Show je to good to go pakket.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DemDeempel

Re: Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 14:55

Ik zie nu in de AH app een heleboel vlees staan, ik heb alleen geen idee wanneer hij meestal naar de 70% gaat. Iemand die hier al een logica in heeft ontdekt toevallig?

40% is natuurlijk ook mooi meegenomen maar als ik het dan niet persé nodig heb laat ik het toch liggen.

Hebben jullie ook dat je nu je normale boodschappen abnormaal duur vindt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 15:03

Ja, ik ben nu tussen de 60 en 75 euro per week kwijt. Voorheen was dat tussen de 50 en 65.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 15:21

DemDeempel schreef:
Ik zie nu in de AH app een heleboel vlees staan, ik heb alleen geen idee wanneer hij meestal naar de 70% gaat. Iemand die hier al een logica in heeft ontdekt toevallig?

40% is natuurlijk ook mooi meegenomen maar als ik het dan niet persé nodig heb laat ik het toch liggen.

Bij de supermarkt waar ik kijk is dat vanaf ongeveer 18u. Winkel is tot 22u open.

Helaas zie ik regelmatig in de app dingen met korting die niet in de winkel liggen. Vandaag ook weer: borrelworst met THT 21-09. 40% korting en stonden gisteravond nog 3 op. Vanochtend om 9u nog steeds 3. Ik gekeken: schap leeg en het ligt nergens anders. Misschien iemand die me voor is geweest? Vanmiddag om 14:30 weer gekeken want staan er nog steeds 3 op. Schap nog steeds leeg. En dat heb ik dus iedere keer. Heb het idee dat de app niet bijgewerkt wordt ofzo.

Edit: hangt erg van de supermarkt af hoeveel ik kwijt ben. Ik vind het al heel lang abnormaal duur. Vooral fruit, ook seizoens fruit.
Laatst bijgewerkt door fohadie op 19-09-25 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 15:21

Hier ook, twee persoon huishouden en wij kopen echt geen gekke dingen (al tikt het bier van mijn vriend het bedrag wel goed omhoog iedere week). Iedere week zijn wij rond de 115 kwijt, minder dan dat en ik noem het al een 'goedkope' week :')
Nu las ik wel iets over dat er een onderzoek werd ingesteld, waarom het bijvoorbeeld bij de buurlanden zoveel goedkoper is als hier. Hopelijk levert dat nog iets voor ons op.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 16:02

fohadie schreef:
Helaas zie ik regelmatig in de app dingen met korting die niet in de winkel liggen. Vandaag ook weer: borrelworst met THT 21-09. 40% korting en stonden gisteravond nog 3 op. Vanochtend om 9u nog steeds 3. Ik gekeken: schap leeg en het ligt nergens anders. Misschien iemand die me voor is geweest? Vanmiddag om 14:30 weer gekeken want staan er nog steeds 3 op. Schap nog steeds leeg. En dat heb ik dus iedere keer. Heb het idee dat de app niet bijgewerkt wordt ofzo.

Dat idee heb ik idd ook -O- . Of als ik iets gekocht heb zie ik wel het aantal naar beneden gaan, maar ik heb de overige producten nooit kunnen vinden, heel bijzonder :+ .
Lijkt zo haast wel een lokkertje ofzo :?

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 16:17

Ik heb tot nu toe alles kunnen vinden. Maar blijkbaar kan je de verkeerde streepjescode scannen en dan zal het product dus niet uit de app gaat.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 16:41

DemDeempel schreef:

Normaal rond 16:00 dat het van 40 naar 70% korting gaat ....

Maar juist de afgelopen dagen wordt het steeds minder en steeds later heb ik het gevoel. Tis nu 16:39 en nog werkelijk waar niets met 70%....

Terwijl ik vorige week dinsdag uit mn werk om 15:45 echt alles met 70% korting mee kon nemen.

Heb het gevoel dat het redelijk populair is waardoor het zelfs met 40% korting wel verkoopt, waardoor ze steeds terughoudender worden met afprijzen naar 70% korting?

