Wat was je grootste miskoop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 09:58

Britta31 schreef:
Alles wat wij in het verleden gekocht hebben voor de kinderen, het word totaal niet gewaardeerd.Ik snap niet hoe die 2 zo egoïstisch zijn geworden,

Oh jeetje…

Het zal deels genetica en deels omgevingsfactoren zijn. :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 10:12

Jolien87 schreef:
Oohja, dat is natuurlijk ook nog een optie maar Vinted leek me juist zo handig omdat, dat zo op kleding gespitst is.
Het meeste is maat 16.

San87: ik vermoed dat het komt doordat ik originele tekst van Topvintage zelf heb gebruikt voor de belangrijkste kenmerken en materiaal.
Dat leek me juist zo handig. :')
Maar echt een heel duidelijke reden heb ik nog niet gekregen, enkel dat er sprake is van fraude, waar ik het dus meteen Spaans benauwd van kreeg omdat ik normaal echt een Brave Hendrik ben.
Ik heb direct bezwaar aangetekend met daarbij oprecht excuses en screenshots van mijn bestelgeschiedenis bij Topvintage zodat te zien is dat ik de jurken echt allemaal zelf heb aangeschaft dus het is te hopen dat ik snel een reactie krijg.

Het zijn echt allemaal prachtige swingjurken maar voorlopig zit het er echt niet in dat ik ze ga passen.
En met een verhuizing in het vooruitzicht is dit een mooi moment om ze toch maar te verkopen.
Mocht mijn buik uiteindelijk toch weer gaan slinken dan kan ik altijd nog weer wat nieuws aanschaffen.

Ooooh ja dan snap ik het. Maar je kunt uitleggen dat het een beginnersfoutje is, toch? Ik heb geen idee hoe coulant Vinted is, om eerlijk te zijn...

Als het allemaal swingjurken zijn, dan zou je die juist met een wat dikkere buik goed moeten passen, toch? Meestal zit de taille wat hoger of kun je die iets omhoog trekken.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:14

Britta31 schreef:
Alles wat wij in het verleden gekocht hebben voor de kinderen, het word totaal niet gewaardeerd.Ik snap niet hoe die 2 zo egoïstisch zijn geworden,

Heb je zelf een idee hoe het zou kunnen komen?

Ik heb namelijk altijd het idee dat kinderen die vroeger in schaarste opgevoed zijn ( waar dus amper geld was voor eten, laat staan voor iets anders) juist hele kleine dingen kunnen waarderen....
Die kinderen zul je ook nooit horen zeuren dat ze iets niet lusten.

Het is vaker onze eigen schuld dan dat we zelf door hebben;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 20:43

_San87_ schreef:
Jolien87 schreef:
Oohja, dat is natuurlijk ook nog een optie maar Vinted leek me juist zo handig omdat, dat zo op kleding gespitst is.
Het meeste is maat 16.

San87: ik vermoed dat het komt doordat ik originele tekst van Topvintage zelf heb gebruikt voor de belangrijkste kenmerken en materiaal.
Dat leek me juist zo handig. :')
Maar echt een heel duidelijke reden heb ik nog niet gekregen, enkel dat er sprake is van fraude, waar ik het dus meteen Spaans benauwd van kreeg omdat ik normaal echt een Brave Hendrik ben.
Ik heb direct bezwaar aangetekend met daarbij oprecht excuses en screenshots van mijn bestelgeschiedenis bij Topvintage zodat te zien is dat ik de jurken echt allemaal zelf heb aangeschaft dus het is te hopen dat ik snel een reactie krijg.

Het zijn echt allemaal prachtige swingjurken maar voorlopig zit het er echt niet in dat ik ze ga passen.
En met een verhuizing in het vooruitzicht is dit een mooi moment om ze toch maar te verkopen.
Mocht mijn buik uiteindelijk toch weer gaan slinken dan kan ik altijd nog weer wat nieuws aanschaffen.

Ooooh ja dan snap ik het. Maar je kunt uitleggen dat het een beginnersfoutje is, toch? Ik heb geen idee hoe coulant Vinted is, om eerlijk te zijn...

Als het allemaal swingjurken zijn, dan zou je die juist met een wat dikkere buik goed moeten passen, toch? Meestal zit de taille wat hoger of kun je die iets omhoog trekken.

Ik heb ook een mooie tekst en uitleg gestuurd maar ik ben nog steeds in afwachting van een reactie en we zijn inmiddels een week verder.
Naar mijn gevoel gaat Vinted er met een gestrekt been in als het om dit soort praktijken gaat maar ik had geen enkel benul :=
Enfin, de bokt markt is inderdaad ook nog een optie en anders Marktplaats, desnoods.

Duhelo

Re: Wat was je grootste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 21:24

Eentje maken vanaf een ander emailadres?