Ik zoek herkenning/begrip/ervaringsdeskundigen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 17:34

capopjekop schreef:
Ik verbaas me nergens meer over sinds een bokker m'n overspelige en liegende ex in huis heeft genomen :') Terwijl ze mee kon lezen in de groepsapp hoe ik achter vreemdgaan en leugens kwam.

:=
Ach, een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. Dit gedrag zal gewoon voortzetten.

Benzz

Re: Ik zoek herkenning/begrip/ervaringsdeskundigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 17:41

Maar kent iemand Jake Paul persoonlijk om te beweren dat hij oppervlakkig is?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-25 17:54

Benzz schreef:
Maar kent iemand Jake Paul persoonlijk om te beweren dat hij oppervlakkig is?

Dat was volgens mij een voorbeeld van Musiqolog, maar ik begrijp het voorbeeld heel goed. Het is toch een eerste indruk die best wel een stempel achterlaat. Ongeacht of dit nu waar is of niet.

capopjekop schreef:
Ik kan zelf dus echt niet liegen, dus heel naïef dacht ik vroeger dat andere mensen dat dan ook niet kunnen

Oh zit het daarin? Ik kan ook niet liegen namelijk :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 18:02

Suzanne F. schreef:
capopjekop schreef:
Ik verbaas me nergens meer over sinds een bokker m'n overspelige en liegende ex in huis heeft genomen :') Terwijl ze mee kon lezen in de groepsapp hoe ik achter vreemdgaan en leugens kwam.

Ach, een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. Dit gedrag zal gewoon voortzetten.

Ja joh. Ik durf er heel veel geld op te zetten dat hij haar allang bedrogen heeft. Ze mag hem hebben.

Dus ik ga nu heel goed op het idee dat zij gekozen heeft voor een manipulerende leugenaar en dat ik de mooie vriendinnengroep heb die zij had ook kunnen hebben. Ooit zal het besef wel komen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:01

capopjekop schreef:
Suzanne F. schreef:

Ja joh. Ik durf er heel veel geld op te zetten dat hij haar allang bedrogen heeft. Ze mag hem hebben.

Dus ik ga nu heel goed op het idee dat zij gekozen heeft voor een manipulerende leugenaar en dat ik de mooie vriendinnengroep heb die zij had ook kunnen hebben. Ooit zal het besef wel komen

Zoals ze eraan komt, komt ze er ook weer vanaf. :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 20:57

capopjekop schreef:
Ik verbaas me nergens meer over sinds een bokker m'n overspelige en liegende ex in huis heeft genomen :') Terwijl ze mee kon lezen in de groepsapp hoe ik achter vreemdgaan en leugens kwam. Zij dacht, die moet ik hebben. Best staaltje gladde praatjes en manipulatie van m'n ex z'n kant.

Die vond zichzelf ook een geweldige catch. Hij durfde te beweren dat ik pech had gehad, want ik had ook zomaar een kind van hem kunnen hebben. Kerel, ik dank god op mn blote knieën dat dat nooit gebeurt is. Dan was ik helemaal nooit van hem afgekomen, de horror.

Wel een wijze les geweest die relatie. Ik ruik bs en gladde praatjes nu ook vanaf 10 km afstand. Als jonge meid vond ik dat soms wel lastig. Ik kan zelf dus echt niet liegen, dus heel naïef dacht ik vroeger dat andere mensen dat dan ook niet kunnen

:wow: :wow:

Verder heb ik in mijn single leven (was 8 of 9 jaar single) ook alle opmerkingen die ik hier lees wel gehoord.
Standaard bij de nieuwjaarswensen "en dit jaar een vriend hé" "Of een meisje mag ook"

Ik was ook de enige single van verschillende vriendengroepen. Zo heb ik ooit eens de opmerking gekregen dat ik degene was die nog niet veel had bereikt in het leven. Ik was 26, had een goeie vaste baan, 2 diploma's en een eigen koophuis. Maar ik was single, dus ik was zielig en had nog niets bereikt volgens die persoon :') Dat werd dan ook meteen het laatste contact met haar.
Maar ik vond het zo belachelijk dat ik mezelf zo moest bewijzen tov de maatschappij. Een ander persoon heeft toch geen last van mijn (toen) single bestaan?

