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:37

griebels schreef:
Jij qoute mij, dus hoezo moet ik me niet aangesproken voelen Verward

En jij zet deze smiley Schijnheilig erbij, vandaar mijn vraag

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:39

Waarbij ik ook gewoon zei dat je je vergiste... Wat daaronder stond was algemeen bedoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:40

laat maar...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:42

pfff Schijnheilig

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:19

Annelies en Faye Doei, doei

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:41

Ik heb ernaar gekeken omdat ik zelf wilde oordelen of het verhaal erachter geloofwaardig is.
Er gaan ondertussen zoveel verhalen rond over wat er allemaal niet klopt.
Dan oordeel ik liever zelf dan zonder te kijken de mening van een ander over te nemen.
Als je dan toch een verklaring wil waarom iemand er naar wil kijken,bij deze.

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:51

Ja inderdaad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:08

Sando schreef:
Annelies en Faye Doei, doei

Sando Ach gut Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:12

coydog schreef:
Ik heb ernaar gekeken omdat ik zelf wilde oordelen of het verhaal erachter geloofwaardig is.
Dan oordeel ik liever zelf dan zonder te kijken de mening van een ander over te nemen.

Ik hoef geen verklaring, moet ieder voor zich weten, al speel je de video elke dag voor het slapen gaan af. Maar als iemand neerzet:

ik ga nog een keer kijken, dan kijk ik wel naar de tijd Schijnheilig

dan vraag ik me door die smiley af of iemand dat zo prettig vind om te zien. That's all

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:15

Er was iemand die heel graag wilde weten waarom er naar gekeken werd,dit was niet naar jou persoonlijk.

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:41

faye schreef:
Ik hoef geen verklaring, moet ieder voor zich weten, al speel je de video elke dag voor het slapen gaan af. Maar als iemand neerzet:

dan vraag ik me door die smiley af of iemand dat zo prettig vind om te zien. That's all

Ik denk dat ze daarmee bedoelde dat zíj wel even naar de tijd zou kijken. Om te kijken of er een stuk was overgeslagen. Vandaar dat engelen gezichtje.

Ik snap verder wel dat je daar verward door raakt, het is en blijft een SMILEy.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:53

ik heb het filmpje niet gezien, ik heb juist fotos ontvangen van een vriend van me...je ziet er niet veel op...maar voor mij genoeg om volgende conclusie te trekken

Blaas die twee verdomde landen op! drop er een bom op ofzo!! ze zorgen nog voor een wereldoorlog met hun domme spelletjes!
dat allah zijn heilige kont eens verheft en zijn volk helpt! stomme mensen! wat is dit nou....
wie maakt wie het eerst af?
dit kan toch niet?
hebben ze dan geen respect voor deze familie! ze kunnen verdomme overal op internet zien hoe hun zoon onthoofd word! kan je, je dat voorstellen als ouder?!

ik vind dit wansmakelijk, walgelijk en onrespectvol!

dat ze allemaal de t*ring krijgen daar en nederland en belgie met rust laten!!!!

gatverderrie

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:36

lovelance schreef:
ik vind dat ik (ik spreek voor mezelf) het niet kan maken tegen over de ouders van deze jongen om het filmpje te gaan kijken...

Dat was dus ook wat ik bedoelde. Het was ook al deels op het journaal, da's al erg genoeg, vind ik.

pharagirlke, ik denk dat bommen gooien niet echt de oplossing is.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 11:28

faye"]
[quote="coydog schreef:

[/quote]

Ik dacht dat ik me niet aangesproken moest voelen Verward
Die smiley heb ik erbij gezet omdat mensen hier vonden dat je er niet naar mocht kijken. Ik zei dat ik de tijd zou bekijken in het fimpje vandaar die smiley erachter. Trek toch niet van die overhaaste conclusies zeg...

AnneliesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 11:45

Oh oh griebels toch, denk om je hart!
Zelfde geldt voor sandor, jij mag alles maar zeggen en ik niet he?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 11:49

pharagirlke schreef:
ik heb het filmpje niet gezien, ik heb juist fotos ontvangen van een vriend van me...je ziet er niet veel op...maar voor mij genoeg om volgende conclusie te trekken

Blaas die twee verdomde landen op! drop er een bom op ofzo!! ze zorgen nog voor een wereldoorlog met hun domme spelletjes!
dat allah zijn heilige kont eens verheft en zijn volk helpt! stomme mensen! wat is dit nou....
wie maakt wie het eerst af?
dit kan toch niet?
hebben ze dan geen respect voor deze familie! ze kunnen verdomme overal op internet zien hoe hun zoon onthoofd word! kan je, je dat voorstellen als ouder?!

ik vind dit wansmakelijk, walgelijk en onrespectvol!

dat ze allemaal de t*ring krijgen daar en nederland en belgie met rust laten!!!!

gatverderrie

maar (wat hier al eerder is gezegd) in die culturen is vermoord worden veel minder erg dan vernederd en gemarteld worden, dood is dood, dan merk je er niets meer van. dus voor hen zijn die foto's die worden verspreid veel en veel erger dan zo'n filmpje...

en ik vind het niet kunnen dat je een heel volk zou willen uitmoorden, omdat een aantal dingen doen die niet door de beugel kunnen, we gooien toch ook niet even heel amerika plat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 12:22

faye en griebels, alsjeblieft zeg, hou even op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 12:24

griebels"]
[quote="faye"][quote="coydog schreef:

[/quote]

Ik dacht dat ik me niet aangesproken moest voelen Verward
Die smiley heb ik erbij gezet omdat mensen hier vonden dat je er niet naar mocht kijken. Ik zei dat ik de tijd zou bekijken in het fimpje vandaar die smiley erachter. Trek toch niet van die overhaaste conclusies zeg...
[/quote]

Dat is nou juist het grappige, ik trok geen conclusie , ik vroeg je iets. Jij bent degene die gelijk conclusies trok Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 12:25

Anique_Vaandrig schreef:

Wie, moi? Cool

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 13:57

amerika heeft toch wie hij wil?
waarom blíjven ze dan aanvallen?
voor de olie oke! maar als die landen weer 'bevriend' worden 'krijgen' ze toch ook weer olie?
ik snap dat denken niet van die landen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 16:59

Anique_Vaandrig schreef:

Ik dacht precies hetzelfde, loop toch niet de hele tijd over niks te discusieren.

Weet je ik dnek dat er niet eens met een grote kracht bloed uitkomt, er worden namelijk zoveel bloedvaten beschadigd, dat je in 1 keer heel erg veel bloedverliest. Dus binnen korte tijd kan het er dus niet meer uitspuiten, maar goed dat denk ik dus weer, hoeft helemaal niet waar te zijn.

En over of ie al dood was of niet, wie zegt dat ie niet gedrogeerd kan zijn???

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:39

En nog steeds kan ik niet het hele filmpje vinden, wie heeft de link? mag per pb hoor

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:48

Kunnen jullie elkaar niet pben voor dit soort gezeik?