Mondy schreef:Even simpel uitgelegd: Oefengewonde voor allerlei hulpverleners. Meerendeel is militair. (Niet altijd alleen maar gewonde, ook als omstander/hulpverlener enz)
Ik grimeer zelf mijn verwondingen en weet ook eea medisch om dus zo realistisch mogelijk allerlei trauma's/verwondingen/ziektes uit te spelen.
Veel kennen het als Lotus, maar die zijn vaak meer gericht op bhv/ehbo en gebruiken vaak ook andere materialen. Maar daar lijkt het wel op.
En werk voor een organisatie dat tegenspel geeft voor de ME, arrestatie eenheden enz als relschopper/slachtoffer/vijand.
Bij Lotus heb ik een beeld dus ik denk dat ik het redelijk bij de omschrijving ver kan vormen tot je werk. Wel tof maar ook mega intens. Het gene wat de ME nodig hebt zal indrukwekkend zijn of valt dat wel mee met de gedachte dat het “een spel” is?
Stal_Fiore schreef:Hi! Welkom mede Leidenaarop welke stal heb je je lease paard staan?
En Miran ook van dichtbij. Mijn paarden staan in Oud Ade, jouw richting op.
Renee ook uit deze regio. Grappig zoveel van hier.
Ik ben inmiddels wel verhuisd. We hebben best een periode geprobeerd een huis te bemachtigen in omgeving Leiden maar dit was geen doen (of mijn werkgever had me een stuk meer moeten betalen). Dus ik ben terug verhuisd naar west Friesland (kop van noord Holland)