En het ergste van alles: toen ik na mijn jarenlange single leven wel eindelijk een relatie kreeg, dan kreeg ik de opmerking van mensen "oei is dat nu je vriend?". Alsof hij niet goed genoeg was voor mij :? Ze dachten allemaal dat ik mega kieskeurig was en hoge eisen had, maar mijn vriend (nu ondertussen man) was niet het gewenste fotomodel dat zij in gedachten hadden voor mij. Maar dat wij een fijne relatie hebben, dat was blijkbaar niet zo belangrijk :+

Met andere woorden, mensen vinden er altijd wel wat van. Single zijn is niet ok, maar daarna beoordelen ze ook je partner alsof ze daar recht op hebben.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 18:21

nevica schreef:
Dit is inderdaad ook een van de redenen dat ik het helemaal gezegend vind in mijn eentje. Ik ken denk ik niemand in een relatie/huwelijk die gelukkig is. Dat vast zitten herken ik ook bij andere, dan is het makkelijker om samen te blijven voor financieel of voor de kinderen of of, dus ja dan doen ze dat maar. Mij niet bellen. :D

Edit; herken ik overigens van mezelf ook hoor. Toen het uit ging met mijn laatste relatie kwam ik op het werk en mijn collega's zeiden ineens 'we hebben jou nog nooit zo gelukkig gezien'. Toen dacht ik ook van ja hebben jullie nog gelijk in ook. Laat mij maar lekker alleen zijn dan. :')

Oh how the tables have turned... Ik heb ondertussen een vriend. Kan snel gaan. Ik lach mezelf even uit nu. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 18:22

nevica schreef:
nevica schreef:
Dit is inderdaad ook een van de redenen dat ik het helemaal gezegend vind in mijn eentje. Ik ken denk ik niemand in een relatie/huwelijk die gelukkig is. Dat vast zitten herken ik ook bij andere, dan is het makkelijker om samen te blijven voor financieel of voor de kinderen of of, dus ja dan doen ze dat maar. Mij niet bellen. :D

Edit; herken ik overigens van mezelf ook hoor. Toen het uit ging met mijn laatste relatie kwam ik op het werk en mijn collega's zeiden ineens 'we hebben jou nog nooit zo gelukkig gezien'. Toen dacht ik ook van ja hebben jullie nog gelijk in ook. Laat mij maar lekker alleen zijn dan. :')

Oh how the tables have turned... Ik heb ondertussen een vriend. Kan snel gaan. Ik lach mezelf even uit nu. :')

Hahaha doe je snel! Vertel!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 18:24

Iemand die ik al meer dan 2 jaar ken. Ik ben er zelf ook nog een beetje van in de war hoor. Dit gevoel is lang geleden. :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 19:02

Maar zeg eens eerlijk: hoe denk je dat je er over drie maanden bij zit?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 19:29

nevica schreef:
Iemand die ik al meer dan 2 jaar ken. Ik ben er zelf ook nog een beetje van in de war hoor. Dit gevoel is lang geleden. :+

_O-
Je riep nog zo hard: mij niet bellen :')

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 19:39

musiqolog schreef:

Dat kan toch niemand zeggen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt of wilt bereiken met deze vraag.

Het lijkt mij dat als je van te voren al denkt dat het over x aantal maanden stuk loopt je er al niet aan begint. Dus voor nu zal de verwachting of hoop zijn dat, als alles goed gaat, ze gewoon in die relatie zit.

Leuk voor je, nevica! Dan moet het gevoel echt heel goed zijn als je zo 'omgeslagen' bent, haha. Omgeslagen is niet het goede woord, maar ik kom er niet op :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 20:02

Suzanne F. schreef:
_O-
Je riep nog zo hard: mij niet bellen :')

[ Afbeelding ]

En ik heb dat ook jaren vol gehouden om te blijven roepen hoor. :)) _O-

MyWishMax schreef:
musiqolog schreef:

Dat kan toch niemand zeggen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt of wilt bereiken met deze vraag.

Het lijkt mij dat als je van te voren al denkt dat het over x aantal maanden stuk loopt je er al niet aan begint. Dus voor nu zal de verwachting of hoop zijn dat, als alles goed gaat, ze gewoon in die relatie zit.

