Howrse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xKatinkii

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:09

Als het tuig op een paard zit ben je het kwijt, je krijgt het niet weer terug. Dat gaat met het paard mee. Kan je wel bij de particuliere verkoop? Anders kan ik een paard van je kopen en krijg je equus van mij!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:49

Lief maar ik moet eerst nog een paar doelen halen. Kom wel steeds dichter in de buurt dus ik houd me aanbevolen!

Wat kan ik het beste met die godjes doen, wedstrijden of fokken of beide? Ze hebben 60 blub. Had eigenlijk gedacht die die wel allemaal 100 zouden hebben, ze hebben ruik 3000 sterren.

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:54

Martie schreef:
Lief maar ik moet eerst nog een paar doelen halen. Kom wel steeds dichter in de buurt dus ik houd me aanbevolen!

Wat kan ik het beste met die godjes doen, wedstrijden of fokken of beide? Ze hebben 60 blub. Had eigenlijk gedacht die die wel allemaal 100 zouden hebben, ze hebben ruik 3000 sterren.

Voor 100 blup moeten ze 20 weds hebben gewonnen, dat hebben ze niet maar zijn wel volledig uit getraind.

Wedstrijden voor godjes leveren vaak wat meer equus op. Als je ermee kan fokken kan dat vaak maar 1x.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:00

Bedankt! Wel fijn dat ik vaak zo snel antwoord krijg als ik net even fanatiek zit te spelen. :o
Maar nu ga ik maar even stoppen anders wordt het te verslavend....
Alles even in bed stoppen.

SaaamsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:05

BlackClaw schreef:
Martie schreef:

Voor 100 blup moeten ze 20 weds hebben gewonnen, dat hebben ze niet maar zijn wel volledig uit getraind.

Wedstrijden voor godjes leveren vaak wat meer equus op. Als je ermee kan fokken kan dat vaak maar 1x.

En 10 jaar oud zijn, anders worden ze ook niet 100 blup.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:46

Ze zijn 2873 jaar oud ..... Misschien is fokken en wedstrijden dan wel wat vermoeiend :oo _O-

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:37

Fokken met de bovenstaande godjes kan niet.
Enkel wedstrijden. En daar leveren ze wel wat coins op.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:25

Ik moet een paard uitrusten met een 2* zwart dekje. Maar hoe vind ik die?

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:39

FennyPower schreef:

Die kan je krijgen via acties e.d. heb ik jou al een itemdonatie gedaan? Anders kan ik je die geven.

Edit: ik heb je een gegeven :)

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

Ik heb een Protogonus-ei gewonnen maar dat is voor trekpaarden of ezels. Kan ik dat ook ergens verkopen?

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:02

BlackClaw schreef:
FennyPower schreef:

Die kan je krijgen via acties e.d. heb ik jou al een itemdonatie gedaan? Anders kan ik je die geven.

Edit: ik heb je een gegeven :)

Lief dankjewel!!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:04

Ah blond.. heb het helemaal verkeerd gelezen een geheel zwart oorkapje *2 vraagt hij. Oeps
Iemand die dit heeft ?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:56

Kan geen cadeau meer geven.

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:21

Martie schreef:
Krijg je eigenlijk 1x per dag punten om aan de actie Bosrit mee te doen of ook als je vaker per dag je paarden laat lopen? Ik neem tenminste aan dat je kaartjes krijgt door bosritten te maken.

En wie wil even met mij meedenken?
Wat is de beste manier om (in elk geval in de eerste periode) zo snel mogelijk wat vermogen op te bouwen? Ik wil graag een groot weiland kopen en daar longhorns neerzetten met een voedertrog, dat zou 1x per maand inkomsten moeten geven. Verder wil ik daar voorlopig nog niks mee doen. Ik heb nu 53.000 equus dus het lijkt me verstandig te wachten tot ik ongeveer 100.000 heb zodat ik reserve heb om mijn paardjes te blijven voeren en voor mijn jonge paarden meer tuig te kunnen kopen.

Ik neem aan dat je per paard een uitrustingsset moet hebben? Los van wat een manege eventueel geeft.
Ik heb nu 8 paarden waarvan 4 veulens, 2 net aan het werk en twee rond 11 jaar. Ik heb 2 voordelige veulens gekocht om 4 verschillende rassen te hebben voor mijn doel, die wil ik trainen en verkopen als ze wat kunnen, hopelijk brengt dat wat op. Ze zullen nog niet een echt hoog niveau hebben.

Verdien ik het meeste met fokken en jong verkopen of juist eerst flink trainen, een paar keer met een goed paard dekken om zo een beter paard te krijgen en dan pas verkopen? Ik wil ook niet zo heel veel paarden hebben aders verlies ik het overzicht.

Het is nog best een puzzel maar tips voorkomen misschien een paar beginnersfouten :D

Laat maar weten als je op de verkoop kan, dan verkoop ik een paard voor 500 aan je & wil ik hem wel voor 100.000 terug kopen

Jintexx

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:46

Misschien al wat laat, maar als je koeien houd dan kan je het leer in de werkplaats (manege) omzetten tot een longe. Deze brengen vanuit de werkplaats in verhouding wat ik geleerd heb het meeste op.

Ik ben op howrse michelle1992.

