zal wel ietsje langer duren aangezien ik in duitsland woon maar superleuk dat er mensen naar Duitsland willen verzenden!
Kwam helaas veel te laat achter het noorderlicht, jammer had het graag gezien. Supermooie foto's hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zal wel ietsje langer duren aangezien ik in duitsland woon maar superleuk dat er mensen naar Duitsland willen verzenden!
Miran schreef:Ik heb het noorderlicht helaas ook gemist, hoe hard ik eerder ook zei om echt op pad te gaan bij de eerste serieuze melding. Ik heb even op zolder uit het raam gekeken maar zag niets. En vanmorgen allerlei foto’s vanuit het dorp
de eerste jaren zijn al pittig, laat staan met een tweeling. Jolien87 schreef:Bedankt lieve meiden.
Dit leek me zeker leuk om naar uit te kijken maar het enige wat ik nu wil is slaap en tijd.
Het is inmiddels 03:10 en ik ben al vanaf 01:00 bezig met een meisje dat niet wil slapen.
Over 2,5 uur gaat de wekker weer.
Tijd voor vriendinnen heb ik niet meer, laat staan dat ik de energie ervoor heb. Dat beperkt zich momenteel tot appcontact en dat vind ik al erg genoeg.
Ik heb net maar even flink gehuild in de stoel.
Het zal uiteindelijk wel weer goedkomen maar nu zitten we in een onmogelijke cyclus van slaapregressies, doorkomende tandjes, mentale sprongetjes en wintervirussen.
valt allemaal niet mee met die kleintjes. Alles is een fase en gaat voorbij, tijd en energie komen wel weer ( hou ik mezelf ook altijd voor
) maar als je er midden in zit is het gewoon heftig. hahahatsjoe schreef:Zo vreselijk blij dat ik geen kinderen heb... Schijnt dat ik met 9 jaar al zei dat ik geen kinderen wilde
ben gewoon laat moeder geworden en al is het soms zwaar, ik had het niet willen missen.

Galja schreef:hahahatsjoe schreef:Zo vreselijk blij dat ik geen kinderen heb... Schijnt dat ik met 9 jaar al zei dat ik geen kinderen wilde
Heb ik ook altijd geroepenben gewoon laat moeder geworden en al is het soms zwaar, ik had het niet willen missen.
Ik zeg altijd dat de zorg voor de kinderen niet zwaar is, maar alle verplichtingen eromheen ( werk, huishouden, sociale contacten enz enz )
EmptyWords schreef:Dat is zo waar! En met sociale media wordt er ook zo nadruk gelegd op wat zou moeten, zou horen etc. Bij vlagen kan ik daar echt onzeker van worden

Hopelijk is deze periode snel over en kan je weer terug jezelf voelen. Het is gewoon met jonge kinderen zo pittig dat je soms jezelf verliest.
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 4
Welk boek of tijdschrift ben je aan het lezen? Heb je een favoriet genre?
Citaat:Weekvraag week 4
Welk boek of tijdschrift ben je aan het lezen? Heb je een favoriet genre?