Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 03:24

Mondy schreef:
Even simpel uitgelegd: Oefengewonde voor allerlei hulpverleners. Meerendeel is militair. (Niet altijd alleen maar gewonde, ook als omstander/hulpverlener enz)
Ik grimeer zelf mijn verwondingen en weet ook eea medisch om dus zo realistisch mogelijk allerlei trauma's/verwondingen/ziektes uit te spelen.
Veel kennen het als Lotus, maar die zijn vaak meer gericht op bhv/ehbo en gebruiken vaak ook andere materialen. Maar daar lijkt het wel op.
En werk voor een organisatie dat tegenspel geeft voor de ME, arrestatie eenheden enz als relschopper/slachtoffer/vijand.

Bij Lotus heb ik een beeld dus ik denk dat ik het redelijk bij de omschrijving ver kan vormen tot je werk. Wel tof maar ook mega intens. Het gene wat de ME nodig hebt zal indrukwekkend zijn of valt dat wel mee met de gedachte dat het “een spel” is?

Stal_Fiore schreef:
Hi! Welkom mede Leidenaar *\o/* op welke stal heb je je lease paard staan?

En Miran ook van dichtbij. Mijn paarden staan in Oud Ade, jouw richting op.

Renee ook uit deze regio. Grappig zoveel van hier.

Ik ben inmiddels wel verhuisd. We hebben best een periode geprobeerd een huis te bemachtigen in omgeving Leiden maar dit was geen doen (of mijn werkgever had me een stuk meer moeten betalen). Dus ik ben terug verhuisd naar west Friesland (kop van noord Holland)

Mondy

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 06:38

De ME enz is vaak wel wat pittiger ja, je komt daar meestal niet zonder blauwe plekken vandaan :') Maar vergis je niet, ook als trauma acteur krijg je eea te verduren. Tourniquets worden echt aangedraaid voor ze weer wat losser mogen, je kan ook tegen de grond gewerkt moeten worden als je bijv een gewonde verdachte bent enz het is in alle opzichten mega divers, dat maakt het zo leuk

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 06:53

Een aangedraaide tourniquet is niet cool := heb (waarschijnlijk de light variant) bij mijn EHBO cursus moeten voelen. Zodat je weet wat je een ander omdoet en waarom dit soms gepaard gaat met protest. Maar wel mega tof dat je iets kan doen wat je leuk vind!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 08:24

Crusebreaker wat jammer dat je toch niet meer meedoet, maar je hebt er vast goed over nagedacht.
Hopelijk volgend jaar wel. :)

Mondy wat een tof beroep heb jij zeg! Denk dat jij heel veel meemaakt en ziet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 08:52

Wat jammer Cursebreaker.

Tof beroep Mondy. Ik heb bij mijn kinderehbo en bhv gewerkt met een Lotus. Echt zo knap dat je dat kunt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 09:42

Renee schreef:
Een aangedraaide tourniquet is niet cool := heb (waarschijnlijk de light variant) bij mijn EHBO cursus moeten voelen. Zodat je weet wat je een ander omdoet en waarom dit soms gepaard gaat met protest. Maar wel mega tof dat je iets kan doen wat je leuk vind!

Ik ken het ook van de EHBO, vreselijk om die dan om te moeten te doen -O-

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 10:49

Hahaha jep, wij hebben soms 18 casussen op een dag _O-
Maar inderdaad mega tof en heel divers. Van doktersgesprekken tot het mega zware oorlogstrauma tot psychische klachten.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 11:14

Ik zal me ook eindelijke eens bekend maken, ik ben dus Elke, halverwege de 40 en 50 jaar oud, getrouwd en mama van een 11-jarige zoon. Thuis 2 poezels, Harley en Panache. Ook nog een gevlekt paardje, Manitou, waar mijn bijrijdster voor zorgt.
We zijn grote leesbeesten - trouwe bibgangers. Geef mij maar een beetje geschiedenis en fantasy. Raymond E. Feist vind ik bv erg goed.
Daarnaast begin gemaakt met groenten kweken. Tomaten en prinsessenbonen en radijsjes en courgetten staan nu in onze tuin. Ik probeer ook gezond te koken voor mijn beide heren (liefst lokaal, bio.. laat die streekproducten maar komen!)
Zou wel wat meer met mijn handen willen doen, knutselen of haken of zo, dus een start-to pakketje lijkt me leuk. Zelfgemaakte cadeautjes zijn altijd toppie!
Ik werk als internationaal coördinator voor expertises op ladingschades wereldwijd. Elke dag nieuwe verrassing wat men nu weer onderweg of in tijdelijke opslag kapot heeft gekregen.
Toffe sokken mogen voor maat 39. Kaarsen hebben we al veel te veel. Geen badspul aub, want we hebben geen bad.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 13:33

Aah jammer Cursebreaker, wel leuk dat je blijft meelezen!

En wilde al vragen wat het inhoud Mondy, maar dat werd al gelijk gevraagd. Klinkt heel tof en interessant!