Leuk voor je, nevica! Dan moet het gevoel echt heel goed zijn als je zo 'omgeslagen' bent, haha. Omgeslagen is niet het goede woord, maar ik kom er niet op :')

Ik snap wat je bedoelt hoor, en ja dat is ook zeker zo haha. :D

Musicoloog, ik verwacht nog steeds met hem. Over 3 jaar ook en over 30 jaar ook. Geen idee welk punt je wilt maken met deze vraag.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 20:08

Super leuk! Gelukkig snap je me! Mag ik brutaal zijn en vragen hoe jullie nu bij elkaar gekomen zijn? Je kent hem al 2 jaar, waren jullie bevriend of was het alleen een bekende? Ik ben nieuwsgierig :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 20:40

Dat mag je zeker vragen haha, ik stuur je een PB! :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 21:16

Whaha, 'mij niet bellen' :)) :)) Zo snel kan het gaan dus. Wel leuk voor je!

Ik had t er vanmiddag nog met een collega over. Dat ik soms echt plaatsvervangende zenuwen krijg van mensen die zo op de klok moeten leven. Als ze bv op stal aan t rommelen zijn, opeens haasten want oh het is al zo laat en hubby (met of zonder kinderen) zit thuis en we moeten zo eten.

Dan zegen ik mijzelf dat ik alles rustig kan doem en laten, het uit kan lopen tot sintjuttemus en ik niet naar de klok hoef te kijken, omdat t niet uitmaakt of ik 18 uur of 21 uur eet. Ik heb echt een hekel aan op de klok te moeten leven :o
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 11-03-25 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 21:17

Super leuk nevica, alle geluk gewenst! Zo zie je maar weer dat dingen snel kunnen veranderen :))

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 21:21

Tancreda4 schreef:
Whaha, 'mij niet bellen' :)) :)) Zo snel kan het gaan dus. Wel leuk voor je!

Ik had t er vanmiddag nog met een collega over. Dat ik soms echt plaatsvervangende zenuwen krijg van mensen die zo op de klok moeten leven. Als ze bv op stal aan t rommelen zijn, opeens haasten want oh het is al zo laat en hubby (met of zonder kinderen) zit thuis en we moeten zo eten.

Dan zegen ik mijzelf dat ik alles rustig kan doem en laten, het uit kan lopen tot sintjuttemus en ik niet naar de klok hoef te kijken, omdat t niet uitmaakt of ik 18 uur of 21 uur eet. Ik heb echt een hekel aan op de klok te moeten leven :o

Heel herkenbaar!
Ik heb dan geen paarden meer sinds 2 jaar, maar als ik de hele avond door wil werken, dan doe ik dat. En gelukkig komt er geen gezeik vanaf de bank :+

Maar goed, ik heb al 4 jaar een scharrel waar ik met regelmaat een leuke avond heb. En dat bevalt mij prima. Voordeel is wel, dat hij ook een hele drukke baan heeft.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 22:23

Wacht. "Hubby"?! Zijn er daadwerkelijk mensen in Nederland die dat zeggen?

Oké, ik wilde al niet trouwen, maar nu...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 23:09

Haha ja ik dus blijkbaar :))

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 23:25

Tancreda4 schreef:
Haha ja ik dus blijkbaar :))

O sorry, ik had je post gelezen als "ik hoor anderen dat zeggen."

Nou ja, het is niet mijn stijl, laten we het daarop houden.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 00:07

Ik geloof dat ik het van t forum heb overgenomen. Forumtaal zeg maar := In real life zeg ik t nooit. En zelf heb ik er geen :=

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:10

musiqolog schreef:

Maakt toch niet uit? Het is leuk zolang het leuk is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:32

Tancreda4 schreef:
Ik geloof dat ik het van t forum heb overgenomen. Forumtaal zeg maar := In real life zeg ik t nooit. En zelf heb ik er geen :=

Ik krijg al een allergische reactie als mensen het hebben over MIJN vrouw of man…
Ik kan dan alleen maar denken; hoe kun jij iemand bezitten?
Diegene is toch van zichzelf maar wellicht zegt dat ook gewoon wat over mij :+

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:36

Alja schreef:
Tancreda4 schreef:

Ik krijg al een allergische reactie als mensen het hebben over MIJN vrouw of man…
Ik kan dan alleen maar denken; hoe kun jij iemand bezitten?
Diegene is toch van zichzelf maar wellicht zegt dat ook gewoon wat over mij :+

Maar in die zin zegt het toch gewoon iets over de burgerlijke staat? Niet over bezit? Vind je dan mijn echtgenoot/echtgenote beter? En hoe dan met kinderen? Zijn dat wel jouw kinderen of zijn dat ''de kinderen die je gedragen en gebaard hebt''? :D