Sarah_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 17:07

Hier hetzelfde. Ik ben de app in de gaten aan het houden in de hoop ook een algoritme te vinden :p
Voor de mensen die zich afvragen: heb je niets beters te doen. Ik ben hoogzwanger en verveel me :+

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 17:45

Bij Bakker Bart geweest samen met mijn broertje. We hadden echt een flinke tas vol. Geen foto van omdat alles los verpakt zat. Er zat dit ongeveer in: 5x kaasstengels met bacon, chocolade muffin, donut, room broodje, zak met 5 harde bolletjes, croissant, chocolade broodje, kaas uien broodje, soort van kaneel broodje 2x, 2 stokbroodjes. Dit alles voor €14,98 (2 pakketten)

Daarna zag ik bij mij in het dorp dat die online was gekomen van de bakker en die heb ik meteen besteld, was binnen 2 minuten ook uitverkocht. Daar heb ik het volgende gekregen voor €5. Hier kan ik weer een hele tijd mee vooruit :)

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 18:35

Voorlopig niet naar de bakker :))

Ons pakket was ook geslaagd, ik probeer alles in te vriezen :)
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 18:37

Wow Mandy!

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 20:38

lieke2 schreef:
fohadie schreef:

Dat idee heb ik idd ook -O- . Of als ik iets gekocht heb zie ik wel het aantal naar beneden gaan, maar ik heb de overige producten nooit kunnen vinden, heel bijzonder :+ .
Lijkt zo haast wel een lokkertje ofzo :?

Weten jullie zeker dat je het juiste filiaal hebt geselecteerd in de app? :)
Hier klopt het ook 95% wel...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 20:40

Het kan ook een voorraad beheer fout zijn. Misschien is het al meegenomen en dus verkeerd gescand door de koper. Als je namelijk niet de specifieke korting barcode scant maar bv de gewone barcode op het product dan blijft het alsnog bij ‘laatste kansjes’ staan bv.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 21:42

Zo stom ben je toch niet? := Je pakt hem omdat het een 'laatste kansje' is dus ik zou het wel heel dom vinden als je dan niet de juiste code scant.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 21:56

Het gebeurd gerust vaker wel dat mensen ipv de korting sticker, het product zelf scannen. Fouten maken is menselijk en zeker met zelf scan bv gebeuren zo'n dingen echt wel regelmatig. Niet iedereen is er even handig mee, zeker als het nieuw is voor ze.

Maar voorraad kan om meerdere redenen wel eens niet kloppen normaliter, dus dat zal met laatste kansje producten ook kunnen voorkomen. Bv dat iemand iets in een kar heeft liggen en het is nog niet gescand bij de kassa, dat kan ook nog natuurlijk. Tig redenen iig waarom het kan zijn dat er iets nog in de app staat, maar niet te vinden is. Ook leggen mensen vaker producten niet op de juiste plek terug, als ze besluiten iets toch niet mee te nemen, etc etc. Dus dan kan het heel ergens anders liggen als waar je zoekt.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 23:45

Yinthee schreef:

Lijkt zo haast wel een lokkertje ofzo :?[/quote]

Weten jullie zeker dat je het juiste filiaal hebt geselecteerd in de app? :)
Hier klopt het ook 95% wel...[/quote]

Jazeker, dat weet ik 100% zeker. En een keer een foute code scannen kan, maar meer dan 10x? Lijkt me stug. Producten staan er trouwens nog steeds in terwijl andere producten wel zijn weggehaald.

Ik lees hier dat bij sommige al om 16.00 de 70% komt/kwam. Bij mij echt pas vanaf 1800 u en veel is dan al weg. Hier begint het met 25%, om 16u 40% en na 18u 70%.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 07:03

mvdende schreef:
DemDeempel schreef:

Normaal rond 16:00 dat het van 40 naar 70% korting gaat ....