De aanmeldingen blijven binnenstromen wat leuk! Ik heb er weer zoveel zin in, lekker struinen en zoeken naar ideeën, ofwel gewoon mijn lootje stalken :j .

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 13:40

Hier ook echt weer zin in ! 2 (of 3?) jaar geleden ook meegedaan en zo'n lol gehad in t maken van mn pakket en het gekregen pakket was ook zo tof.
Sowieso omdat mee te kijken met wat iedereen voor leuks krijgt is al een feestje <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 13:41

Ik bedacht mij ineens een top: ovenwanten en pannenlappen. Die van ons zijn aan vervanging toe, te vaak gewassen. :=

Zijn vorig jaar die leukerds gemaakt, door Annemiek toch?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 15:32

marleen_88 schreef:
Ik bedacht mij ineens een top: ovenwanten en pannenlappen. Die van ons zijn aan vervanging toe, te vaak gewassen. :=

Zijn vorig jaar die leukerds gemaakt, door Annemiek toch?

Daar was ik nou eens jaloers op, wat een pracht was dat zeg :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 15:46

Daar was ik ook jaloers op. :j

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 16:42

Best een goede Marleen! Ik heb wat dat betreft alles al, maar met mijn vriend op zoek naar iets voor ons samen en het liefst heb ik dan alles vernieuwd. Bij mij zijn dingen als pannenlappen inderdaad en bestek etc best al wel oud geworden, dus kleine dingen voor de 'tweede uitzet'(? :') ) zijn welkom!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 16:46

Voor mij zijn trouwens haarproducten zowel een top als een flop _O- dingen die leuk zijn voor krullen/CG methode zijn absoluut een top. Al het andere flop vanwege CG methode
Zag ook schoenmaat voorbij komen voor sokken:41
Heb zelf geen bad dus dat schiet niet heel erg op :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 16:56

nevica schreef:
Best een goede Marleen! Ik heb wat dat betreft alles al, maar met mijn vriend op zoek naar iets voor ons samen en het liefst heb ik dan alles vernieuwd. Bij mij zijn dingen als pannenlappen inderdaad en bestek etc best al wel oud geworden, dus kleine dingen voor de 'tweede uitzet'(? :') ) zijn welkom!

Oeh, keukenhanddoeken met een leuk dessin, dat vind ik zo tof en nuttig op de keuken op te leuken, ik hang ze ook op aan onze dampkap dus mooi in het zicht

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 16:56

Haarproducten zijn een flop hier. Spullen als pannenlappen, bestek etc ook :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 17:59

Pannenlappen en keukensetjes zijn hier een top :D

Planten of bloemen een flop, die overleven hier niet :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 18:33

Ovenhandshoenen en pannenlappen zijn hier ook een top, hoe gekker hoe beter :D
En iets wat kinderen gemaakt hebben is ook altijd leuk, mocht mn santa kindjes hebben die graag mee willen helpen/doen

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 18:54

Sokken zijn hier zeker welkom, van dikke huissok, sneakersok tot kniekousen.
Ik heb maat 39/40!

Pannenlappen, theedoeken, ovenwanten, handdoeken ook helemaal prima.

Planten ook goed

Vind veel dingen leuk!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-25 19:00

Ik ben een beetje laat met voorstellen maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen!

Ondertussen ben ik alweer bijna 31. Dit jaar is er weer een paard bijgekomen dus we zitten inmiddels op de 5 paarden. Hobby loopt nog steeds uit de hand.. :+ Tina is ook alweer drachtig voor volgend jaar dus dan verwelkomen we nummer 6. Verder heb ik nog 1 hond, een hele lieve Cane Corso.
Ik woon nog steeds bij mijn ouders. Ik ben ook nog geen inboedel aan het verzamelen want uit huis gaan is nog zeer uitzichtloos. Verder ben ik geen grote alcohol drinker alleen heb ik sinds afgelopen jaar Mostoduva ontdekt wat zeer goed bevalt met een lekker oud kaasje erbij. :9 Afgelopen jaren heb ik ook mee gedaan en daar staat nog veel meer informatie in. Deze zal ik hier ook weer delen in de loop van de tijd.

Om ook maar even de weekvraag meteen te beantwoorden: In de ochtend functioneer ik niet echt geweldig.. Avond mens ben ik steeds minder, lig nu wel regelmatig al rond 22:00 op bed. Ik noem mezelf denk ik maar een overdag persoon. Maar als ik echt moet kiezen gaat avond zeker boven de ochtend.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:00

Ik zal deze dagen wat minder reageren, ik ben een week in Luxemburg. Samen met mijn hond een poging de hele Müllerthal trail te lopen :D

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:09

Ovenwanten zijn hier trouwens ook welkom, nog makkelijker dan pannenlappen.

Liever geen shampoo of bodylotion trouwens, omdat mijn kast daarvan uitpuilt :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:12

Succes Nala! Fijne tijd in Luxemburg.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:13

Tof Morgane, succes!