Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DemDeempel schreef:Ik zie nu in de AH app een heleboel vlees staan, ik heb alleen geen idee wanneer hij meestal naar de 70% gaat. Iemand die hier al een logica in heeft ontdekt toevallig?
40% is natuurlijk ook mooi meegenomen maar als ik het dan niet persé nodig heb laat ik het toch liggen.
Hebben jullie ook dat je nu je normale boodschappen abnormaal duur vindt.
fohadie schreef:Helaas zie ik regelmatig in de app dingen met korting die niet in de winkel liggen. Vandaag ook weer: borrelworst met THT 21-09. 40% korting en stonden gisteravond nog 3 op. Vanochtend om 9u nog steeds 3. Ik gekeken: schap leeg en het ligt nergens anders. Misschien iemand die me voor is geweest? Vanmiddag om 14:30 weer gekeken want staan er nog steeds 3 op. Schap nog steeds leeg. En dat heb ik dus iedere keer. Heb het idee dat de app niet bijgewerkt wordt ofzo.
DemDeempel schreef:Ik zie nu in de AH app een heleboel vlees staan, ik heb alleen geen idee wanneer hij meestal naar de 70% gaat. Iemand die hier al een logica in heeft ontdekt toevallig?
40% is natuurlijk ook mooi meegenomen maar als ik het dan niet persé nodig heb laat ik het toch liggen.
lieke2 schreef:fohadie schreef:Helaas zie ik regelmatig in de app dingen met korting die niet in de winkel liggen. Vandaag ook weer: borrelworst met THT 21-09. 40% korting en stonden gisteravond nog 3 op. Vanochtend om 9u nog steeds 3. Ik gekeken: schap leeg en het ligt nergens anders. Misschien iemand die me voor is geweest? Vanmiddag om 14:30 weer gekeken want staan er nog steeds 3 op. Schap nog steeds leeg. En dat heb ik dus iedere keer. Heb het idee dat de app niet bijgewerkt wordt ofzo.
Dat idee heb ik idd ook. Of als ik iets gekocht heb zie ik wel het aantal naar beneden gaan, maar ik heb de overige producten nooit kunnen vinden, heel bijzonder
.
Lijkt zo haast wel een lokkertje ofzo
Yinthee schreef:Helaas zie ik regelmatig in de app dingen met korting die niet in de winkel liggen. Vandaag ook weer: borrelworst met THT 21-09. 40% korting en stonden gisteravond nog 3 op. Vanochtend om 9u nog steeds 3. Ik gekeken: schap leeg en het ligt nergens anders. Misschien iemand die me voor is geweest? Vanmiddag om 14:30 weer gekeken want staan er nog steeds 3 op. Schap nog steeds leeg. En dat heb ik dus iedere keer. Heb het idee dat de app niet bijgewerkt wordt ofzo.
mvdende schreef:DemDeempel schreef:Ik zie nu in de AH app een heleboel vlees staan, ik heb alleen geen idee wanneer hij meestal naar de 70% gaat. Iemand die hier al een logica in heeft ontdekt toevallig?
Normaal rond 16:00 dat het van 40 naar 70% korting gaat ....
Maar juist de afgelopen dagen wordt het steeds minder en steeds later heb ik het gevoel. Tis nu 16:39 en nog werkelijk waar niets met 70%....
Terwijl ik vorige week dinsdag uit mn werk om 15:45 echt alles met 70% korting mee kon nemen.
Heb het gevoel dat het redelijk populair is waardoor het zelfs met 40% korting wel verkoopt, waardoor ze steeds terughoudender worden met afprijzen naar 70% korting?