Maar juist de afgelopen dagen wordt het steeds minder en steeds later heb ik het gevoel. Tis nu 16:39 en nog werkelijk waar niets met 70%....

Terwijl ik vorige week dinsdag uit mn werk om 15:45 echt alles met 70% korting mee kon nemen.

Heb het gevoel dat het redelijk populair is waardoor het zelfs met 40% korting wel verkoopt, waardoor ze steeds terughoudender worden met afprijzen naar 70% korting?

Dit gevoel heb ik ook een beetje. Toen het net was en ik voor het eerst keek was het in de middag en was er super veel met 70%, maar afgelopen week bijna niets. Of het is zo populair dat iedereen ze al meegenomen heeft?

Sarah_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 08:15

Ik hield het gisteren dus in de gaten van een filiaal. Uiteindelijk kwam de 70 procent tegen een uur of 7. Toen ik net na sluitingstijd in de app keek, stond er nog heel veel met 70 procent wat dus niet verkocht was en wel aan de datum. Zonde hoor, dat wordt dus alsnog weggegooid. Ze zouden de 70 procent korting er naar mijn idee dus beter eerder op kunnen doen.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 08:45

Bij onze AH staan er in ieder geval dingen in de app die ze niet verkopen.
Mijn moeder wilde gisteren koolhydraat arme bolletjes. Zouden er 3 moeten zijn, ze heeft het gevraagd aan een medewerker en die zei ‘nee wij verkopen überhaupt geen koolhydraat arme bolletjes’. Stond echt op het goede filiaal en als je het aan klikte stond er ook niet de melding die iemand hier eerder liet zien.

Maar over het algemeen kan ik de meeste dingen wel vinden. Bij onze winkel gaan de meeste producten rond 17:00 naar 70% maar dan is er inderdaad wel echt bijna niets meer.
Gisteren daarom maar vlees meegenomen met 25 of 40%. Is toch beter dan de volle prijs betalen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 09:39

Bij ons is er dagelijks bij meerdere filialen nog steeds best veel te vinden wel, maar het ligt wel echt aan de tijd wanneer die 70% verschijnen en dat lijkt per filiaal iets te verschillen. Overdag is er sowieso altijd best wat 25-40%. Voor de 70% moet ik meestal tot rond 17:00 wachten.

Het is dat ik gewoon niet regelmatig in de avond nog kan gaan, maar anders zou ik echt heel veel hebben kunnen kopen alweer de laatste dagen bv. Ik denk wel met de populariteit dat er ook wel structureel steeds wat minder aanbod zal komen verwacht ik. De eerste keer dat ik ging, stond er veel in de app en toen ik in de winkel kwam was best een deel ineens eruit en dus meegenomen al bv.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 16:29

Ik kan er nog geen peil op trekken in ieder geval. Soms is er in de ochtend of begin middag al redelijk wat met 40/70%, maar vandaag bijvoorbeeld is er nu om 16:30 nog enorm veel met zelfs maar 25%. En ja, dat zijn versproducten die een tht van vandaag hebben..

En inderdaad, ook per filiaal maakt het nog heel veel verschil.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 18:21

Ik ging voor de peterselie
Afbeelding

Ik kijk in het schap
Afbeelding

Bijna goed :') hij is ook daadwerkelijk van de voorraad peterselie af gegaan toen ik hem kocht.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 15:33

De xl pakket is binnen van de to good to go app! :D
Afbeelding

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 15:41

Dat zijn volgens mij altijd mooie pakketten, net als deze. Lust je alles wat er in zit?

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 16:02

Wat ik nou jammer vind van de veranderingen van AH, is dat de 35% stickers nu zijn overgenomen door 25% op de tijden dat ik boodschappen doe. Die 70% kom ik eigenlijk nooit tegen omdat ik 's avonds niet kan. Wel is het top dat je van tevoren in kan schatten wat er ligt (en vervolgens teleurgesteld zijn als er de volgende dag iets op staat voor met 40% waar je net de volle prijs voor hebt betaald :+ )