Wie helpt mij aan meer fantasy boektitels?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keldeo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:11

Ik hoop dat ik hier ook wat adviezen mag vragen. Ik lees heel veel en heel graag fantasy. Doe ik al jaren dus de echte klassiekers ben ik al lang doorheen. Ik zoek dan ook echte fantasy zonder te veel smut. ACOTAR vind ik prima bijvoorbeeld. Maar ik heb recent een boek gelezen waar in het aanraken van de anus rimpels werd beschreven en ben nu in een serie bezig waar opeens met het zaad van de ene op het lichaam van de ander wordt getekend. Daar lees ik geen fantasy voor :D Ik vind het erg jammer en afleidend van een verhaal als er ontzettend grafische scenes in een boek zitten. En het is echt niet dat het allemaal heel braafjes moet zijn, maar
Ik wil een goed plot en worldbuilding.

Welke series of standalone’s zouden jullie me dan aanraden?

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:22

O ja dat snap ik wel Keldeo. Wat heb je al gelezen van de meer recente fantasy, waar je wel blij van werd? The Wolf King misschien? Of de Crescent City serie? Die is ook van Sarah J Maas.

Djoena schreef:
Ik ben vandaag toch nog begonnen met boek 5, na jouw berichtje gelezen te hebben MissCharlie :j

Yay! Hopelijk vind je het wat!

daydream schreef:
Ik vond how to lose a Goblin in ten days leuk van Jessie Sylva

Klinkt leuk, dank voor de tip!

Goof

Re: Wie helpt mij aan meer fantasy boektitels?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:27

Mochten er nog liefhebbers zijn van de oudere (maar goede) fantasy; mijn hele collectie van R.E. Feist mag naar een nieuwe eigenaar :j
Lekker verdwalen in andere werelden enzo.

Daihyo

Re: Wie helpt mij aan meer fantasy boektitels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15 min geleden

De Drakenhart trilogie van Nora Roberts. Wel romantiek, maar geen smut.