Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martie schreef:Lief maar ik moet eerst nog een paar doelen halen. Kom wel steeds dichter in de buurt dus ik houd me aanbevolen!
Wat kan ik het beste met die godjes doen, wedstrijden of fokken of beide? Ze hebben 60 blub. Had eigenlijk gedacht die die wel allemaal 100 zouden hebben, ze hebben ruik 3000 sterren.
BlackClaw schreef:Martie schreef:Lief maar ik moet eerst nog een paar doelen halen. Kom wel steeds dichter in de buurt dus ik houd me aanbevolen!
Wat kan ik het beste met die godjes doen, wedstrijden of fokken of beide? Ze hebben 60 blub. Had eigenlijk gedacht die die wel allemaal 100 zouden hebben, ze hebben ruik 3000 sterren.
Voor 100 blup moeten ze 20 weds hebben gewonnen, dat hebben ze niet maar zijn wel volledig uit getraind.
Wedstrijden voor godjes leveren vaak wat meer equus op. Als je ermee kan fokken kan dat vaak maar 1x.
Martie schreef:Krijg je eigenlijk 1x per dag punten om aan de actie Bosrit mee te doen of ook als je vaker per dag je paarden laat lopen? Ik neem tenminste aan dat je kaartjes krijgt door bosritten te maken.
En wie wil even met mij meedenken?
Wat is de beste manier om (in elk geval in de eerste periode) zo snel mogelijk wat vermogen op te bouwen? Ik wil graag een groot weiland kopen en daar longhorns neerzetten met een voedertrog, dat zou 1x per maand inkomsten moeten geven. Verder wil ik daar voorlopig nog niks mee doen. Ik heb nu 53.000 equus dus het lijkt me verstandig te wachten tot ik ongeveer 100.000 heb zodat ik reserve heb om mijn paardjes te blijven voeren en voor mijn jonge paarden meer tuig te kunnen kopen.
Ik neem aan dat je per paard een uitrustingsset moet hebben? Los van wat een manege eventueel geeft.
Ik heb nu 8 paarden waarvan 4 veulens, 2 net aan het werk en twee rond 11 jaar. Ik heb 2 voordelige veulens gekocht om 4 verschillende rassen te hebben voor mijn doel, die wil ik trainen en verkopen als ze wat kunnen, hopelijk brengt dat wat op. Ze zullen nog niet een echt hoog niveau hebben.
Verdien ik het meeste met fokken en jong verkopen of juist eerst flink trainen, een paar keer met een goed paard dekken om zo een beter paard te krijgen en dan pas verkopen? Ik wil ook niet zo heel veel paarden hebben aders verlies ik het overzicht.
Het is nog best een puzzel maar tips voorkomen misschien een paar beginnersfouten
Martie schreef:En wie wil even met mij meedenken?
Wat is de beste manier om (in elk geval in de eerste periode) zo snel mogelijk wat vermogen op te bouwen? Ik wil graag een groot weiland kopen en daar longhorns neerzetten met een voedertrog, dat zou 1x per maand inkomsten moeten geven. Verder wil ik daar voorlopig nog niks mee doen. Ik heb nu 53.000 equus dus het lijkt me verstandig te wachten tot ik ongeveer 100.000 heb zodat ik reserve heb om mijn paardjes te blijven voeren en voor mijn jonge paarden meer tuig te kunnen kopen.
Martie schreef:Wat een mooi aanbod, Deni11, dank je wel! Als ik zover ben laat ik het graag weten.
Ook de anderen bedankt voor alle tips. Met de manege doe ik nog niet veel, daar moet ik nog alles in opbouwen. Ik denk dat ik wacht tot ik vakantie heb, dan heb ik wat meer tijd en hopelijk ook wat meer doelen gehaald dus verder in de spelmogelijkheden.
Eerst het paardengebeuren zelf een beetje onder de knie krijgen.
Weet iemand wat ik met dat Protogones-ei kan doen? Ik heb geen trekpaard of ezel.
Binkie_Eline schreef:Martie schreef:
Weet iemand wat ik met dat Protogones-ei kan doen? Ik heb geen trekpaard of ezel.
Je kan dat ei gewoon bewaren tot je wel een trekpaard of ezel hebt! Blijft gewoon tussen je items staan.
Kabayo schreef:xKatinkii schreef:Tuurlijk, zet maar een paard voor 500.000 voor me klaar, Katinkii, of op de particuliere verkoop als je nog niet bij de gereserveerde verkoop kan!
Wat lief! Je krijgt een uitgedekte ezel eenhoorn. Die is nog wel ‘iets’ waard