Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Ik kan door de ontsteking achter mijn oor mijn leesbril niet op, dus ik begin nu onderhand echt koppijn te krijgen van het computerstaren
CupCakes_ schreef:Dat ik aankomende maandag wederom de nacht in mag voor 4 nachten. Maar dat ik door resterende vermoeidheid vanuit mijn recente longontsteking maximaal 3 nachten kan draaien omdat dit afgelopen week (nachten reeks van 3) ook nog maar net te doen was kwa vermoeidheid.
Maar dat alle collega's al overlopen met extra diensten door het uitvallen van meerdere collega's. Ik ga maar vragen of iemand mij de 3 & 4e nacht op wil halen van het werk, want autorijden is dan niet geheel veilig meer denk ik.
mce schreef:denisesilver schreef:Ik kan door de ontsteking achter mijn oor mijn leesbril niet op, dus ik begin nu onderhand echt koppijn te krijgen van het computerstaren
charmante oplosing!!
[ Afbeelding ]
paddington schreef:Dat mijn buren niet even hun vieze luiers niet weg kunnen gooien.
Die liggen nu naast de schutting waar ik heerlijk dacht even te kunnen chillen op mijn tuinbank.