Mocht iemand ooit ergens hulp bij nodig hebben als in spullen dan laat maar weten!

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:47

Martie schreef:
En wie wil even met mij meedenken?
Wat is de beste manier om (in elk geval in de eerste periode) zo snel mogelijk wat vermogen op te bouwen? Ik wil graag een groot weiland kopen en daar longhorns neerzetten met een voedertrog, dat zou 1x per maand inkomsten moeten geven. Verder wil ik daar voorlopig nog niks mee doen. Ik heb nu 53.000 equus dus het lijkt me verstandig te wachten tot ik ongeveer 100.000 heb zodat ik reserve heb om mijn paardjes te blijven voeren en voor mijn jonge paarden meer tuig te kunnen kopen.

Je hebt nu een manege toch? Dan kun je competities organiseren. Je kunt voor 5 disciplines competities houden en die kunnen ieder 1x per dag gelopen worden. Als je die instelt op speciale paarden of voor paarden met een laag niveau levert het elke keer dat ze gelopen worden 500 equus op (dus max 2500 per dag). Mijn advies hierbij is om speciale paarden te kiezen en de moeilijkheidsgraad op 0% of 30% in te stellen. Er zijn dan namelijk veel goddelijke en speciale paarden die mee kunnen doen en zo worden ze zo vaak mogelijk gelopen, wat je dus geld oplevert. :)

Je kunt ook eerst met een kleine broeikas beginnen en daar alfalfa (veevoer) in verbouwen. Met 3* mest erbij duurt dat maar 4 dagen. Dat kun je vervolgens verkopen (en zelf gebruiken). 3* mest kun je kopen of zelf produceren in een werkplaats met stro en uitwerpselen.

Verder zou ik je paarden zoveel mogelijk stallen bij een manege die voer en tuig aanbiedt (als je paard dat nog niet heeft), dit kun je aanvinken als je gaat zoeken. En dan sorteren op prijs. 's Ochtends kun je meestal betere stallen vinden voor een lagere prijs. Dan hoef je geen geld uit te geven aan voer en tuig.

Edit. Ik zag dat er iemand op zoek was naar Aphrodite's tranen? Als je op de itemruil kan wil ik die wel geven :)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:13

Iemand die nog wat geld kan missen :+ Heb nog maar 18000

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:17

Tuurlijk, zet maar een paard voor 500.000 voor me klaar, Katinkii, of op de particuliere verkoop als je nog niet bij de gereserveerde verkoop kan!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:30

xKatinkii schreef:
Tuurlijk, zet maar een paard voor 500.000 voor me klaar, Katinkii, of op de particuliere verkoop als je nog niet bij de gereserveerde verkoop kan!

Wat lief! Je krijgt een uitgedekte ezel eenhoorn. Die is nog wel ‘iets’ waard

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:39

Wat een mooi aanbod, Deni11, dank je wel! Als ik zover ben laat ik het graag weten.
Ook de anderen bedankt voor alle tips. Met de manege doe ik nog niet veel, daar moet ik nog alles in opbouwen. Ik denk dat ik wacht tot ik vakantie heb, dan heb ik wat meer tijd en hopelijk ook wat meer doelen gehaald dus verder in de spelmogelijkheden.
Eerst het paardengebeuren zelf een beetje onder de knie krijgen.

Weet iemand wat ik met dat Protogones-ei kan doen? Ik heb geen trekpaard of ezel.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

Martie schreef:
Wat een mooi aanbod, Deni11, dank je wel! Als ik zover ben laat ik het graag weten.
Ook de anderen bedankt voor alle tips. Met de manege doe ik nog niet veel, daar moet ik nog alles in opbouwen. Ik denk dat ik wacht tot ik vakantie heb, dan heb ik wat meer tijd en hopelijk ook wat meer doelen gehaald dus verder in de spelmogelijkheden.
Eerst het paardengebeuren zelf een beetje onder de knie krijgen.

Weet iemand wat ik met dat Protogones-ei kan doen? Ik heb geen trekpaard of ezel.

Je kan dat ei gewoon bewaren tot je wel een trekpaard of ezel hebt! Blijft gewoon tussen je items staan.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:01

FennyPower schreef:
Ik opzoek naar items dat ik paarden van geslacht kan veranderen. (Heel blij mee)
Aphrodite's Tranen ook heel blij mee!
Of een sdw alles is wel welkom :)

Hoe heet je op Howrse? Ik wil je best wat geven :)

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:42

Binkie_Eline schreef:
Martie schreef:

Je kan dat ei gewoon bewaren tot je wel een trekpaard of ezel hebt! Blijft gewoon tussen je items staan.

Maar ik kan het dus niet verkopen of zo? Ik wil in principe geen trekpaard of ezel, ik wil een andere richting in.

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:25

Kabayo schreef:
xKatinkii schreef:

Wat lief! Je krijgt een uitgedekte ezel eenhoorn. Die is nog wel ‘iets’ waard

Ik heb dr een ei opgezet en m weer op je gv gezet, kan je m over 10 dagen weer terugkopen mét extra dekking :P

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:57

Dani11: ik kan nu bij de particuliere verkoop dus als je nog wilt, koop ik graag een paard van je.
Wat is eigenlijk precies het verschil met de veiling? Lijkt hetzelfde, je zet een paard te koop en moet afwachten wie koopt.