Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Nou de verkopende partij heeft laten weten dat ze niet onder het voorbehoud verkopen. Dus ik heb ze succes met de verkoop gewenst.
senna21 schreef:BeFunny schreef:Nou de verkopende partij heeft laten weten dat ze niet onder het voorbehoud verkopen. Dus ik heb ze succes met de verkoop gewenst.
Je zou bijna denken dat ze meer weten.
Hoe kun je zoiets verkopen voor serieus geld als er geen duidelijkheid is over het bestemmingsplan.
Jammer wel. Succes met het vervolg.
karuna schreef:Ik lees al even mee en deze weg heb ik ook goed onderzocht.
Maar er zitten zoveel nare verborgen regeltjes, donkere onbekende regels en uitzonderingen ook op de plekken waar er gedoogd wordt. En na maanden onderzoek en helaas heel veel gevallen waarin de bewoners altijd aan het kortste eind trekken besloten dat het risico te groot is.
Eigendom grond, eigendom huisje als gemeente of parkeigenaar het in hun kop hebben ben je kansloos en je geld en huis kwijt. Wat ik zelf heb uitgevist zeker 25/30 huisjeseigenaren die dakloos en meest fnancieel kaalgeplukt eindigen. En honderden mensen die nu hetzelfde lot ondergaan of nog vechten voor hun plek.
Ik weet dat mijn oom en tante in Ermelo echt mochten wonen, maar dat zijn zeldzame uitzinderingen.nu in de buurt, gemeente wil de grond over 5 jaar bebouwen. Gevolg camping is onteigend en het park wordt onder de ogen van de bewoners ontmanteld zonder enig recht op wat ook.
Ik wil geen party pooper zijnmaar heb genoeg sjit gezien gelezen of wat ook. En ben de meest dwaze verborgen regels tegengekomen. Tot aan de was mag niet buiten drogen, ook niet op een rekje want dat kan reden zijn tot toegang weigeren definitief. Geen afzetten toegestaan voor een huisdier, ook niet een losse. Kan reden zijn tot definitieve weigering van toegang. Vage zinnen als de parkeigenaar is ten alle tijden gemachtigd de regels te veranderen
wat inhoud dat je elk moment om welke reden ook in de problemen kunt komen.
Ik ken de urgentie van woningzoeken en de wanhoop helaas maar al te goed.ik ben er denk ik 7 jaar af en aan mee bezig geweest en heb de meest onlogische opties bekeken. Inclusief een echte camping waar je wel blijvend mocht kamperen in een caravan of camper of yurt.
Het vakantiepark wonen is dan de meest risicovolle optie door de schimmigewereld die erachter zit van vaak toch wat eh hoe zeg ik het netjes mensen/bedrijven die maar een ding willen zoveel mogelijk geld, desnoods ten koste van hun bewoners van hun parken. Die zien ze meest niet als mens maar als geld uitwring ding. Zijn ze niet meer bruikbaar genoeg wordt je weggegooid als een stuk afval.
Niet allemaal maar de integeren zijn heel erg dun gezaaid