Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Wauw... volgens mij mag jij echt heel, heel, héél erg trots op jezelf zijn! Wauw...
Ik word er gewoon een beetje emotioneel van als ik dit lees. Ik gunde je een gunstige uitkomst, maar dit overtrof wel echt mijn verwachtingen! Oké, je bent er nog niet. Maar dit heb je maar wel eventjes gedaan, EN HOE!!!
Lekker van genieten, ook al maakt het jullie lijden nooit goed.
Wanneer hoor je wat de datum wordt voor de uitspraak?
Femke_Tweety schreef:Klinkt als een voor zover mogelijk goede dag.
Bekaf nu? Of nog vol adrenaline en komt dat morgen of overmorgen pas?
__
Wat betreft die pers, dat ligt uiteraard volledig aan hoe je er zelf inzit.
Maar als je je daar even goed kan verwoorden als hier, denk ik dat dat heel waardevol kan zijn.
Niet alleen voor jouw specifieke casus, maar juist om de algemene problemen die er zijn in zorg en procedures weer eens in de pers te krijgen.
Laat ze desnoods dit topic lezen vóór het interview als je je daar goed bij voelt.
Wel een serieuze tip,
Spreek af dat je het artikel wil lezen vóór eigenlijke publicatie, en dat het pas gepubliceerd mag worden na jouw expliciete (schriftelijke) accoord.
Om te voorkomen dat je woorden totaal uit context gebruikt worden.
Bij een echt goede journalist zou dat niet nodig moeten zijn, mijn persoonlijke ervaring is dat het tóch wijs is om dit af te spreken.
Niet iedereen die in een interview face to face prima overkomt is ook in staat om het goed met voldoende context en nuance op papier te krijgen.
En ik gun je niet de frustratie van een artikel met jouw naam erin waar je net eigenlijk niet helemaal achter de inhoud staat.
Een artikel dat wél goed in elkaar zit, kan juist iets heel goeds en positiefs zijn.
Namelijk alsnog, weliswaar op een andere plek, écht gehoord worden.
balance schreef:Ik vermoed dat ze eigenlijk niet verwacht hadden dat je zo beslagen ter ijs zou komen. Prima gedaan. Goed dat je heel even gewacht hebt met dat interview en ik zou het ook doen als ik jou was. Maar eerst even dit weer laten bezinken.