Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Exitium schreef:pinkie87 schreef:Maar rechtsbijstand inschakelen is verder weinig werk..
Maar vind wel bizar dat je je vals laat beschuldigen en dan nog 100euro eigelijk weg geeft.
Fijn dat je zo ruim zit en blijkbaar daar niet zo veel waarde aan hecht.
Ik denk alleen maar dat is mijn boodschappen geld voor een week, waar ik het mee moet doen
Ze geeft helemaal niets weg, de winkel geeft die € 100 weg...
shilady schreef:Thanks Marlinde en Blue eyes
@Marlinde 100% zeker weet ik het nu niet meer hun blijven er in elk geval heel stellig bij en daarom wil ik ook zeker ff camera beelden zien waarop het bewijs is te zien . Maar vind het gewoon apart dat zowel ik als de kassa dame het dan beide over het hoofd hebben gezien zij moet tenslotte ook even tellen voor ze het in de kassa stopt lijkt mij.
Ik heb inmiddels de spullen al ergens anders gekocht dus deze "bestelling gaat hoe dan ook retour en krijg ik geld terug dus nee ik ga niet profiteren v goedkope spulletjes.
karuna schreef:Als ik iets contant betaal ben ik ook instaat om in mijn portomonaie te tellen en het als geheel aan de kassiere te geven. In de veronderstelling dat deze nog een keer telt en controleert.
SolarHertog schreef:Wat een aannames worden er hier gedaan op bokt! Vreselijk die ramptoeristen en het maken van problemen die er niet zijn.
@ts ik snap heel goed dat je er helemaal klaar mee bent. Toch is het juridisch gezien belangrijk dat je NIET akkoord gaat met hun voorstel. Daarmee geef je namelijk toe dat je te weinig hebt betaald. Wie zegt dat je dan niet alsnog beschuldigd wordt van diefstal?
Ik zou vandaag die beelden gaan kijken en gaan filmen, desnoods stiekem. Aangeven dat je de koop wilt ontbinden. Je bon is tevens je betaalbewijs dus dat moeten ze gewoon doen.
Daarnaast zou ik overwegen aangifte te doen van smaad/ laster. Wat een bedrijf zeg.
SolarHertog schreef:Wat een aannames worden er hier gedaan op bokt! Vreselijk die ramptoeristen en het maken van problemen die er niet zijn.
@ts ik snap heel goed dat je er helemaal klaar mee bent. Toch is het juridisch gezien belangrijk dat je NIET akkoord gaat met hun voorstel. Daarmee geef je namelijk toe dat je te weinig hebt betaald. Wie zegt dat je dan niet alsnog beschuldigd wordt van diefstal?
Ik zou vandaag die beelden gaan kijken en gaan filmen, desnoods stiekem. Aangeven dat je de koop wilt ontbinden. Je bon is tevens je betaalbewijs dus dat moeten ze gewoon doen.
Daarnaast zou ik overwegen aangifte te doen van smaad/ laster. Wat een bedrijf zeg.
cursebreaker schreef:Ik vind het feit dat het bedrijf haar zo opzoekt en opbelt ook alles behalve normaal, maar goed.
Ze hebben natuurlijk niks open en bloot gegooid op social media, maar de gang van zaken is alles behalve oke te noemen.
, laten we het niet groter maken dan het is.